5 stars: perfect, definitely recommended

Positive Wide range of products Fast delivery

Pluspunten

Snelle service en als je iets besteld ze sturen je ook een foto van je spullen die je hebt besteld terwijl ze deze inpakken.

Pluspunten

Client service is great, they answer and help very fast incase of any problem

Pluspunten

Geweldige service. Zeer snelle verzending.

Geen verzendkosten

5 stars: perfect, definitely recommended

x

Pluspunten

Goede en snelle service.

Post verpakkingen wat kleiner en efficiënter maken.

Pluspunten

genoeg keuze in de produkten en een zeer snelle levering

Pluspunten

- Snelle levering - Goede service - Breed assortiment - Site is overzichtelijk - Goede deals/bundels

- De "The Moquer Lookbook" op de site vaker updaten

Pluspunten

Snelle levertijd, uitstekende produkten.

3 stars: fine, a reasonable experience

Suggestions It would be great to see cheaper shipping costs, I paid 16euros for a delivery to EU country, it's expensive....

Pluspunten

verschillende merken die elders in Europa zo goed als niet te verkrijgen zijn. Zeer snelle en nette levering.

Buiten nog een paar merken van overseas die nog niet aangeboden worden, niets noemenswaardig.

4 stars: good service, well treated

Positive

Highly selected products, ingredients list per every product, availability of Youtube reviews/tutorials/instructions for many products on the same product page, gifts and discounts, many payment options, picture of the prepared order being forwarded to email box

Suggestions

The website itself can get stuck, especially during checkout, if modifying options (delivery address in particular). Sometimes lack of coherence between promotions and info on that promotions (i.e. - free delivery in Europe for orders >100€, but no link nor FAQ about eligibility or terms of the promotion)

Pluspunten

Goede spullen.

Leveren volgens afspraak klopt niet....heb 2 dagen oefen wachten ipv de beloofde dag erna

Pluspunten

Duidelijke levertijd en snelle levering.

Af en toe te veel mailtjes.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Product is op voorraad.

Op website staat als je voor 23:59 besteld dat je het de volgende dag in huis hebt. Dit was niet waar, volgens Moquer, was er een storing bij PostNL. Als advice zijden zij dat ik "marge" moest aanhouden bij bestellen omdat ik niet de volgende dag maar die dag daarop s'ochtends op vakantie ging, maar dan vind ik dat je dat maar ook dan op de website moet aangeven. Dus redelijk ontevreden, niet meer hier bestellen dus. Wat ze adverteren klopt gewoon niet en ze geven externe de schuld.

Pluspunten

Supersnelle levering, breed assortiment

N.v.t.

Pluspunten

Mooie website, overzichtelijke webshop en prima levering

Pluspunten

Zeer snelle levering

Pluspunten

De levering is heel snel, het is handig dat als een product die je wilt hebben maar er op dat moment niet is je kunt aanmelden voor een e-mail als het product er wel weer is, i like it. met de klantenservice heb ik nog niets te maken gehad maar het kan haast niet anders dan dat het een goeie kantenservice is, omdat de site zelf al heel nice is!

Ik vind het jammer dat je niet voor een heel klein bedrag meerdere producten kunt testen (kleine hoeveelheden opgestuurd krijgen), want ik ben nog steeds opzoek naar de beste gel maar ik moet elke x hele potjes van ongeveer 20 euro kopen, dit vind ik best veel als het product toch niks voor mij blijkt te zijn. Ik maak het dan wel op maar zou dit graag anders zien. Als dit mogelijk zou zijn had deze website 5 sterren van mij gehad.

Pluspunten

Super snelle levering

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ