Staan snel klaar voor de klanten Tevens ook als men pech heeft Top

Prima verzekeringsmaatschappij

Een hele goede verzekering, met goede service en een prima prijs.

Prima verzekeraar

Kundig personeel tijdens contacten en bereid tijd voor jou te nemen voor de uitleg.

Grandiose verzekeringsmaatschappij al waar ik zowat vanaf 1974 ben aangesloten

Grandiose verzekeringsmaatschappij al waar ik zowat vanaf 1974 ben aangesloten, Ik word er altijd vriendelijk geholpen, ondersteund en vooral ontzorgd. Bovenal vind ik hun klantenpanel meer dan fantastisch en vooral open en zelf kijkend in die bekende spiegel. Gewoon een duidelijke chapeau.

Klantvriendelijk en denken goed mee.

Werd heel vriendelijk te woord gestaan en er werd meegedacht en deskundige antwoorden.

Glashelder

Vind het wel aan de dure kant Ben wel aan het rond kijken of ik ergens nog goedkoper uit kan met me woonverzekering

De laatste jaren gelukkig geen gebruik gemaakt. Tot op heden goede ervaringen.

Afgewezen claim

M.i. afgewezen schade door huisdier

Snel

De medewerkers werken razendsnel via de app. Super service en heldere uitleg.

Vriendelijke mensen bij CB

goede ervaring met centraal beheer via de APP kan je alles regelen.

Een goede ervaring met CB.

Ben helemaal niet blij met Centraal Beheer. Schadeafwikkelingen krenken ons. Kleine schades brengt

Groot verdriet

Weinig ervaring gelukkig

In het verleden een keertje contact gehad, met het oog op steenslag in de voorruit. deze is toen keurig afgehandeld,

Prim

Dit is een prima verzekering

Het is denk ik een prima verzekering, heb alleen nog maar betaald en nog nooit nodig gehad, hopelijk blijft dat zo.

Nadat de tegenpartij schade maakte aan mijn auto heeft Centraal Beheer prima werk verricht om mijn auto naar de schade hersteller te brengen. Niets anders dan lof

Goede verzekering

Uitstekend en betrouwbaar

Het zelf regelen van alles rondom de verzekering is zeer makkelijk, daarbij is CBA ook een uiterst betrouwbare partij die zegt wat ze doet en en dan ook doet.

Keurige en vlotte be- en afhandeling

Keurig, duidelijk en vlotte behandeling en afhandeling.

goed geen problemen

uitstekende service

Gebrek aan info

Bij de melding van de schade is niet aangegeven hoeveel recht er was op vergoeding van sieraden, terwijl schadebedrag was aangegeven en vergoeding bij verzekering bekend was. Had een hoop opzoek werk en ergernis achteraf gescheeld.

Het is inderdaad ...ff Apeldoorn bellen....en alles wordt goed geregeld.

Zie hierboven.

gelukkig al een poos niet nodig gehad

wordt stilzwijgend verlengd, al jaren aanspraak niet nodig gehad

Verzekering al jaren betrouwbaar

Al 30 jaar de basis voor alle verzekeringen

Professioneel en dienst - klantgericht

Dat heb ik altijd klantgericht ervaren

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn