Heel prettig

Accuraat

Nog niet nodig gehad.

Tot op heden geen ervaring met genoemde verzekering

heel tevreden

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Mijn vragen worden goed beantwoord. Ook krijg ik suggesties om mijn verzekeringen beter aan te passen op mijn situaties. Voorzover ik schade heb gehad is hier positief op ingespeeld.

Erg klantvriendelijk

Site is duidelijk en voorzien van alle informatie die je bij verzekeren nodig hebt

Goed!

Snelle antwoorden, goede service!

Na een storm in 2022 was mijn schutting omgewaaid. Na de claim werden de kosten van herstel snel overgemaakt. Dat geeft een tevreden gevoel. Bedankt voor deze prettige afhandeling.

Goede service en afhandeling

Goede afhandeling

Goed geholpen

Staan klant snel te woord, en handelen het netjes af

altijd meteen geholpen

ik heb gelukkig nooit wat, maar de ene x dat ik wat had werd ik gelijk geholpen en werd correct afgehandeld

Goed en snel geholpen

Als er iets fout gaat of je hebt een vraag wordt goed en snel geholpen

prima de Luxe

Ik ben heek tevreden

Positief

Probleemloos geholpen als er iets mocht zijn

Goede ervaring, duidelijke voorlichting, bij schade snel en correct geholpen.

Goede partner in verzekeringen.

Via korting van mijn werkgever ooit bij Centraal Beheer beland. In die gevallen dat ik ze nodig had, zijn de zaken goed geregeld. Nu ik met pensioen ben, ga ik alternatieven bekijken, zoals InShared..

Snel, goed, deskundig en vriendelijk.

Zoals al aangegeven de mensen weten waar ze het over hebben en geven een duidelijk en goed advies.

Supergoed

Alles is snelgeregeld en goed afgehandeld

Alles perfect

Goede service. Oplossingsrichtingen. Vriendelijk.

Netjes, maar teleurstellend.

Na 33 jaar premie betalen nu één maal een beschadigde ruit. Ik krijg deze niet vergoed.

Vriendelijk en deskundig contact

Bij telefonisch contact altijd correcte en deskundige afhandeling vragen

Alles in beheer bij Centraal Beheer.

Ik ben goed verzekerd bij jullie en laten we het zo houden.

Buitengewoon slecht

Door ongelukkig toeval paar schades moeten melden. Niet goed afgewikkeld. En bovendien als soort fraudeur weggezet. Alles moeizaam, extra formulieren. Dus zelf maar geregeld en betaald. Maar daar heb ik natuurlijk geen verzekering voor!!!!! En dannsturen jullie wel een mail: we krijgen nog grld van jou.. nou, andersom ook..

Goed bereikbaar en snelle afhandeling

Geen gezeur En zeer correct Fijne medewerkers

Helaas 2x een beroep op moeten doen. De schade werd prima en met zorg geregeld.

In de regen je auto stofzuigen, geen fijne wasstraat!

Kreeg een gratis wasbeurt. Moest hem snel ten gelde maken. Verliep 27/2. Dus in de regen naar deze wasstraat. Als je je auto wil stofzuigen is dat in de open lucht. Geen dak. Dus niet gedaan. De QR code werkte niet, zoals ik dacht dat die zou werken. Uiteindelijk kwam er een medewerker om me te helpen. Ga dus echt niet meer terug naar deze wasstraat.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn