Word altijd goed geholpen

Prima verzekering

Te duur

Premie met 30% verhoogd. Dan ga je op zoek.

Gemakkelijk bereikbaar en goede service

Zie tekst hierboven

ik heb heel weinig ervaring ; rij al ruim 30 jaar schadevrij en heb nog nooit schade gemeld ,

mijn ervaring is beperkt , het meeste gaat via de mail.

de service is minder geworden

vroeger werd alles snel afgehandeld, nu gebeurd het ,dat je weken niets hoor. Of er staat in een brief dat er binnen twee weken gereageerd wordt, en je hoor niets. De service is een flink stuk achteruitgegaan en de verzekeringen worden al meer uitgekleed, wat je dan via meerprijs er weer bij kan verzekeren.

Goede verzekering

Altijd goed gehoppen

cb is goed maar slechte autoverzekering

indien er een tweede fun auto is, waar je maximaal 30 dagen per jaar in rijdt, betaal je toch de verzekering voor een heel jaar.

Gewoon goed!

Snelle schadeafhandeling.

Precies doen wat ze zeggen.

Tot op de dag van vandaag, prima verzekerd.

Wij hebben met wat dan ook, nooit problemen gehad met CB. Goede service en meedenkende medewerkers.

Prima auto en woonhuis verzekering, al 50 jaar lang.

Geen klachten, werd altijd snel en goed geholpen de enkele keer dat ik een beroep moest doen op de verzekering.

Makkelijk

Even je reisverzekering aanpassen etc. Snel en duidelijk

Oké

Oké

Doodziek van jullie gezeur

Jullie blijven maar zeuren over sterren geven. Nou hier heb je dan het minimale. Nu tevreden!!!!

Blij gemaakt met een dooie mus

Na een zware storm met waterlekkage werd de schade zeer uitvoerig opgenomen. Alles werd tot in detail op papier gezet. Twijfel was niet aan de orde. Een paar dagen later werden we gebeld door een mevrouw van CB met de mededeling dat alle schade was ontstaan door achterstallig onderhoud. En dan te bedenken dat ons huis in prima staat verkeert. De boeken werden gesloten en de uitkering was nul euro. De verzekeringspremie wordt wel al 34 jaar keurig op tijd betaald.

Was zeker naar wens maar.......

We zijn prima geholpen maar met één ding zijn we niet goed geholpen. Onze caravan heeft een blaas op de zijkant doordat we niet wisten dat de airfryer aan de achterkant warme lucht uitblies wat dit veroorzaakte. Na de melding bij u , werd ons te verstaan gegeven, als het brand was geweest ,we een vergoeding zouden krijgen maar bij de schade door hitte niet??????

Goed en duidelijk

Door CB wordt goed en duidelijk over hun producten en voorwaarden gecommuniceerd.

Toen mijn auto langs de weg werd aangereden, in 2020, Werd ik ontzettend goed geholpen.

Betrokken met goede ideeën

Snel en vakkundige afhandeling

Snel en vakkundige afhandeling

Al lang klant

Nog geen ervaring

Ik heb nog geen schade gehad dus heb ik nog geen ervaring kunnen opdoen. Wij hebben overigens al onze verzekeringen bij Centraal Beheer. Mijn partner heeft de afgelopen jaren diverse schades gehad die altijd vlot zijn afgehandeld. Top dus.

Degelijke verzekeraar, goede service, geen gedoe

Degelijke verzekeraar, wellicht niet de meest voordelige, met uitstekende service en maatwerk betreffende afstemming van componenten binnen een van de verzekeringsprodukten. Uitstekende afhandeling bij eventuele schade zonder gedoe. Centraal Beheer neemt veel werk uit handen. Schade is op zich immers al vervelend genoeg. Het vertrouwde gevoel zorgt ervoor dat bijna alle verzekeringen bij Centraal Beheer Achmea is ondergebracht, en dat al gedurende ruim 30 jaar.

Schade correct afgehandeld

Samenwerking tussen Centraal Beheer en het schadebedrijf was keurig geregeld!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn