Nog geen declaratie hoeven doen

Nog geen ervaring wel korting via werkgever

Telefonische hulpvragen worden adequaat verholpen

Gemakkelijk bereikbaar en servicegericht

Na een autoschade zeer snelle en klantvriendelijke hulp gehad. Snelle afhandeling van de gelden schade en het herstel daarvan.

Altijd goed geholpen

Diverse keren contact gehad met Centraal Beheer voor diverse zaken en altijd goed en vriendelijk geholpen door ervaren mensen. Zeer tevreden

Geen problemen met mijn verzekering

Geen problemen met mijn verzekering, ik heb nog geen schade hoeven melden.

Nog geen gebruik gemaakt

Kan nog niets schrijven

Het verhelpen van de schade is perfect afgewikkeld.

Melding van de schade, contact met herstelbedrijf en afwikkeling van de kosten liep als vanzelf

Goede verzekering

Prima verzekering, jammer dat je bij schade naar een bedrijf aangesloten bij CB moet en niet naar je dealer kunt! Wel als je meer premie/eigen risico betaald.

Gewoon goed

Snelle afhandeling

Goede verzekering, en snelle afhandelingen.

Weinig ervaring

Weinig ervaring. Hebben al jaren geen beroep op verzekering hoeven te doen . Hopelijk blijft dit zo.

Gewoon erg goed

Elk noodzakelijk contact leidt tot een goed advies.

Goed verzekerd.

Een vertrouwde verzekeraar met goede polisvoorwaarden.

Amper gebruikt !! Járen lang bij Centraal Beheer verzekerd !!

2x voorruit verwisseld De 1e dankzij een vogel met steen op eigen parkeerplek. De 2e dankzij steenslag op rijksweg. Via dealer (in collectief verband) snel geregeld. Helaas wél eigen risico ?? moeten betalen.

Bijzonder goed

Ingericht om klanten middels telefoon of digitaal behulpzaam te zijn. Kennis van medewerkers is zeer goed en als ze iets niet weten wordt dat uitgezocht.

Prima maatschappij, wel flink duurder geworden

Bij CB heb ik o.a een autoverzekering. Gelukkig nooit een schade moeten melden. Prima communicatie altijd. Wat me dit jaar wel opviel dat een enorme prijsstijging aan de orde was.

Snelle afhandeling

Nog geen gebruik van gemaakt

Geen klachten

Redelijke prijzen, goede dekking en vlotte afwikkeling bij schade

Vrijwel al onze verzekeringen lopen bij CB. CB geeft value voor money. Natuurlijk zijn er goedkopere verzekeringen te vinden, maar uit ervaring kan ik zeggen dat die verzekeringen wanneer het op uitkeren bij schade veelal niet thuis geven.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima verzekerd

Prima autoverzekering.

Renterekening, leuke rente

Prettig

Bijzonder behulpzaam

Ervaring na te zijn aangereden.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn