Snelle levering en top producten!

Ik had mijn bestelling de avond ervoor geplaatst, en de dag erna al binnen. Super snelle levering!

Prima webshop

Prima webshop met veel keuze in niet altijd gangbare kwaliteitsproducten.

Tegenvaller..

De geur van vanille is wel aangenaam. Helaas is de sterkte van het product niet wat ik ervan hoopte en hoe het omschreven staat. Het doet helaas niet wat het belooft.

Ruim aanbod. Altijd op tijd geleverd. Zeer tevreden van.

Geweldige service!

Al meerdere keren besteld gehad , en telkens de dag erna de bestelling aangekregen.

alles volgens plan verlopen

tijdje dat ik er bestel en de service is heel goed. website is heel duidelijk

Altijd beschikbaar en goede service.

De producten die ik zoek zijn altijd beschikbaar, daarnaast zijn er vaak nog leuke aanbiedingen. De service is uitstekend evenals de levertijden.

Goede complete levering

Levering compleet en goede producten (zoals altijd). Blij met de service en keuze voor bezorging wanneer het mij uit komt.

Goede kwaliteit producten en uitstekende service

We zijn vaste klant bij Moquer en zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de service die ze leveren.

Snelle levering zoals beloofd

Very happy

Very happy with comb I purchased. Would highly recommend

Snelle levering van prima produkt

Bestelling is de volgende dag geleverd De produkten van Hairbond zijn zeer goed

Weer blij

Gewoon veel goede producten en altijd snel thuis

Snelle levering en goede producten.

Mooie producten, scherpe prijzen en professioneel en snel advies

Ik koop hier altijd mijn haarproducten zoals clays, pastes, shampoos en condtioners. Mooie (niche) producten van zeer goede kwaliteit en tegen scherpe prijzen. Regelmatig ook mooie aanbiedingen of acties zoals tijdens Black friday, Singles day etc. Een flink aantal producten zoals die van Templeton Tonics heb ik verder nergens anders in Nederland kunnen vinden. Bestellen is erg makkelijk en wordt altijd zeer snel (meestal binnen 24 uur) met PostNL bij mij thuis bezorgd. Verder altijd snel, uitgebreid en persoonlijk advies over producten naar aanleiding van gestelde vragen. Daarnaast op de website van Moquer ook regelmatig nieuwe blogs met informatie over zaken als (nieuwe) haarproducten, modetrends en verzorgtips.

Goed, snel en bij prijs

Ik woon in België en daar wordt de markt door bepaalde producten gedomineerd. Dus bestel ik al wat ik nodig heb via deze site. Altijd optijd en ook een goede prijs! I LOVE IT ❤️

Ruime keuze aan moeilijk te vinden producten

Uitstekend aanbod aan moeilijk te vinden producten en een snelle levering!

Goede spullen en voorspelbare levering

Dat is het eigenlijk.

Zeer betrouwbaar en goede service

Ik bestel hier al een paar jaar mijn haar producten. Altijd de volgende dag geleverd. Nog nooit problemen gehad. Die ene keer dat ik contact moest opnemen met de klanten service werd ik adequaat en snel geholpen. Top!

Mooie producten die zeer snel geleverd zijn.

Fijne webhop

Goeie producten en een snelle verzending. Erg fijne webshop!

Snelle levering, goede communicatie een en groot assortiment

De producten zijn snel geleverd.

Er is een ruime keuze. En de producten worden snel geleverd.

Alles netjes en volgens afspraak bezorgd.

Vlotte service , snelle levering en topproducten.

Ik was opzoek naar sea salt spay en bestelde ook een acne controlling face wash om een gratis levering te bekomen. Ben zeer tevreden van beide producten.

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh