Perfect!

Alles netjes op tijd geleverd in een keurige verpakking. Ik heb vaker besteld bij Moquer en zal er ook blijven bestellen.

Goed product en snelle levering

‘S Avonds besteld en de volgende dag geleverd. Prima product tegen een scherpe prijs. Toppie!

Snelle bezorging en goede producten!

Allereerst super blij met mijn producten. Snelle bezorging. Ik had het laat in de avond besteld en de volgende ochtend had ik mijn producten al. Ook geen verzendkosten vanaf een bepaald (realistisch) bedrag. Super blij mee!

Super site

Tr�s bonne livraison et produits au top

Snel en goed!

Snel en goed!

Goed en snel geregeld

Per ongeluk voor mij een niet correct product besteld. Direct na mijn mail het geldbedrag terug terug gestort gekregen. Super geregeld.

Uitstekend product en snel geleverd

Overzichtelijk website Goede service Snel verstuurd Duidelijke communicatie Uitstekend product

efficace

efficace

Groot assortiment, snelle levering.

Zeer goede service

Het product dat ik altijd bestel, was niet meer leverbaar. De klantenservice van Moquer heeft me heel goed geholpen om een ander vergelijkbaar product te vinden.

Snel en goed verpakt geleverd!

Incredibly fast

I'm from Brazil, and in less than 2 weeks I received my package. congratulations for the work. Best regards from Brazil

Makkelijk en snel geleverd!

Makkelijk en snel geleverd! Ook leuk iets extra te ontvangen bij uitgifte van meer dan 75€

Tres r�actif, facile et rapide .

Belle d�couverte sur le site Moquer, il y a de nombreux produits aux choix, je recommande MOQUER.

Large choix de produits.

Bcp de r�f�rences . Envoi rapide . Un l�ger doute sur la conservation car j'ai command� une cire qui est tr�s difficile � appliquer . Peut �tre trop vieille ?

De uitleg van Moquer over het product komt voor zeker 90% overeen met het resultaat. De overige 10% is simpel toe te wijzen aan het feit dat we allemaal mens zijn en het product bij ieder persoon net weer iets anders kan reageren.

Groot aanbod in de shop, dat is fijn

Groot aanbod in producten, webshop was goed om mijn product te vinden. Esthetiek en betalen net wat minder smooth

Vlot, bereikbaar, correct

Zeer goede ervaring!

Zeer goede service

Great

Εξαιρετικό eshop!

Εξαίρετη επιχείρηση με μεγάλη γκάμα προϊόντων, με άριστα οργανωμένο eshop, πολύ καλές τιμές και άψογη εξυπηρέτηση!

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

superfijne shop, ook voor dames!

Makkelijk shoppen en bestellen. Niet alleen voor heren. Fijn klein formaat producten om uit te proberen!! Snelle levering!

Zeer ruim assortiment en snelle levering Scherpe prijzen Ik kom zeker terug

Produit super, envoi et r�ception super rapide

Vraiment super

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh