Slecht bereikbaar

Wil m'n autoverzekering opzeggen via website. Staat er "Bel of chat". Ik chat. Vragen ze na lang eachten waarom. Omdat ik m'n auto verkocht heb. O, dan moet ik bellen. Ik bellen. Na heel lang wachten, krijg ik de melding dat het te druk is en dat ze me terugbellen. Ben ik een half uur verder en is er niks gebeurd. Als je dan een klacht wilt indienen, willen ze je geboortedatum weten.

na 43 jaar de verzekering stop gezet

Ik ben al 43 jaar klant bij centraal beheer altijd netjes op tijd de rekeningen betaald. Nu is er 1 keer iets mis gegaan met de betaling en Centraal beheer. Ik heb dacht dat ik de rekening betaald had maar dat was achteraf niet zo. Centraal beheer heeft het contract stop gezet. En mij uit de verzekering gezet. Een beetje menselijkheid zou niet verkeerd zijn. Ook er over gebeld dame aan de andere kant was onvermurwbaar. Ik ga nu overstappen naar de ING.

Kan me zelf geen beteren verz. wensen

Bij mijn laatste vakantie naar Granganaria werd mijn accu uit mijn scootmobiel gestolen daar sta je dan ,de scootmobiel naar een reparatie bedrijf gebracht en accu laten vervangen met een hoop geharrewar maar natuurlijk geen aangiften gedaan omdat het politie kantoor buiten Playa del Ingles zit thuis gekomen na een week toch maar eens ge informeert bij centraal hoe of wat ik had moeten doen om de kosten vergoed te krijgen .Tot mijn verbazing kreeg ik de kosten vergoed moest alleen de rep.bon een poosje bewaren ze toonde direct begrip dat wij niet in staat waren om naar de Spaanse politie te gaan het was binnen 7 minuten geregeld van ons een 10 met een griffel voor centraal beheer

geen kosten vergoed van tijd dat scooterzaak bezig is met schade en expert

let op oplichting tijd die scooterzaak bezig is geweest met opzoeken van prijzen en tijd met expert voor de schade wordt alle bij centraal beheer niet vergoed bij rest van verzekeringen wel let dus op!!!!!!

Klasse

Bij Allianz Direct na half uur wachttijd muziek gestopt bij centraal beheer nog geen 2 min in de wacht!

Snel en rechtvaardige probleemoplossing.

Vorig jaar schafte ik voor het eerst een auto aan en sloot daarom een verzekering af bij Centraal Beheer. Verder nooit problemen gehad. Gisteren ontdekte ik een fout in mijn premie, deze was berekend op basis van -4 schadevrije jaren (tweelingbroer met dezelfde voorletter, een fout wat veel gemaakt wordt). Ik heb dus al 10 maanden €63 teveel betaald voor mijn verzekering. Dit komt natuurlijk ook voort uit het niet goed checken van gegevens vanuit mijn kant. Ik was bang dat ze dit dan ook niet zouden terugbetalen omdat ik het ook niet eerder heb opgemerkt, niets was minder waar. Telefoongesprek liep ontzettend fijn, er was veel begrip en het verschil werd direct gecorrigeerd met terugwerkende kracht. Een ontzettend rechtvaardige en eerlijke verzekering dus! Ik zou het 100% aanbevelen.

It was very good

Very happy with the day!

Prima georganiseerd, snel gedaan top!

Groots opgezet, netjes op tijd aan de beurt en na een kop koffie en een koek alweer weg met een strakkere auto. Super service!

Goed georganiseerd, prettige sfeer.

Helemaal goed

Ondanks de drukte was alles snel en in goede orde afgehandeld. De opzet was een beetje kermisachtig (daar moet je van houden) maar de afhandeling was professioneel. Gezien de eerdere ervaring met de " kleine deukjesdag" nog steeds voor herhaling vatbaar. Bedankt.

We zijn uitstekend geholpen in Vijfhuizen.

We zijn al eerder in 's Hertogenbosch geweest en nu weer in Vijfhuizen. We werden met muziek ontvangen en bovendien met koffie en een heerlijke appelflap. De deukjes op de motorkap zijn helemaal verdwenen, niets dan lof voor de medewerkers.

Had wat weg van een dagje uit .....

Bijzonder goed georganiseerd Echt goede koffie En wegrijden met een deuk-loze auto helemaal goed togggggg !!!

Was gezellig en functioneel. Goed verzorgd.

Het kon niet beter.

Het kon echt niet beter.

Was bijna een gezellig uitje!

Wachten duurde redelijk lang, maar dat werd goedgemaakt door muziek, hapje en drankje! Auto is zeer netjes gerepareerd!

Deukjes dag van CB: goed georganiseerd en super blij met resultaat!

Op naar deukjes dag van Centraal Beheer op het door mij uitgekozen tijdstip. Helaas even in de rij, maar genoeg te zien en al met al viel de wachttijd mee door de goede organisatie. Een kleine teleurstelling bij het herstel, werd in mijn geval door de medewerkers van CB zeer adequaat opgepakt. Resultaat: een super blije klant. Nogmaals chapeau! Mvg, Marlies Overing

super gaaf om te zien hoe groot het was

Vlotte afhandeling en goed onthaal

Goed georganiseerd

Fantastisch wederom zeer goed georganiseerd

Zie bovenstaande

super!!!!!

Goed georganiseerd. Vriendelijke mensen. Werd snel, vakkundig en zeer vriendelijk geholpen. Onze complimenten, het was echt SUPER!!!!!

Geweldig👍

Niet alleen het technisch aspect van deukjes verwijderen maar ook de sfeervolle ambiance. Beschouw het als een uitje met voordeel.

super service

Wonderbaarlijk gezicht als letterlijk een deuk uit je auto geduwd wordt. Wat een vakmanschap! Alles er omheen ook goed verzord!

Ver boven verwachting

Wij schrokken bij aankomst van de lange rij auto's. Wij werden echter perfect opgevangen en gerustgesteld dat het wachten mee ging vallen. We waren uiteindelijk inderdaad snel aan de beurt. dit kwam mede door de perfecte gastvrijheid van het personeel langs de wachtrij. De monteur was ook zeer professioneel en alles werd in no time perfect gerepareerd. De koffie met de appelflap maakten het geheel compleet. Ik zou bijna wensen dat ik volgend jaar weer wat kleine deukjes heb. Mogen we nog een keer!

Goed georganiseerd evenement, vriendelijke ontvangst en professioneel geholpen.

Goede ervaring! Na een vriendelijke ontvangst werden de deukjes, terwijl ik een kopje koffie met koek kreeg aangeboden, door een ervaren reparateur onder handen genomen. Met nog een advies van deze reparateur kon ik met een blij gevoel na ongeveer een half uur weer naar huis rijden. Top!

Goed ontvangen met muziek en een appel. Daarna een kwartier gewacht en een saucijzenbroodje en een cappucino gekregen. En uiteraard hebben zij mijn deuk eruit gehaald. Ik ben er zeer tevreden over.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn