Alles overzichtelijk en duidelijk.

Gewoon goed, geen gezeur.

Prima ervaring

Nogmaals prima ervaring

Ben tot nu toe zeer tevreden over jullie producten.it product.

In het verleden steeds deskundig en vriendelijk te woord gestaan. Zeker in geval van schade ben je blij als je door een deskundig en vooral vriendelijk persoon wordt te woord gestaan. Je bent immers op zo'n moment meestal een beetje in paniek. Tot nog toe ben ik dus zeer zeker een tevreden klant, die tegelijk echter hoopt, dat schademeldingen in de toekomst achterwege kunnen blijven.

Prima verzekering

Altijd correct geholpen bij problemen. Top verzekering

Goed geregeld

Zaken zijn goed geregeld en wordt goed geholpen

Goedevdervice

CB is niet de goedkoopste verzekering. Maar bij alle producten die wij hebben is de service goed. Klantvriendelijk en duidelijk

Goede services

Goede voorlichting en goede polisvoorwaarden.

Honderd keer vragen om een review

Stop toch eens met die onzin 4x per dag een mail sturen over hoeveel sterren nou bij deze liefst geen 1

Tevreden.

Een prijsvergelijking vwb de premie met andere maatschappijen is gunstig. De klantkontakten met CB zijn minimaal maar als ze er wel zijn wordt je heel vriendelijk te woord gestaan.

goede service

goede service, snelle reactie, premie oke

Perfect geregeld!

Schade gehad aan auto zonder mijn schuld en alles perfect opgelost. Evenals de schade die ik had aan caravan,(wel eigen schuld) ook top afgehandeld. Gewoon 5 sterren.

Producten geen probleem, tv-commercial is reden om een andere verzekeraar te zoeken....

Zelden zo'n domme reclame gezien. Wil Centraal Beheer écht zo dom overkomen? Is dat het niveau waarop binnen Centraal Beheer wordt gedacht nieuwe klanten te werven? Wat een miskleun..... Biedt geen vertrouwen voor echt serieuze zaken.

ben blij met mijn verzekeringen bij Centraal Beheer!

Ik heb gewoon goeie ervaring met mijn verzekeringen bij Centraal Beheer alles onder 1 dak.

Altijd goede service

Geweldig bedrijf

Al jaren verzekerd bij Centraal Beheer, zowel mijn huis als de autoverzekering. Ben heel tevreden!

geen gezeur

geen gezeur altijd iemand die je help

Goede ervaring

snelle afhandeling

Prettige communicatie en goede voorlichting

Zie boven

Bijna perfect

Jammer van de eigen risico, kun je niet afkopen.

Altijd correct geholpen

Goed en betrouwbaar service

Claim nooit wat , wordt het afgewezen

Daklekkage carport. Kom nooit op het dak. Krijg lekkage en denk allrisk. Verzekering dekt dit wel. Mooi niet. Eigen schuld. Moet ik maar vaker het dak nakijken. Wie doet dat nou. Ja als kalf verdronken is. Daar heb ik nu een allrisk verzekering voor. Nou helpt echt niet.

Is oke

C.b Is prima

Altijd goed vriendelijk en snel geholpen

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn