Problemen snel opgelost

Klantvriendelijk en problemen snel opgelost

Bij verandering is zo geregeld

Duidelijk en correct

Geen lange wachttijden. Je weet waar je aan toe bent bij CB. Niet goedkoop maar goede service en voorwaarden. (Goedkoop is duurkoop)

bekend en vertrouwd bedrijf

bij eerdere schade goed geholpen schade na hagel storm

Super tevreden

Prima verzekering

Gelukkig nog niet nodig gehad

Ik heb vanmorgen een schade die ik zelf veroorzaakt heb, gemeld bij mijn all-risk inboedelverzekering. Binnen twee uur werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke dame met wat vragen voor extra informatie en foto’s en ik kreeg direct na het gesprek een mail met de melding dat het geld gestort was.

Goede informatie

Netjes geholpen door medewerkers

Prima, ga zo door.

Prima, ga zo door.

Irritante dagelijkse vraag om sterren

Waarom klanten bekogelen met soms 2 x dagelijks verzoek om sterren. Uiterst irritant. Heb mij inmiddels afgemeld maar de verzoeken blijven komen.

goede ervaring

nvt

Prima verzekeringsmaatschappij, direct en attent contact

Online kan bijna alles gemeld en geregeld worden en waar nodig wordt zeer snel en adequaat telefonisch gereageerd

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen.

Nooit geen gezeur over bonnetjes en altijd meedenkend.

Klantgericht

Verzekering met goede voorwaarden en prettig en kundig personeel

Snel bereikbaar snel advies en snelle afhandeling.

De laatste schade heb ik volledig uit handen gegeven , Centraal Beheer heeft alles tot in de puntjes geregeld en ben uiterst tevreden met het eind resultaat.

Nooit problemen gehad met CB

Waarom een 4 en geen 5, omdat ik weinig te claimen heb gehad en dus niet weet hoe de afhandeling van claims gaat. Voor de rest een prima organisatie.

Prettig te woord gestaan

Ik werd goed geholpen Altijd vriendelijke medewerkers met kennis aan de telefoon. Niets is teveel om uit te zoeken

Gewoon een betrouwbare club.

Ik heb ervaring met bijna alle producten van Centraal Beheer. Zeer tevreden over de kwaliteit, voorlichting en ondersteuning.

Goed!

No nonsense, informatief en duidelijk.

Zeer goede service

Na een ongeluk met een door rijder zeer goed geholpen door centraal beheer Alles netjes en snel geregeld daarna.

Ik heb al heel lang een verzekering

Gelukkig niet veel nodig gehad !! Maar als het zo is goed geholpen.

Een zeer goede verzekeraar

Ik heb al meer dan 10 jaar mijn verzekeringen bij Centraal Beheer afgesloten. Die keren dat ik er een beroep op moest doen, ben ik altijd zeer goed en vakkundig geholpen. Ik heb dan ook geen enkele behoefte om mijn verzekeringen elders onder te brengen.

Heb nog nooit gebruik gemaakt van de verzekering dus……

Geen ervaring

Al 40 jaar tevreden klant

Goede ervaring met Centraal beheer zowel met auto als met woonverzekering

Snelle afhandeling van de schade.

Snelle afhandeling van de schade door een zeer vriendelijke telefoniste.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn