Altijd juiste medewerker, en altijd meedenkend!

Altijd positief

ik ben heel tervreden

Tot nu toe voldoet Centraal Beheer aan mijn verwachtingen

Snelle afwerking.

Goed contact met medewerkers.

Alles goed geregeld, goede verzekering

Altijd positief

Kundige medewerkers

gemakkelijk en duidelijk

Bij een paar claims over een aantal jaren doet deze verzekering moeilijk

Ik heb alles verzekerd bij cb maar denk er nu over om over te stappen naar een andere verzekeringsmaatschappij. Ik heb een paar keer een beroep gedaan op mijn rechtsbijstandsverzekering, verspreid over 4 jaar en krijg nu de mededeling dat wanneer ik dit jaar er weer gebruik van wil maken, ik beter kan omzien naar een andere maatschappij. Dit alles terwijl ik een woonhuis, 2 zomerhuisje, garage hier heb verzekerd zowel woonhuis verz. Glasverzekering. Ongevallen verz rechtsbijstand verz. Premie wordt wel graag geïnd. Al met al een behoorlijke tegenvaller na zoveel jaar hier verzekerd te zijn.

Prima service!

Vlotte en makkelijke afhandeling.

Duidelijke polissen

1 op 1 contact erg efficiënt

Direct contact werkt snel en persoonlijk. Je hebt niet het gevoel dat je met een hele grote organisatie te doen hebt. Think globale act local

Verzekeringen zijn goed, maar altijd te duur. Is bij alle maatschappijen het geval

Werkt goed

Aes wordt netjes uigwvoerdt

Als ik contact opneem met Centraal Beheer dan wordt ik altijd netjes te woord gestaan en prima geholpen

Geen probleem met Centraal Beheer, aanbevelen? Dat lijkt mij voor iedereen persoonlijk een keuze, en dat zal men zelf uit moeten zoeken

Een fijne en goede verzekering

Altijd goed geholpen met vragen.

Altijd goed geholpen

Ik vind het wel goed?

Heb alles bij jullie verzekerd maar jullie zelden nodig. Ook mijn rechtsbijstand en vraag mij af of dat wel verstandig is. Krijg wel adviezen over meer maar niet over minder.

Goede klantenservice

Uk werd goed geholpen. En probleem is opgelost.

Een prima autoverzekering!

Ik heb een aantal schadegevallen gehad(buiten mijn schuld om). Deze werden steeds naar alle tevredenheid opgelost door Centraal Beheer,

Stop met vragen om erkenning!

Ik krijg te veel beoordelingsverzoeken van CB. Stop daarmee!!

Gelukkig geen ervaring ermee

Laat ik het afkloppen maar tot op heden geen ervaring omdat ik de verzekering nog niet nodig gehad heb. Ja misschien 45 jaar geleden. Dus ik ka er weinig over zeggen. Zit al wel heel erg lang bij deze maatschappij tot volle tevredenheid. Dus ongeveer 48 jaar

Goede verzekeraar.

Forse jaarlijkse prijs verhogingen terwijl ikzelf geen claims indien over inboedel,caravan,auto, WA, opstal etc. Goede klanten moet je belonen en financieel niet straffen met verhogingen.

vriendelijke medewerkers, maar helaas geen antwoord op de gestelde vraag

zeer triest dat geen uitleg gegeven kan worden over de samenstelling van de premie (black box)

Goed bereikbaar en hulpvaardig

Prettige afhandeling van een schade.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn