fijn ondergebracht bij CB

Alles loopt soepel zoals verwacht van CB.

CB, een aanrader

Eenzijdig motor ongeval gehad, ik was in de veronderstelling dat ik niets kon verhalen omdat het eigen schuld was. Buiten de ziekenhuisopname behoorlijk materiële schade gehad. Uiteindelijk bleek zoals CB had meegedacht en gekeken naar de verzekerde dekking ik grotendeels toch verzekerd was.

Niets aan toe te voegen.

Nog nooit problemen met Ventraal Beheer gehad,

Gewoon geweldig

Alles oké

Ze doen wat ze moeten doen. Alles loopt goed.

Goede kwaliteit Goede service

Van A t/m Z, goed.

Meedenkend, vriendelijk. Ga zo door.

Geen mening

Ben al 37 jaar bij C.Beheer verzekerd en denk meer dan 20 jaar geleden iets gedeclareerd te hebben. Kan dus geen eerlijke oordeel geven.

Altijd vriendelijk, geduldig. Kan alles vragen duidelijk antwoord. Uitstekend!

Snelle afhandeling van schade. Medewerkers die mee denken. Al jaren tevreden klant

behulpzaam, redelijke prijzen

Bij incidenten vlotte afhandeling

Betrouwbare verzekering

Gelukkig weinig ervaring. 1x steentje op voorruit. Goed afgehandeld.

Zeer goede info

Nvt

geen last, geen schade

ik heb nog niets hoeven claimen voor mijn 4 jaar oude/jonge auto, dus heb geen ervaring. Alleen maar premie betaald.............

snelle afwikkeling van een gemelde schade

Prima ervaringen met centraal beheer

Zeer tevreden over Centraal Beheer

Heb al mijn verzekeringen bij Centraal Beheer, zowel auto- en rechtsbijstand verzekering als reis- en inboedel verzekering. 2x Gebruik moeten maken van de rechtsbijstand verzekering en ben zeer goede geholpen door Centraal Beheer.

weinig ervaring

Ongeveer 15 jaar geleden blikseminslag gehad waardoor wat apparatuur defect is geraakt dit is door Centraal Beheer netjes vergoed.

Schadeafhandeling goed maar communicatie moeizaam

Bij schade in buitenland is de communicatie moeizaam tot aan de contacten met de schade expert. Vaak zelf bellen omdat reactie uitbleef. Maar de verdere afhandeling is goed geregeld

heb goede ervaringen met jullie daarom ben en blijf ik verzekerd

Geen gedoe, doet wat ze hoort te doen

Geen gedoe, doet wat ze hoort te doen

nooit problemen gehad met Centraal beheer en altijd vriendelijk en adequaat geholpen met problemen

de info is meestal duidelijk. Klantvriendelijke hulp bij problemen. Altijd het e.e.a. zonder problemen opgelost. Wij zijn dus een tevreden klant bij Centraal Beheer

Beroerd

Zeer trage afhandeling. Steeds dezelfde vragen. Hopeloze service.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn