Altijd tevreden

Altijd tevreden met de tarieven en de service , aan de telefoon en overige

Snel opgelost

Ik had een breuk in de afvoerleiding bij de keuken en na een telefoontje kwam al snel een aannemer om te kijken hoe het eenvoudig zonder al teveel breek en hakwerk omdat de breuk onder de betonnen vloer (zonder kruipruimte) tot een oplossing te komen. Toen de loodgieter kwam was het inderdaad snel opgelost en de schade en overlast was minimaal.

Goede duidelijke app voor schade te melden

Via de app alles goed en snel geregeld!

Veilig gevoel

Goede info, duidelijke info en snelle reactie

Zuinig met vergoeden

Glasplaat inductiekookplaat gebroken: niet vergoed! Spiegel kastdeur barst in: niet vergoed! Wat heb je aan zo'n inboedelverzekering! Had ik een all risk verzekering moeten nemen, maar dat is weer duurder.

Geweldige verzekeraar in raad en daad

Met bovenstaande heb ik alles verteld. Geeft een goed gevoel dat je met een verzekeraar te maken hebt die zijn toezeggingen waar maakt zonder nodeloze discussies.

(gelukkig) geen ervaring, maar een prima contact

Ik ben niets verplicht

Prettig bedrijf

Ik wordt als ik een vraag heb correct en snel te woord gestaan.

Storm schade

Ik had storm schade en gebeld word er gezegd u hebt geen tuin verzekering dit antwoord sloeg nergens op waarom ben je dan verzekerd slechte ervaring dus

Duidelijke polis

Geen ervaring

Zonder opsmuk de beste

Geweldig. Bij schade vlotte en correcte afhandeling en hulp. Ookbuitenland utenland

Zie boven

wel duur en kijk voor volgend jaar naar een goedkopere die ook goed is

Prima verzekeringsmaatschappij

Goede maatschappij

Gewoon prima

Altyd goed geholpen

Prima service en dekking

Communicatie is goed en prettig! Wordt met de klant meegedacht! Totaal dekking tegen schade is prima! Fijn om bij jullie verzekerd te zijn Oh ja, ben op de kleine deukjesdagen geweest! Prima en leuk geregeld! Complimenten aan al jullie medewerkers en ga zo door!! Franz Bruger uit Ermelo

Geweldige verzekeraar

positief

Al jaren bij centraal beheer verzekerd voor inboedel en auto. Uitstekende service en mede door het steeds op de hoogte gehouden van wijzigingen

Altijd prima geholpen

Klantvriendelijk en correcte omgangsvormen. Coulante houding bij schade.

Snelle hulp

Bellen en er volgt een goede afhandeling van de schade

Mijn ervaring is gewoon uitstekend.

Gewoon uitstekend!

Al jaren lang goed

Betrouwbaar

Bij schade, zijn wij 100% geholpen en vooral zonder gezeur.

Aantal jaren geleden, persoon met teveel alcohol op, tegen ons huis gereden. Grote schade, meer dan 20.000 euro!! Schade is onder regie van centraal beheer, perfect opgelost. O.a. met aannemer, schilder, stucadoor enzovoorts. Maar bovenal geen gedoe of gezeur, Centraal Beheer heeft de schade zelf bij de bestuurder geclaimd.

Flexibel!!!

Switchen van en naar allrisk eenvoudig te regelen

Betrouwbare verzekeraar

Tot nu toe eigenlijk geen gebruik hoeven te maken van schademeldingen of iets dergelijks. Kan dus nog geen objectief oordeel geven. Maar op basis van goede recensies mijn verzekeringen bij Ventraal Beheer afgesloten.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn