Veel keuze, goede info

Veel keuze, goede productinformatie, ook extra info op persoonlijke ‘haar-vragen per e-mail. Betalen loopt niet altijd vlot…

Order has never arrived

They claim on the automatic refund that order got back to them but I wasn't unable to track anything in the meantime when they claim package has shipped. That tracking number was incomprehensible so I never got a real proof of shipping. Neither I got any communication from them. In 2021 that's bad e-shopping! Certainly I won't buy again and I don't recommend it. Even if I got the refund I've lost time.

• Would you recommend us? No

Niks op aan te merken

Alles verloopt perfect bij bestellingen Levertermijn word steeds gerespecteerd Producten uitstekend verpakt

Verzorgingsproducten specifiek voor mannen

Professionele producten voorzien van goede comments zodat je gemakkelijk een keuze kan maken. Of je nu op zoek bent naar haar-, gezicht- of lichaamsverzorging op deze site vind je zeker je ding. Zeer snelle levering

Top bedrijf

Super klantvriendelijk

Zeer snelle levering, super uitleg over de producten. Top bedrijf/site!

Buitengewoon goede haarproducten, niet alleen voor mannen!! Snelle verzending

Eerste bestelling # 100035302 geplaatst op 20-06-2017: Hanz de Fuko natural shampoo en conditioner, daarna Hanz de Fuko Hybridized Wax en Gravity Paste besteld. M'n dochter en ik zijn verslaafd aan Hanz de Fuko producten en we vinden het leuk dat je extra korting krijgt als je meerdere artikelen bestelt. Altijd keurig verpakt en bijzonder snel verzonden. Heb zelfs een erg gulle prijs gewonnen voor m'n review in februari 2021. Dacht lees ik het nou goed? EUR 50,00 korting op m'n eerstvolgende bestelling. Heb meteen een bestelling geplaatst van 2 Hanz de Fuko natural shampoos en 1 conditiner. Geweldig bedankt Chris!! Graag tot bestellens... Veel liefs, Dianne en Zoë van Dal x

Prima spul!

Veel aanbod en kwaliteit spullen. Echte een aanrader. Sommige producten zijn wel wat prijzig.

Goede service, snelle reactie en oplossing

Ik had een artikel gekocht en voor m’n gevoel was het gebruikt (volgens de verkoper is er nooit eerder een melding van gekomen). Wellicht dat het is ontstaat bij het transport. Verkoper heeft het goed opgelost.

Perfecte levering

Breed assortiment aan producten

Fijne webshop

Alles gevonden goed omschreven

Snelle en goede levering!

Goede snelle levering, van goede kwaliteit producten. Zeker aan te bevelen!

Snel en goeie producten

De producten heb ik snel binnen een dag ontvangen.

gewoonweg super

Snelle levering correcte prijzen en ruime keuze, misschien niet alles aanwezig maar echt wel keuze zat.

Perfect.

The best. Thank you very much. Professionals. Fast delivery

Snelle levering prima producten

Snelle en correcte levering

Goede snelle levering, van goede kwaliteit producten

Heel correcte en snelle levering

Zoals eerdere bestellingen ook al - geen enkel probleem. Levering snel en correct, niettegenstaande de eindejaarsperiode. Top service!

Zeer goed! Snelle levering.

Ruim assortiment. Snelle levering.

Snelle en correcte levering

My go to shop for my hair products

Great range of products at reasonable pricings. Super fast delivery. O allways visit moquer whenever i need to restock my shelf or want to try out something new.

Snel en betrouwbaar

Mijn bestelling had ik binnen 1 dag in huis, echt snel! Ik ben al aan het kijken voor mijn volgende hier.

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh