Pluspunten

Snel en netjes

Nvt

Pluspunten

Zeer betrouwbaar en prima producten.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive Fantastic service, perfect choice of products... Suggestions Cheaper shipping costs? (Even if I understand that shipping and handling has a cost)

Pluspunten

Kwalitatieve producten gecombineerd met klantvriendelijkheid en zeer snelle service. De basketpic die je ontvangt in mail is een leuk detail :)

Pluspunten

Bestel al flink wat producten bij Moquer. Snelle levering, goede prijzen.

Voorraden sneller aanvullen. Ik mis bij elke bestelling altijd wel een product. Ik kijk wekelijks of het er weer is. Maar helaas. Informatie over de producten klopt niet altijd. Zo staat er bij de Hanz de Fuko dat die 100% in water oplosbaar is. Maar dat is het gewoon niet. Het zou leuker geweest zijn voor zulke producten dat er eigen reviews werken gemaakt.

Pluspunten

Super snelle levering!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

4 stars: good service, well treated

Positive

- The products are delivery really quickly. Even if you buy on Sunday, you will receive them the next day. - They sell good quality and modern hair products. They make available hair products you can not find elsewhere in Europe. - Promotions like win a comb, free delivery, photobook challenge are great. - They answer e-mails and questions. - They will send by e-mail a photo of the product you bought from the website. I like it.

Suggestions

- The website needs improvement. Sometimes new products are added and there is no easy way to know it. With, for example, the pomades webpage opened, you can not "Sort by" date.

Pluspunten

Pluspunten

- Groot assortiment van producten. - Zeer snelle verzending en levering (zondagavond besteld, maandagvoormiddag geleverd).

Pluspunten

Snel en correct

Nog groter assortiment

Pluspunten

Veel aanbod van kwalitatief goede producten.

De blogs hebben blijvend nieuwe content nodig om interessant te blijven. Tzijn nu blogs van te lang geleden. Veel merken en nog veel meer producten. Je koopt alleen wat je kent. Zorg ervoor dat het duidelijker wordt welke producten bij welke haartype hoort en voor welk resultaat. Dat zou ik erg waarderen. Dit soort dingen kunnen prima in een blog. Video content op jullie pagina lijkt me ook geen verkeerd idee. Doe nou maar!

5 stars: perfect, definitely recommended

x

Pluspunten

Goede communicatie en erg snel geleverd Top!

Pluspunten

Grote keuze, snelle levering.

4 stars: good service, well treated

Positive Shipping so fast & products so good

Pluspunten

Mooie producten. Snel. Goede service.

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Super schnelle Lieferung! Sehr gute Produkte!

Pluspunten

Snelle levering, exclusief aanbod en goede update betreft levering.

Productbeschrijving mag beter. In mijn geval: ik kocht een een 'water based' pomade en dacht dat het om een water solutionable ging. Terwijl het een pomade op olie basis is.

Pluspunten

Heel snel.... product is geweldig!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering/ duidelijke beschrijving.

Erg veel email spam, ik heb 1 keer een bestelling geplaatst en heb nu al 6 mails gekregen! 3x over de verzending wat vrij veel maar verder prima is 2x over het schrijven van een beoordeling 1x over het feit dat er nog wat in mijn winkelmandje zit

Pluspunten

Goede service Je wordt via de mail op de hoogte gehouden hoe de levering van het product verloopt, dit bevalt mij heel erg Daarnaast is er ook niks aan te merken op de site

Geen verbeterpunten

15 Staverenstraat