Mijn ervaring is gewoon goed.

Ik ben blij met jullie als klant.

Goede verzekering.

Meer dan 20%

Van €613 naar €756 vind ik vrij bizar. Nu geen tijd gehad om me er in te verdiepen, maar volgend jaar toch op zoek naar een andere.

Ik ben verzekerd en dat is het.

Zelden of nooit hoeven te gebruiken, alleen betalen.

Snel en adequaat geholpen. Prima service.

Super verzekering

Staan gelijk voor je klaar een super verzekering pluimpje!!

Zeer tevreden klant

prima niks op aan te merken

deze is goed

Ik heb goed gevoel bij CB

Ik heb uit ervaring vertrouwen in CB.

Communicatie is goed

wel een goede service bij afhandelingen.

afhandeling is correct. Doch de premies zijn wel erg hoog geworden voor ouderen die weinig rijden.

Zeer betrouwbare verzekeraar

1 keer brandschade gehad door naburig bedrijf . Gebeld en zelfde dag schade expert en schade zeer snel afgehandeld.

Uitermate slecht

Afgelopenbjarej door ongelukkig toeval paar claims. Niet goed uitgevoerde reparaties. Erna als fraudeur weggezet. Nooit bevestiging dat iets verzekerd is, eerst tig formulieten in villen. Bij bepaalde spoedrepataties kan dat natuurlijk niet!!!!! Dus maar zelf geregeld en betaald. Nooit een cent gezien. Terwijl ik er notsbene wel voor ben verzekerd. En dan stuurt cb me een brief: wij krijgen jig geld van u.. nou andersom ook!!!!

Goed bereikbaar, goede service en goede afwikkeling

Wij hebben een keer waterschade en stormschade gehad. Alles snel en netjes opgelost.

Uitstekende verzekering.

Ben al jaren hier verzekerd. Had nu een schade, dit is perfect en snel verwerkt.

Content met Centraal Beheer

Nette behandeling, geeft fijne informatie,,vriendelijke mensen ect.

Goed en snel telefonisch contact, vlotte afhandeling

Mijn schade kon ik telefonisch melden en nadat ik mondeling de nodige informatie had verstrekt werd deze snel afgehandeld, zonder bureaucratisch gedoe.

goede ervaring

Altijd goed geholpen en heel vriendelijk gesprek,

Heb al mijn verzekeringen hier lopen. Meedenkend,oplossend,en heel vriendelijk .

Prima ervaring.

Prima dienstverlening.

betrokken maar prijzig

de medewerkers willen graag met de klant meedenken om vb een schade op te lossen maar de premies stijgen wel flink.

goede verzekeringen

Gelukkig niet vaak nodig gehad, maar het geeft wel een gevoel van zekerheid.

Goede ervaring

Snelle en duidelijke afhandeling.

Betrouwbaar

Correcte afhandeling