Pluspunten

Beste aanbod van homebrew producten.

Meer producten aanbieden van homebrew merken (op voorraad) zoals Arcadian, Lockhart's maar vooral de uitstekende en populaire producten van Shear Revival.

5 stars: perfect, definitely recommended

x

Pluspunten

Ruim aanbod van producten die anders niet of moeilijk te krijgen zijn, met een heel goede service.

De website functioneert niet altijd heel goed.

Pluspunten

Perfect service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beweren een bestelling voor middernacht de volgende dag te leveren, moest er vervolgens wel een week op wachten. Ik wilde het pakketje ophalen bij een ophaalpunt, hier was het pakketje na een week nog niet aangekomen, waarna ik het afleveradres via postnl heb veranderd. Rare service m.b.t. levering, ik ben van mening dat je geen claims moet maken op je website als je deze niet kan nakomen. Product is verder top.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede producten. Overzichtelijke productpagina's. Kwaliteit is goed.

Er stond "voor 23:50 besteld, morgen in huis". Ik had op woensdag 9 mei (in de middag) besteld, maar kreeg mijn bestelling pas op zaterdag 13 mei, om 21:15u s' avonds... terwijl dit tussen 10:15-12:45 had moeten zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Neutraal

Pakket is niet ontvangen: Post NL heeft het niet afgeleverd

Pluspunten

Snelle service en groot aanbod!

Pluspunten

Snelle levering & top producten

Combinatie pakketten zijn wat onduidelijk waardoor sommige combinaties een goedkopere prijs hebben als je ze los van elkaar koopt dan vergeleken met de combiprijs

Pluspunten

Breed aanbod van producten en toelichting over hun applicatie. De verzending ging snel en zonder enige onduidelijkheid.

Op de site is zelf niet duidelijk welk product het best bij je haar past. Ik heb meerdere weken besteed om uit te zoeken hoe ik mijn haar moest behandelen en wat ik daarvoor nodig had. Als extra service is het misschien handig als de site daar ook in bijdraagt.

Pluspunten

snelle levering en een zeer ruim assortiment

geen

Pluspunten

Snelle bezorging, fijn dat ze een foto sturen van het te ontvangen pakketje, producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Ik wil meer producten voor onze baarden zien!

Pluspunten

Groot aanbod, goede adviezen, mooie site, snelle en goede service.

Nvt

Pluspunten

- Foto van u bestelling voor ze verzonden wordt is een leuke extra. - Snelle levering - Advies over welke producten mogelijks goed kunnen zijn voor je type haar

- Onafhankelijke videos van hoe het product werkt weergeven op de site

Pluspunten

Snelle leveringen altijd producten op voorraad en goede deals

Pluspunten

Top producten en top service, vooral de Brickell producten zijn geweldig!! Organisch met duidelijk resultaat!

Pluspunten

Goede en duidelijke website, fantastisch assortiment, makkelijk bestelproces, goede prijzen en snelle levering

Pluspunten

Snelle afhandeling, snelle levering

Pluspunten

Uitgebreid assortiment en veel betalingsmogelijkheden. Heel leuk dat je een foto krijgt van de producten die je hebt besteld wanneer ze zijn gepicked in het magazijn!! Top!

Voor nu geen

Pluspunten

Supersnelle levering

Om gratis verzending te krijgen moest ik 5 cent meer uitgeven, de vraag is dan natuurlijk of dit toevallig of een slimme verkooptruc was

Pluspunten

great selection, good payment options, fast shipping, thanks!

less for shipping

Pluspunten

Slick delivery, slick hair!

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ