Matig

Helaas zat het pompje niet goed op het flesje shampoo geschroefd en zat de doos en mijn andere producten vol met shampoo. Wellicht handig om dit in de toekomst goed te controleren. Verder snelle levering en duidelijke website.

Geweldig verkoper site!

Deze site is 101% vertrouwbaar en je kan alles vinden wat je wilt! Thanks Moquer

Zeer tevreden!

Website is duidelijk, overzichtelijk en assortiment is groot. Geen vervelende ads en/of pop-ups. Bestellen ging eenvoudig en levering snel. Ik heb nu voor de 2de keer een bestelling geplaatst. Betrouwbare shop. Tip: voor de shop. Blijf andere webshops bekijken en dan prijzen erop aan te passen om de goedkoopste te blijven. Gratis verzending boven de €25,- is reëel. Dear Barber shaping cream heb ik helaas niet kunnen vinden.

kan blind vertrouwen op kwaliteit, prijs en sevice

reeds +10 keer besteld vanuit België. altijd volgende dag geleverd. blij met kwalitatieve, rommel-vrije producten.

Gewoon top!

Snelle service en een uitgebreid assortiment. Verzending is snel en volledig. Geen enorme spam na bestellingen. Kortom; perfect en niks aan toe te voegen!

Perfect!

Fast international shipping, fantastic product range. Best in Europe!

Voortreffelijk

Zeer goed vriendelijke medewerkers ga zo door behandel een ieder ander zoals jezelf ook behandeld wilt worden cijfer 10 voor Moquer vriendelijke groet

Wie immer alles bestens!

Habe jetzt das dritte mal bei Moquer bestellt und jedes mal wurde die Bestellung umgehend versand. Shop kann ich bedenkenlos empfehlen!

The products did what exactly was promised

Eindelijk ook next-day-delivery

Mijn zoveelste bestelling bij Moquer omdat de kwaliteit goed is. De enige frustratie was altijd dat ze claimden dat je pakket de volgende dag in huis zou zijn, maar het gerust een paar dagen kon duren. Nu eindelijk ook voor x-uur besteld, volgende dag bezorgd. Heel blij mee!

Kort en nuttig

Zocht een specifiek haar product en deze was aanwezig.

Ik heb mijn bestelling de dag daarna gekregen; ik ken de brand goed dus ik was niet verbaasd.

Dikke pluim

Top dit kan eindelijk de spullen kopen voor me haar die ik nodig heb

Topproducten met een snelle en correcte levering.

Ruime keuze aan topproducten, en daarbij nog een snelle en correcte levering. Ga ik zeker nog producten bestellen!!!

Perfecte service en top producten

Altijd een snelle levering en duidelijk overzicht van de beste producten

Zo moet het zijn!

Kwaliteitsproducten die vlot aan huis geleverd worden. Wat wil je nog meer?

Top spullen, vlotte afhandeling!

Haarstylingsproducten van een goede kwaliteit. Vlotte afhandeling en goede ontvangst!

Snelle levering met goede keuzehulp

Goede site met leuke producten. Door de keuzehulp een goed product uit kunnen kiezen waar ik tevreden over ben. Aanrader dus!

Gewoon goed

Bestelling ging goed. Geen problemen ondervonden met de betaling en levering. Alles netjes binnen de tijd dat ze zelf aangegeven hebben.

Everything came in order

Prima shop, trage levering

Mooie shop, helaas moest ik 3 dagen wachten op het product terwijl anders aangegeven was.

Supersnel

Goede en snelle levering!

Prima !

Snelle service, communicatie en goede producten

Prima produkten en bij een juiste keuze zelfs geen portokosten hoeven te betalen.

Amazing!

Fast, reliable and quick!

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh