Toujours au top !

Une multitude de produits, des exp�ditions rapides, continuez c'est parfait !

Verbaasd

Zeer verbaasd over de verpakking van het product. Niks mis met het product, maar wel met de verpakking. Ik krijg een wax ter grootte van een babyvuistje en ik krijg een verpakking waar een hele baby in past, inclusief een hele hoop plastic. Slaat echt nergens op.

Sinds 2014 klant

Sinds 2014 klant. Ondertussen is er heel veel veranderd. De site ziet er gebruiksvriendelijker uit, bestellingen gaan weer met PostNL, vanaf 25 euro geen verzendkosten. En de verzenddoos is nu van binnen ook beter verpakt zodat producten niet meer gaan schuiven. Ik zou nog wel wat gratis samples willen zien bij een bestelling, maar dat is niets bij dat grote assortiment.

Altijd on point

Sinds dag 1 tevreden. Nooit teleurgesteld. Inmiddels zo'n 5 keer iets besteld bij Moquer.

Het kwam zeer snel aan en werkt prima.

Snelle levering, kwalitatief product.

Positief

veel keus en snelle bezorging

veel keus en snelle bezorging

Een ontzettende leuke webwinkel met mooie spullen.

Ik koop nu al een aantal jaren mijn decembercadeaus voor zonen en man. De sfeer van de site en spullen spreken me aan. Ik zou bijna willen dat ik een man was en voor mezelf hier kon inkopen.

Goede prijzen en supersnelle levering

Ik was op zoek naar Moroccanoil haarspray en ontdekte bij toeval de site van Moquer. Daar was de spray beduidend goedkoper dan bij de bekende haar'specialisten', dus ik heb 's avond laat om 22.30 u. op vrijdag 2 bussen besteld. Ik had verwacht dat deze maandag zouden worden geleverd, maar nee hoor, de volgende dag had ik ze al in huis! Supersnel dus! Ik ga vaker van deze site gebruik maken!

Great service

Fast and reliable

Altijd super

3e keer een bestelling gedaan en het was er weer super snel. In het transport was een glazen potje stuk gegaan. Mijn mailtje werd binnen de paar uur beantwoord en een nieuw potje was onmiddellijk onderweg naar mij. Super goede service!

Top! Goede producten en snelle levering.

Niks op aan te merken😊

Goede producten en snel geleverd

Grote selectie aan producten. Beetje duur maar goede kwaliteit en snel geleverd.

Klantenservice reageerde binnen 1 minuut.

De titel dekt de lading wel.

top

heel snelle service . top producten

Had per ongeluk 2 dezelfde artikelen besteld, 1 terug gestuurd en binnen paar dagen geld terug . En snelle levering

Goede producten met snelle levering

Al een aantal keer producten besteld bij Moquer. Elke weer met een snelle verzending en kwaliteit zoals verwacht! Dit is mijn adres als het gaat om de verzorging en styling van het haar.

Love it

Great store. The best one in all Europe. Looking forward to buy again.

Prima ervaring

Mijn eerste bestelling bij Moquer is prima bevallen. Het pakket was even een dag zoek door toedoen van post nl maar ben prima op de hoogte gehouden en een dag later waren de producten er toch. Over de geleverde producten ben ik erg tevreden.

Snelle levering en goede producten

Ik bestel altijd mijn haarproducten bij deze site. De levering gaat altijd erg snel en ze hebben bovendien een erg groot assortiment aan producten.

Top producten en snelle levering

Goede producten en zijn altijd snel geleverd. Voorraad mag soms wel wat beter, aan de andere kant misschien ook wel weer beter voor m’n portemonnee. :-) Shop zou ook weleens een nieuwe look kunnen gebruiken. Indien gewenst kan ik jullie daarbij helpen.

Zoals gebruikelijk was de levering helemaal prima; mooi op tijd en goed verpakt. Echter heb ik wel een probleem met een besteld product. Na lange tijd bijna maandelijks hetzelfde te kopen lijkt er nu of iets mis met de bestelde texture tonic of er is onverwacht iets veranderd aan de samenstelling. Het product ruikt nu verschrikkelijk slecht, bijna niet te gebruiken. Mocht er wat veranderd zijn aan het product, dan graag ook een eerlijke aanpassing aan de product pagina; nu hetzelfde als normaal.

Very fast and easy

Everything came fast and everything was as described.

Goede producten, snellere levering!

Goede producten, snellere levering!

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh