Goed assortiment met snelle levering

De volgende dag zijn de door mij gewenste producten netjes geleverd! Prima service.

Sehr schnelle Lieferung!

Gute Auswahl im Shop. Die Artikel wurden sehr fix geliefert. Gerne wieder!

Moyennement satisfaite

Un shampooing est arriv� avec le couvercle du flacon cass� et autre shampooing �tait mal viss� et le liquide avait coul� dans le carton.

Bonne qualit� mais livraison brouillonne.

La qualit� est en rendez-vous, le produit est nickel.

Prima product!

Weinig nodig, prima hold!

Snelle levering en goed product

Prima ervaring met Moquer!

Super snelle levering

2 deodoranten besteld. Best prijs tov anderen en ook nog eens snel geleverd.

Positieve ervaringen, ik bestel hier af en toe huidverzorging. Over het algemeen goede prijzen, en een snelle levering. Ik ben tevreden.

Goed product, snelle levering en prima prijs

Still 'savoring' the product

Great fragrance. Still 'savoring' it as it were. Not yet convinced about the effectiveness of conditioning my beards. Still experience breakage and dryness despite using the conditioner and cream.

Goede producten gekocht voor nat scheren. Vriendelijke service en communicatie per mail. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Gewoon goed

Een aantal dagen geleden wat besteld. Bleek wat later te worden bezorgd, keurig een mailtje ontvangen met waardoor de levering vertraging op liep.

Nickel je recommande !

C'est un site qui poss�de des produits de qualit� qui ne sont pas disponibles partout et c'est la raison principale qui m'a pouss� � acheter chez eux. La livraison est rapide, soign�e et suivie ce qui montre un certain professionnalisme. Je commanderais des produits sans h�siter d�s que je serai en rupture de stock. Top site

Hele goede ervaringg

Kwaliteit en een snelle levering!

Hele goede ervaringg

Kwaliteit en een snelle levering!

Heel goedd

Goeie producten snelle levering ben blij!

Hele goeie producten! Snelle levering ben blij!

Mooie producten en altijd snel verzonden

Vaste webshop voor mn stuff. Leuke blog ook met handige tips. Misschien leuk om een product van de maand poll te houden onder jullie nieuwsbrief subscribers die dan in de actie aanbieding komt. Met een blogpost over t product.

Top! Perfecte kwaliteit producten en snel bezorgd!

Informatieve site

Mn ook de blogs zijn fijn om te lezen en dat deze specifiek zijn (dus bijv. voor de oudere man of wanneer men dunner haar heeft ed). Ook de bijhorende artikelen zijn handig, alleen vind ik dit wel vaak te uitgebreid zodat je een beetje het overzicht verliest (je moet dan immers meteen naar de site om meer info over bepaald product in te winnen en dan weer terug naar de blog). En ik zou het handig vinden als de merken bij elkaar staan dus bijvoorbeeld Huisverzorging ouder man=> dat dan een facewash, scrub, dag en nachtcreme en oogcreme van 1 merk (als die er zijn natuurlijk en anders benoemen) bij elkaar benoemt wordt. Zelf vind ik het fijn als ik producten van hetzelfde merk kan kiezen…..

Top service en snelle levering!

Mooie verzorgingsproducten en snelle levering

Mooie site, goede uitleg van de producten die je niet overal kunt krijgen. Heb zelf Scotch & Porter leave-in conditioner en ben super tevreden! Helaas was voorraad

aanrander

Goede en snelle communicatie, zou het iedereen aanraden en ook snel geleverd, Top

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh