Zijn steeds meer uitsluitingen bij de verzekeringen

Ieder jaar meer uitsluitingen bij de verzekeringen Gaat over alle verzekeringen bij jullie. Behalve de auto

Mooie prijs en geen klachten bij afwerking van zaken!

Al meer dan 25 jaar als klant, dat is het bewijs dat ik tevreden ben.

uitstekend

Nog geen noemens waardige ervaring

Prim

weinig kontakt omdat ik gelukkig geen schade of iets dergelijks heb. Polissen zijn duidelijk omschreven en geeft ons een veilig gevoel.

Ben zeer tevreden, al méér dan 30 jaar verzekerd bij centraal beheer

Fijne site ,overzichtelijk en duidelijk.

Uitstekende informatie

Ontzettend blij dat ik, met uitzondering van een keer een steentje op de voorruit, nooit hoeven te gebruiken.

Echt een verzekeraar die er voor de klant is Top

Echt een verzekeraar die er voor de klant is. Meldt een probleem of schade en Centraal beheer regelt alles van begin tot eind. Toppers

Snelle en nette afhandeling schade.

Indien nodig persoonlijk kontakt.

Teleurgesteld

Kreeg mijn gesneuvelde keramische kookplaat niet vergoed.

Prima verzekering, geen enkele minpunt.

Houd wel van de online contacten en snelle afhandeling.

Tegek

Ik ben zeer tevreden over diensten die jullie leveren Ik heb er altijd met plezier met jullie gehandeld.

Nooit weer verzekeren bij centraal beheer!!

Begin vorig jaar(2023) een ongelukje gehad.. maar kreeg pas in 2024(om exact te zijn 14mrt2024) een afwikkelbrief zoals ze dat noemen..waarin staat dat ik nu eerst het schadebedrag moet betalen voordat ik mijn teveel betaalde premie terug kan krijgen? Ik zou zeggen verreken het met de teveel betaalde premie zoals vele anderen zouden doen..maar dat wilt centraal beheer niet..Dus de klappen van de zweep zijn voor mij terwijl centraal beheer de fouten maakt en zich alleen maar bezig houdt met incasseren.. stelletje geldwolven zijn het..ik ben er klaar mee..ik handel deze zaak met centraal beheer af.. en dan kunnen ze wat mij betreft in de ..... zakken. Minder vriendelijk gegroet M.Davids

Alles is top geregeld!

Altijd goed en netjes op tijd behandeld! Prima verzekering om aan te raden.

Verhouding is prima

Nog geen aanspraak op gemaakt gelukkig. Wij hebben nu alles via jullie lopen scheelt echt een boel geld!

Prima maar moeilijk bereikbaar

Zoals vermeld Prima verzekering maar de bereikbaarheid wanneer je iemand nodig hebt valt weleens tegen.

Altijd goed advies en behulpzaam.

Prima dienstverlening

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam

tevreden

Ik ben al jaren bij hun verzekerd en ben toch tevreden.

Accuraat en een luisterend oor

Mijn probleem aangehoord, snel en accuraat opgepakt met een bevredigend antwoord.

een verzekeringmaatschappij die doet wat het moet doen.

al jaren klant bij Centraal Beheer als je vragen of problemen heb wordt het netjes opgelost stap voor stap word het uitgelegd en denken met je mee als je een verzekering afsluit of oversluit.

gelukkig weinig de laatste jaren

Tot op heden goed!

Men hield zich aan gemaakte afspraken. Top!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn