Altijd goed geholpen

Vriendelijke medewerkers

Goed geregeld

Heldere en duidelijke uitleg

erg goed geholpen

schade badkamer keurig netjes afgehandeld

Alles gaat zoals het hoort

Altijd geschikte mensen aan deze lijn. De voorwaarde op de polissen zijn duidelijk.

Makkelijk af te sluiten verzekeringen tegen een redelijke prijs.

40 keer dezelfde mail ontvangen vindt ik bijzonder irritant

Ik vul dit alleen maar in om van die spam af te zijn. Kan dit niet verzenden ivm melding Default vraag type rating is vereist. Geen idee nu wat ik moet doen.

Goed geholpen zoals verwacht

Gelukkig de afgelopen 30 jaar geen schade aan de auto gehad ,even afkloppen ;-) Wel altijd keurig weken van tevoren een berichtje vooraf dat er premie betaald moet worden . Dus weinig ervaring met afhandelen maar ik weet dat CB daar snel in is en de premie is redelijk t.o.v. andere maatschappijen.

Vriendelijk en menselijk is onze ervaring!

Goede service, snel geregeld

Goede service, snel geregeld

Goede service en advies.

Vriendelijke medewerkers, geeft te vreden adviezen.

Goed geregeld

Goede bijstand verleend tijdens beroving in Spanje.

Niet zo best de laatste jaren.

De laatste paar jaar een paar keer een schade geclaimd voor één van onze verzekeringen maar niet 1x uitbetaald. Het viel volgens hun zeggen iedere keer buiten de verzekeringsvoorwaarden. Maar de afgelopen maanden zijn wel behoorlijke prijsverhogingen doorgevoerd. Waarvan zelfs 10 euro per maand voor de auto verzekering. Ik begin nu wel te twijfelen of ik wel de juiste verzekeringen en/of maatschappij heb afgesloten. Op de medewerkers heb ik niets aan te merken. Die zijn wel vriendelijk aan de telefoon.

De meeste zaken zijn goed geregeld, maar daar hangt ook wel een prijskaartje aan.

Meestal positief, maar soms zijn antwoorden onlogisch voor een leek op verzekeringsgebied. Premies liggen veelal (ruim) boven het gemiddelde, maar niet dusdanig, dat overstappen noodzakelijk is. Inmiddels is het rentepercentage bij spaarproducten weer wat beter, maar bleef lange tijd achter bij andere maatschappijen.

Geweldig.

Gelukkig nog geen ervaring met de verzekering gehad

Gelukkig nog geen ervaring met de verzekering gehad. maar wordt goed op de hoogte gehouden met veranderingen.

Helaas schade gehad met auto en caravan. Dit is fantastisch geregeld en opgelost. Nogmaals mijn dank hiervoor

Telefonisch vriendelijk geholpen bij vragen

Veel te duur

Bij kleine schade gaat veel van No Claim af.

Betrouwbaar

Betrouwbaar