Prima producten snel geleverd

Ik was op zoek naar een gezichtscrème met SPF en op verschillende webshops niet de juiste producten kunnen vinden. Uiteindelijk bij Moquer uitgekomen. Webshop is overzichtelijk, producten in de shop ogen kwalitatief goed en levering is gewoon snel (volgende dag, met mogelijkheid om te bezorgen op PostNL-locatie) dus niets op aan te merken. Hier kom ik zeker een keertje terug!

Snel

‘S avonds besteld is echt volgende dag in huis!

Zeer snelle levering. Rond 21:00 besteld, volgende ochtend bestelling ontvangen. goed en Stevig verpakt. Enige nadeel zijn verzendkosten onder de 20euro.

Perfectly

Received what I ordered on the right time

I'm happy with this shop and will buy more in near future

I'm happy with it

Super!!

Hier ga ik vaker bestellen

Alles voor je haar op één plek.

Ruim assortiment aan pomades en dergelijke van grote en kleinere brouwers. Altijd snel en goed geleverd, al veel besteld en nooit een probleem gehad. Eigenaar is ook altijd snel met reageren bij vragen.

snel en prima geleverd. Zeer tevreden met de producten en de service

1st class

Qualty products

SERIOUS, HELPFUL, SAFE

One of the best sites in Europe. Lowest delivery costs ever. Some brands are missing but I would say that the best brands are all there. Fast restocking and delivery. I recommend to buy from this site.

Perfect!

Delivery on time . No issues . Recommended

Altijd snel geleverd en netjes ingepakt. Ik merk wel dat het assortiment vaak en snel veranderd, waardoor een paar van mij favoriete producten niet meer verkrijgbaar zijn.

Snelle levering op voorraad wat ik zocht

Snelle levering op voorraad wat ik zocht

Fast and Furious :-)

I order, I pay, I receive on next day; What else do you want from an excellent service ?

Fijne producten

Een zeer betrouwbaar bedrijf wat doet dat het belooft.

Snelle en goede levering.

Bestel al vrij lang bij deze site en nooit problemen gehad. Altijd netjes afgehandeld. Kan nog herinneren dat je voorheen een foto door kreeg als het werd gesorteerd ( de blauwe doos met de items van de order erin) vond altijd wel leuk!

Snelle levering en goede producten!

Snelle levering en goede producten!

Als je haar maar goed zit.

Maakt niet uit welke haarstijl. Hier vind je al je premium haarproducten en dat in Nederland dus ja gewoon top. Koop spul, smeer het in je haar en doe het opnieuw. Ik raad het zeker aan!

Snelle levering en topproducten...

Goed.

De wax zit goed stevig in mijn haar en de shampoo maakt mijn haar mooi glanzend en zacht van het werkt goed dus van mij een dikke 9.

Ruim assortiment, snelle levering.

Prima webwinkel. Doen wat ze beloven. Mocht iets tijdelijk uitverkocht zijn krijg je keurig een melding wanneer het weer leverbaar is.

Mooi assortiment. Zeer snelle levering

Mooi assortiment met prachtige producten. De levering werd de volgende dag netjes bezorgd. Topbedrijf

Altijd een snelle levering. 5x besteld geen problemen ervaren. Tip... Misschien wat minder karton versnippering in de doos steken.

Zo mag iedere site zijn

Steeds top producten aan eerlijke prijzen, Kwaliteit zal je steeds blijven betalen maar het resultaat vind ik niet in welke shop dan ook! Duidelijke communicatie en bij een vraagje steeds persoonlijk aangesproken.. top denk ik dan! Thanks

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh