Pluspunten

Snelle levering. Goede opvolging. Producten die ik nergens anders vind.

Pluspunten

Snelheid

Pluspunten

Top! Snelle levering en prettig contact

Pluspunten

Top service! Via FB messenger een zeer fijne en uitgebreide uitleg gekregen over verschillende producten waarin ik geïnteresseerd was. uiteindelijk de Blacklabel Craft Clay besteld en echt een top product voor mijn lastige haren. Helaas gaat alleen dit product eruit, vandaar totaal 5 potjes aangeschaft. Verder een snelle levering wat top is. Een tevreden klant

Blacklabel Craft Clay in het assortiment houden :P haha. Vandaar geen 5 sterren maar 4,5 ster

Pluspunten

Er is een goed assortiment en de prijzen zijn eerlijk. Verder zijn er meer dan genoeg betaalopties (kies gewoon wat je het liefst wilt) en de bezorging is uitmuntend! Verder vind ik een foto van de bestelling ook echt een leuke toevoeging.

Pluspunten

Hele snelle levering

4 stars: good service, well treated

x

4 stars: good service, well treated

Positive I have long-ish hair (comes down to just below my chin) and I wish that this product would give just a tiny bit more hold. I use a volumising mousse, some hair oil, then this and then hairspray in order to get the style I want. It's a good product that doesn't make my scalp feel overloaded with product build up, and I did see from a reviewer that you can go in one time for a very loose hold, and another time/couple more times in order to build up more strength/hold, which I would agree with. I don't like the smell. I don't usually mind smells, as long as the product works, and the smell does go away. However, on application, it's overpowering and I can tell that this product is one that I'm going to get fed up with. Does leave hair looking matte. If you go in a bit at a time, it's great. Sometimes if you go in a bit heavy handed at the beginning it can get a tiny bit greasy looking, where you would run your hands through your hair the most. Would I repurchase? I don't know. Is it something I can keep using until it runs out? Definitely. It's perfectly fine for my long-ish, fine hair type. Suggestions Delivery and customer service: Great. Fast and easy. Product improvement: Nice texture and creaminess. Just a tiny bit more hold and find another scent. One that is toned down and a bit more refreshing than overpowering.

Pluspunten

Geen enkele problemen, zaterdag 18h besteld, maandag middag geleverd (Vlaams-Braband). Correcte prijzen t.o.v andere sites (zeker om tot hier te leveren)

Je MOET 5euro betalen voor de snelle levering, ik zou liever een week wachten en wat geld besparen..

Pluspunten

grote selectie aan producten, producten die niet op voorraad zijn kunnen worden opgegeven voor een email wanneer deze weer binnenkomen, snelle levertijd en gratis verzendkosten boven een mooi bedrag.

dit ligt niet aan het bedrijf zelf, maar op de website zelf zijn er nog maar weinig reviews over de producten, behalve bij de meest populaire. misschien dat het mogelijk is om reviews van producten te promoten zonder veel spam te versturen. ik ga zelf binnenkort ook een review schrijven over de producten op de site om andere kopers te informeren.

Pluspunten

Paar keer besteld en altijd snel en goed geleverd.

Geen

Pluspunten

Zeer snelle service. Site is duidelijk en overzichtelijk! Super korting als je er 3 besteld!

Geen verbeterpunt

5 stars: perfect, definitely recommended

x

Pluspunten

Alles prima , concurrerende prijzen. Ga zo door!!

Pluspunten

Snelle bezorging Goede kwaliteit

Geen

Pluspunten

Snelle respons op Facebook reactie, snelle levering, levering kunnen volgen Top

Pluspunten

Ze hebben producten die andere online-winkels niet hebben.

Ik weet er eerlijk gezegt geen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op tijd leveren zoals aangegeven op de website

Pluspunten

Top producten en snelle levering

Pluspunten

Duidelijke website, goede informatie over de producten en bestellen is heel eenvoudig. Ook is het fijn dat je zelf het bezorgmoment kunt kiezen.

Na het bestellen werd ik gevraagd enkele vragen te beantwoorden zodat ik in het vervolg beter advies zou kunnen krijgen, maar mij lijkt het beter als dit eerder gevraagd wordt, zodat je al direct van deze service gebruik kunt maken en niet pas nadat je producten besteld hebt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed om te zien dat Moquer een slechte review wel serieus neemt en mij op een correcte manier tegemoet is gekomen.

Te late levering en aanvankelijk geen klantvriendelijke benadering.

Pluspunten

Top en zeer snel !

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ