Duur

Ik ben denk ik al 50 jaar verzekerd bij Centraal Beheer en ik vind met name de autoverzekering wel heel erg duur worden. Heb nog niet rond gekeken bij andere verzekeringen maar dat moment komt steeds dichterbij.

Prima verzekering

Goed en niet duur.

Oké

Oké

Die heb ik niet Ik heb de verzekering e3 maanden en ik doe er voor de rest niks mee

Heb ik nog niet

Alles online, snelle en goede service ...

Het is prettig om zaken met Centraal Beheer online te doen. De kosten van verzekeringen en andere producten zijn transparant en premies zijn - voor zover ik dat kan beoordelen - scherp

Prima maatschappij

Beloven en doen wat ze zeggen, afhandeling schade altijd snel

Weinig medewerking bij een afhandeling schade.

Ik heb een schade gehad in een wasstraat. Rechtsbijstand in geschakeld. Helaas weinig moeite voor me gedaan. Ik ben er zelf 7 maanden mee bezig geweest om mijn gelijk te halen.

Geen

Geen

Erg goed.

Goed bereikbaar, behulpzaam, duidelijke app.

Redelijk tot nu toe

Ik zit nu negen maanden bij centraal Beheer,het is veel te kort om dan al om een beoordeling geven,stel deze vraag beter over 3 jaar als ik wat langer gebruik maak van de verzekering

Ik ben in een gelukkige omstandigheid (tot nu toe) dat ik weinig met Centraal Beheer te maken heb. Dus hoe kan ik nu een oordeel schrijven?

goede service

In het verleden heb ik enkele keren een beroep moeten doen op Centraal Beheer. Elke keer is de kwestie naar verwachting, goed afgehandeld.

Altijd goed en bereikbaar

Na ongeval in ffrankrijk ook goed geholpen.

is een goede verzekering

DUUR

Verzekering is flink Omhoog gegaan

Nette verzekering

Al jaren klant bij Centraal Beheer, wordt netjes behandeld. Prijstechnische score is m.i. goed.

Kwaliteit voor een redelijke prijs

Met de keren dat ik een beroep heb moeten doen op deze verzekering, ben ik zeer goed geholpen. Ook fijn dat via de app zaken geregeld kunnen worden

Prettig geregeld

Zaken goed , snel en vakkundig opgelost

Te duur.

Al vele jaren deze verzekering, de kosten worden elk jaar hoger maar de waarde van de auto minder. Dit klopt toch niet! De verzekerde waarde daalt maar de premie stijgt.

Snel en coulant

Schademelding snel en coulant afgehandeld.

Gewoon prettig en dus goed

Erg goed

Simpel en makkelijk