Altijd naar tevredenheid geholpen

Is voor ons al jaren een prima verzekeringsmaatschappij.

Breed verzekerings- en spaarpakket. Snel bereikbaar, bekwame en klantvriendelijke adviseurs.

goede prijs kwaliteitsverhouding en service

Goede prijs en kwaliteitsverhouding en prima service via helpdesk

Betrouwbaar

Nog nooit rottigheid met deze verzekeraar gehad. Dat geldt ook voor de andere producten van Centraal. Beheer

Goede uitleg

Klant vriendelijk en goede uitleg

Prima heb het gelukkig weinig of niet nodig

Nvt

Met de medewerkers aan de telefoon is alles snel geregeld

Met de medewerkers aan de telefoon is het allemaal snel geregeld Wat ook makkelijk is dat je zelf de caravan verzekering kan aanpassen

Wat mij vooral bevalt aan Centraal Beheer is het correcte persoonlijke contact. Iedereen die je spreekt is vriendelijk en respectvol en dat kom je nog maar weinig tegen. Verder is de afhandeling van een schade weliswaar afgewezen maar perfect onderbouwd en netjes gecommuniceerd. Wel helaas weg moeten gaan voor de autoverzekering omdat deze 150% verhoogd werd.. verder echt dik tevreden

Ik heb de verzekering telefonisch afgesloten en werd daarbij deskundig en vriendelijk geholpen.

het was een prettige ervaring

Nvt

Zeer vriendelijke medewerkers

Alles makkelijk online te regelen en zo niet altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Heb gelukkig geen schade

Geruststellend

Snelle afhandeling bij schade

Score n.a.v. claimmelding

Ik belde informatief over een schade welke gevolgen het zou hebben voor mij als ik deze schade zou melden. Mijn auto was 1,5 maand oud en had in de nacht op een parkeerplaats schade opgelopen en dader onbekend. Schade zou op €800,- komen Er waren weinig gevolgen werd mij verteld wel een eenmalige premieverhoging, wat ik al raar vond en voelde als een straf. Terwijl ik jaren schadevrij rijdt en nooit een schademelding had gedaan en daarnaast goed verzekerd, dan meld ik 1x een schade terwijl ik het zelf niet eens had veroorzaakt en krijg je een premieverhoging. Uiteindelijk toch de schade gemeld en krijg ik een bevestiging van de melding dat ik terugval van 33 schadevrije jaren naar 9 schadevrije jaren wat mij niet was verteld. Ik vond dit belachelijk na jaren schadevrij rijden mijn opgespaarde schadevrije jaren voor bijna 75% te moeten inleveren voor deze kleine schade. IK HEB DE SCHADE OOK DIRECT GEANNULEERD EN DUS NIET GEMELD. Uiteindelijk helemaal zelf maar betaald ondanks ik goed ben verzekerd. Geïnformeerd bij andere verzekeringen maar nergens val je na één melding schade in schadevrije jaren zo terug als als bij Centraal Beheer. Daarna erg teleurgesteld en daarom is mijn score matig. Ik hoop als ik de jaarlijkse premie moet betalen in november alles klopt en goed verwerkt is na schade intrekken en de schadevrije jaren staan op wat ze waren. Alleen de nieuwe auto verzekeren verliep op een prettige wijze, duidelijk geïnformeerd en direct goed geregeld.

Geen problemen

Laatste schade was 2001.

Prima verzekering.

Prima geholpen als er problemen waren.

Top, duidelijke prettige communicatie

Goed en snel geregeld, vakkundige hulp en adviezen.

Is prima

Prima ervaring mee

Betrouwbare bedrijf voor verzekering

Nog nooit problemen gehad met melden van schade of verlies.

Auto verzekering

Ik ben tevreden.

Snelle afhandeling

verzekering met snelle en goede service

Schades worden snel en netjes afgewikkeld, je wordt prettig ontzorgd.

Correct

Keurig te woord gestaan en schade destijds goed afgehandeld

Goed.

Laan van Malkenschoten 20