Positief

Kwalitatieve service

Alles zelf regelen werkt fantastisch en snel geregeld bij centraal beheer

Vertrouwd

Gelukkig nog nooit nodig gehad maar ik heb alle vertrouwen

Meedenken met je problemen

Men is er gericht op om de problemen waar je mee geconfronteerd voor je op te lossen.

CENTRAAL BEHEER niet goed voor je hart

Als je belt kom je eerst een keuzemenu met minimaal 10 keuzes en standaard sta je 55 minuten in de wacht. Kies een andere verzekeraar!! Ik moest bellen voor mijn moeder van 87, Alle stukken opgestuurd inclusief stukken van handelingsbekwaamheid, konden ze niet vinden. Maar mijn moeder heeft wel een brief ontvangen over haar schademelding. met vragen of ze oa. zelf de daktrim ging repareren.... Kansloze onderneming!!

Een van de duurste autoverzekeringen

Twee weken geleden mijn auto opnieuw verzekerd bij Centraal beheer voor rond de € *** per maand. Dat vond ik erg duur, in vergelijking met andere verzekeringen. Daarover contact gehad Centraal Beheer en zijn mij enigszins tegemoet gekomen. Als ik vandaag 27/01/24 weer op de diverse sites kijk zie ik dat Centraal beheer rond de € *** per maand kost. Ja dat is in twee weken € *** duurder. Met dezelfde voorwaarden kom ik bij ***op € *** uit bij *** €*** en *** € ***. Waarom deze grote verschillen???

Een nieuwe auto een nieuwe verzekering een gratis wasbeurt een nieuwe start.

Zeer te vreden met centraal beheer

Heb geen klachten. En altijd vriendelijk te woord gestaan. Gewoon zo door gaan

Zolang dat ik bij centraal beheer ben is de service goed en ben ik tevreden

Onbereikbaar

Compleet onbereikbaar! 20 oktober vragen betreffende schade beantwoord per mail. 14 november heeft CB geprobeerd mij te bellen. Omdat ik deze oproep helaas gemist heb sturen ze mij een brief met het verzoek hen te bellen. Iedere keer dat ik bel krijg ik een wachttijd van 40-50 minuten. Als ik vraag om met mij te mailen Ipv bellen omdat ik in het buitenland ben wordt hier niet op gereageerd, ronduit slecht

Echt ongelofelijk slechte en trage service

Echt ongelofelijk slechte en trage service. Er moest een ontslag hoofdelijkheid komen met een aanvullende lening. Staat volgens de eigen site 4 weken voor. Inmiddels ruim 9 weken bezig. De acceptant weet werkelijk niet waar ze mee bezig is. Snapt er niets van. Vraagt onnodig documenten op. Belt niet terug naar de financieel adviseur die eindeloos moet bellen om haar aan de lijn te krijgen. Zeggen eerst telefonisch toe dat er uiterlijk op een bepaalde datum een reactie komt omdat dat in het systeem staat. Bel ik na die datum terug omdat ik niets gehoord heb, zegt de persoon van de klantenservice dat er helemaal geen datum in het systeem staat!!! De ene keer zijn de stukken compleet, dan toch weer niet. Inmiddels zelf al tientallen telefoontjes naar de klantenservice gedaan. Die zeggen ook dat ze niets kunnen doen en dat het via de adviseur loopt. Vele malen gezegd dat het spoed heeft omdat mijn ex al een huis heeft gekocht en een hyotheek moet gaan regelen, maar dan wel de overwaarde uitgekeerd moet hebben. Maar blijkt nergens uit dat ze sneller handelen. Klacht ingediend, gebeld door de klachtenfunctionaris net op een moment dat er weer schot in de zaak lijkt te komen. Drie dagen later zijn we er nog niet. Weer bellen met de klachtenfunctionaris. Weer niet bereikbaar. Het is echt ongelofelijk hoe slecht de service is. En je staat eindeloos in de wacht. Vandaag mijn adviseur gesproken. Had bij Moneyyou vorige week hetzelfde verzoek ingediend en vandaag een week later al het aanbod. Renteaanbod in een dag. Bij Centraal Beheer duurde dat ook weken!!! Adviseur van mijn ex heeft dit ook nog nooit meegemaakt zei hij.

Geweldig, goed en duidelijke uitleg, ze nemen de grootste zorg direct voor hun rekening.

Word altijd fijn te woord gestaan en goed geholpen, ze nemen direct veel problemen uit handen. Ik ben zeer tevreden.

Fijne en klantgerichte verzekeringsmaatschappij

Altijd vriendelijke, behulpzame, meedenkende en oplossingsgerichte medewerkers. Goede producten en fijn dat persoonlijk contact mogelijk is.

Ik heb echt een top ervaring met Centraal Beheer

Alles is tot in de puntjes geregeld door centraal beheer. Bij telefonisch contact zeer vriendelijk en goede mensen en wat zij zeggen doen ze ook. Ik waardeer dit als klant. Perfect geregeld.

Top verzekerings bedrijf

Alles altijd top geregeld

Goede en duidelijke verzekering

Altijd keurig geholpen om het even wat.

Mijn ervaring tot nu is dat je telefonisch zeer vriendelijk en professioneel te woord wordt gestaan.

altijd vriendelijke mensen aan de telfoon

ooit een schade goed afgehandeld ik heb ook interpolis - ik durf niet alles af te sluiten bij centraal beheer

Ronduit slecht

Zeer kundig in het innen van betalen van een polis centraal beheer Achmea gaan over lijken hiermee

Geen hulp bij schade-rijding

Augustus ‘22 in Luxemburg gestrand met de camper na een schaderijding.. na 1uur 59 min wachten aan de telefoon , geen reactie. Na 5 uur wachten na t laatste contact zelf maar een Berger in Nederland gebeld. Zelf repatriëring vanuit Luxemburg naar huis geregeld en betaald, De dag na schade de verzekering gebeld… ja sorry het liep niet helemaal lekker. We bellen U volgende week terug… ze moeten nog steeds bellen. Zelf twee maal aan de bel getrokken hoe en wat met de schade . Geen respons.. Twee weken na de schade zelf de auto naar een schade bedrijf gebracht en de reparatie daar laten uitvoeren… na 5,5 maanden komt men met een mail.. We gaan een expert inschakelen en heeft U nog foto’s… nee die heb ik niet.. wat is het volgende ,… of ik ook nog de onderdelen heb bewaard ? Ik had hier een all-risk verzekering maar die bleek niets waard. Heb al mijn verzekeringen opgezegd want bij deze firma kun je beter niet verzekerd zijn ! Ik was gewaarschuwd door de Berger dat het een hele kluif zou gaan worden om de schade betaald te krijgen .. helaas heeft de beste man gelijk gekregen. Centraal Beheer , beloof niets als je het niet wilt of kunt waarmaken !!.

Centraal Beheer is snel en betrouwbaar

Wij zijn al tientallen jaren klant van Centraal Beheer en haar voorgangers. In al die tijd hebben we pakweg 4 a 5 keer schade gehad en gemeld. Al die keren zijn we snel en professioneel geholpen door de medewerk(st)ers. Kortgeleden hebben we deelgenomen aan de kleine deukjesactie in Rotterdam. Perfect georganiseerd en snel geholpen. Chapeau!

Altijd behulpzaam

Altijd goed geholpen

Wat een slechte verzekering!

Wat een slechte verzekering zeg. Betaling achterstand van 1 maand tevens aangegeven aan de klantenservice dat ik het moeilijk heb en pas over 3 weken kan betalen, zegt ze geen probleem ik stuur een betaal link. Ben ik langs een camera gereden en krijg ik een boete van rdw omdat ik niet verzekerd sta. Bel ik weet met de klantenservice geven ze aan dat de betaal link 2 dagen geldig was en niet 3 weken dus me verzekering stop was gezet. VERZEKER NIKS HIER!!

word keurig geholpen en word gelijk geregeld

zeer goed

Laan van Malkenschoten 20