altijd prima te woord gestaan

Weinig ervaring want heb bijna nooit schade, maar die keer dat het o was ben ik goed geholpen

Goed geïnformeerd

Al mijn vragen en wijzigingen zonder problemen en goed behandeld

Zorgeloos geregeld!

De keren dat ik schade had is het door Centraal Beheer perfect geregeld met het schadebedrijf.

Is uitstekend.

Gelukkig weinig gebruik van hoeven te maken. Eigenlijk alleen premies betalen. Maar de twee of drie keer, in al die jaren, nodig. Prima snel en effectief geregeld. Telefonisch altijd benaderbaar en kundig gesprek.

Aan de dure kant

Snelle afhandeling, sommige verzekeringen kunnen goedkoper

Informatie

Redelijk informatief

Duidelijk en tevreden.

Gelukkig geen gebruik hoeven te maken van de verzekering. Dus kan/durf geen 5 sterren te geven.

Klantvriendelijk en zeer adequaat geholpen

CB heeft goed met ons meegedacht. Zaken werden snel opgepakt en geregeld. Afhandeling schade ging vlot, volgens afspraak en coulant!

Tot op heden prima

Afgelopen jaren 1 keer schade gehad is goed opgelost. Bel je de verzekering wordt je aquraat geholpen.

Top!!

X

KARIG

VOOR MEER GELD STEEDS MINDER VERGOEDINGEN

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben na melding zaak.

Tot nu toe een keer gebruikt gemaakt van de diensten van cantraal beheer en alles ging gewoon goed. Heel tevreden.

Dit is de 3e enquête!! Ik ben tevreden over centraal beheer

Jarenlang verzekerd bij Centraalbeheer

Tot nu toe geen slechte ervaring gehad bij Centraalbeheer.

Prima maatschappij

Tot op heden totaal geen negatieve ervaringen

Precies zoals het moet zijn !

Goede communicatie via telefoon. Eerder geattendeerd op andere verzekeringsmogelijkheden. Thans nog All Risk verzekering voor de auto die met ingang van 1 maart volgend jaar haar 8e jaar ingaat. Misschien dan het overwegen waard een verlenging van de verzekering die ligt tussen de basisautoverzekering en All-Risk autoverzekering te nemen.

toegankelijk

De producteninformatie is helder en duidelijk. De website biedt goede informatie en zaken zijn snel geregeld.

Handig om nagenoeg alle verzekeringen onder 1 dak

Al jarenlang tevreden.

Wij zijn al zo’n 50 jaar bij Centraal Beheer en hebben nooit problemen gehad met het afhandelen vant

Zie hierboven.

goede autoverzekering tegen een scherpe prijs en goede voorwaarden

Gelukkig nog maar weinig gebruik hoeven te maken van mijn auto-verzekering maar die ene keer dat het wel nodig was erg snel en vakkundig geholpen.

professioneel en vriendelijke service

De waterschade aan ons toilet is deskundig hersteld. Enige minpuntje is dat beloftes om te bellen om afspraken te maken, niet altijd worden nagekomen.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn