Tot. Op heden goed

Als ik de verzekering nodig heb, dan wordt ik snel en goed geholpen.

Geen idee

In al de jaren dat ik bij Centraal Beheer verzekerd ben , heb ik nog nooit gebruik hoeven maken van mijn verzekering . Heb dus ook totaal geen idee hoe de service is . Wel waardeer ik dat ik nog steeds (DHL) bedrijfskorting krijg terwijl ik al jaren met pensioen ben .

Omzetten van auto's en aanpassing autoverzekering

Top verzekeringsmaatschappij

Correct en vriendelijk, heel tevreden mee.

Alleen ervaring met geclaimde autoruit schade

Makkelijk in te loggen en zonodig gegevens aan te passen.

verkeerd voorgelicht bij reisverzekering/annuleringsverzekering

Alvorens een rondreis door Griekenland via een Griekse reisorganisatie te boeken, heb ik mijn doorlopende reisverzekering in juli 2023 gebeld en gevraagd of ik verzekerd ben voor deze reis. Mede omdat ik zelf nog een vlucht naar Athene moest boeken. Telefonisch werd mij medegedeeld, dat ik verzekerd ben bij annulering. Maar dat ik het te verzekeren bedrag moest verhogen van € 1.500,-- naar € 3.000,-- met uiteraard een verhoogde premie. Dat heb ik gedaan. En vervolgens de rondreis geboekt en vlucht naar Athene vv geboekt. In januari 2024 werd de reis door de Griekse reisorganisatie geannuleerd. Zij hebben de kosten van de rondreis terugbetaald, maar niet de vliegtickets. k heb zelf mijn vliegtickets geannuleerd. Hiervoor gold geen restitutie. Op mijn telefonische verzoek bij mijn reisverzekering om restitutie werd negatief gereageerd. (zie kenmerk ******) Zeer teleurstellend door de verkeerde voorlichting. Gevolg: kosten gemaakt voor geannuleerde vliegtickets€ 230,-- + extra premiekosten voor verhoogde verzekering van juli tot '23 tm jan of feb 2024.

Prima geholpen door medewerker .

Gewoon goed

Nooit problemen gehad het is gewoon goed.

Prima verzekering die er voor je is als het nodig is

Gelukkig heb ik de verzekering slechts zeer incidenteel nodig gehad en dan ook nog maar voor kleine schade. Vooral het voortvarende en snelle afhandelen van de schade is positief. Ga zo door zou ik zeggen

altijd goed afgehandeld

geen mening

Prima ervaringen

Ik ben altijd goed geholpen

klantvriendelijk

Klantvriendelijke hulp een ondersteuning

Gewoon goed!

Duidelijke omschrijving producten!

Meedenkende medewerkers die een goede service verlenen

Ben over het geheel tevreden

Prima bedrtijf

Betrouwbaar, snel goede communictie.

Ik ben al vele jaren klant. En ik zou ook niet anders willen.

Een goede en eerlijke verzekeringsmaatschappij

Ik wordt altijd netjes en snel geholpen, ook met advies.

Gewoon goed

Ben zeer tevreden

Word altijd fantastisch geholpen

Altijd vriendelijke mensen

Zonder problemen

De enkele keer dat ik aanklop bij de verzekering verloopt soepel. Mutaties doorgeven is simpel.

Goed en professioneel

Al mijn verzekeringen zijn al jaren ondergebracht bij Centtaal Beheer en als er iets was, ben ik altijd prettig, correct en professioneel begeleid.

Zie hieronder

Deskundigheid en vriendelijkheid in een.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn