Snelle verzending en mooie producten voor een gunstige prijs

Beste haar webshop van NL

Altijd alles op vorraad en snelle levertijden

Altijd een snelle en goede levering.

Mooie producten en snel verzonden

Je kunt hier bijna alles vinden wat je zoekt.. er mogen best meer gebruik reviews van producten worden achtergelaten. Verder snel verzonden en top

Net als eerdere keren, netjes thuis bezorgd goede service

Goed en snel

Makkelijk bestellen (ook via telefoon). Ruim assortiment, blij dat ze hier de lijn van By Vilain op voorraad hebben, zodat ik deze zelf niet hoef te importeren!

Breede selectie, eerlijke prijzen

Aanrader voor mannelijke haar verzorging producten!

Prachtig assortiment en uitstekende levering!

Moquer heeft een mooi assortiment aan verzorgingsproducten. Heel veel keuze, goede deals en uitstekende orderafhandeling en levering.

Snelle service met goede producten

Geweldig !!!

Prima kwaliteit en zeer snelle levering !

Perfect!

Heb al meerdere keren bij Moquer besteld. Altijd netjes zoals aangegeven geleverd en goede producten!

Klacht niet serieus genomen

Na de aanschaf van een Matt clay contact opgenomen omdat product erg moeilijk aan te brengen is door de stroefheid. Trek haren uit mijn hoofd bij het aanbrengen. Onduidelijk waar het aan ligt, geen houdbaarheidsdatum op verpakking te vinden. Eerdere clays van ander merk met dezelfde hold waren goed uit te smeren Onbevredigend antwoord gekregen, klacht niet opgelost.

Altijd snel geleverd!

Ruim assortiment, duidelijke website en snelle service.

Ik had 2 potjes haarklei besteld, binnen een dag kwamen ze aan. Helaas waren ze allebei helemaal verdroogd. Even gemaild, binnen een paar uur reactie en meteen 2 nieuwen gekregen die er ook binnen 1 dag waren. Goede service en mooi assortiment

Strakke website met goede beschrijving.

Prima webshop voor het vinden van hairstyling producten.

Bestelling ging snel en ben zeer blij met mijn aankoop. Ik heb eindelijk een wax dat lekker zit in mijn haar. PETE PEDRO PUTTY!!

Super snelle service

Altijd snel en correct geleverd! Top!

Top service!

Snele levering, product zoals om schreven, duidelijke site!

Zeer goede service

Snelle verzending, topproducten!

Overzichtelijke website, topproducten en altijd zeer snelle verzending! Een blijvertje!

Goede webshop

Goede webshop met een breed assortiment aan goede kwalitatieve producten. Levering altijd erg snel. Niks op aan te merken dus. Graag tot de volgende bestelling!

Super !

Snelle levering en uitstekende service ! Dik tevreden !

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh