goede producten, snelle levering

goede producten, zoals Pete and Pedro's en snelle levering

Erg prettig dat de bestelde producten de volgende dag al bij je thuis zijn

Vlotte correcte levering - top items!

Bestelling plaatsen verliep deze keer beetje moeizaam (foutmelding) maar werd na contact met helpdesk zeer snel opgelost. Items werden zeer snel, goed verpakt en correct geleverd: top-producten geleverd via een top-service!

Beste shampoo ooit gekocht.

Dit is absoluut de beste shampoo die ik ooit heb gekocht. Ik koop nu al enkele jaren hier de shampoo van 0’douds maar had nooit een review achter gelaten omdat ik dit bijna nooit doe. Maar dit is echt een geweldige shampoo. Ik heb deze ongeveer een vier jaar geleden ontdekt en sindsdien ben ik deze blijven kopen. Als je zeker wilt zijn van een 100% natuurlijke shampoo moet je deze zeker kopen. Het is wat aan de duurdere kant maar je hebt bij deze geen conditioner nodig en het ruikt geweldig + het is ook nog is gezond voor je haar ;) Ook kun je er een lange tijd mee doen vooraleer deze op is. Zeker de moeite waard om te kopen.

geweldig

snelle puntuele levering alsook groot aanbod pomades !!

Great

Great quality, a bit pricey and i didn’t recive my free product..

Bestellingen komen altijd netjes op tijd en goed verpakt.

Delivered products next day as promissed. Also they have been respond to my initial review on Kiyoh, and shared explanation.

Super nice premium grooming products

Nice products and european shipping.

Geen bijzonderheden, goede service!

Aanrader

kwaliteitsproducten met een supersnelle verzending

Zeer goede producten en snel geleverd ! Zeker een aanrader wat mij betreft!

Prima shop!

Groot assortiment kwaliteitesprodukten en razensnelle verzending en optie om het pakket af te laten leveren bij een PostNL punt. Super!

Erg goed

Billy Jelaousy Beard Wash & Conditioner besteld. Erg snel geleverd en beste product voor mijn baard tot nu toe! Geen jeuk meer en fijne zachte baard met een subtiele parfum.

Kundig advies, mooie producten en snelle levering

Verschillende malen advies gevraagd over aan te bevelen haar clay, pre-stylers en shampoo/conditioner, met tevens vervolgvragen van mijn kant. En eigenlijk altijd binnen enkele uren een reactie, zelfs in het weekend. Daarbij elke keer uitgebreid persoonlijk advies ontvangen met goede tips. Levering producten ook erg snel: 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Ik ka deze website dan ook zeker aanbevelen!

Snel besteld en snel geleverd!

Voor het eerst besteld bij Moquer en alles verliep goed en snel. Het product is ook helemaal naar wens.

Makkelijke website en snel verzonden

Kleine bestelling gedaan. Overzichtelijke website en snelle verzending (dezelfde dag nog). Alles netjes verpakt en ik weer blij :) Zal in de toekomst zeker nog eens bestellen.

Great products and exceptional customer service

Moquer were great to deal with. The range of products is good and Chris went out of his way to resolve an issue with my recent order. I'd definitely recommend them and will be using them again.

Quick and good

Quick delivery and a good value

positieve ervaring

snelle levering mooi ingepakt tevreden!

Goed, en een snelle levering bij een zelf hekozen post nl punt!

Top service en goede kwaliteit

Snelle levering, producten zoals omschreven en nog niks ‘slecht’ tegengekomen.

Beste webwinkel voor mijn haarproducten

Ik koop hier al enkele jaren mijn haarproducten van By Vilain. Heel goede service en snelle levering. Nog geen enkel probleem ervaren.

Snelle levering & geen technische problemen,

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh