slecht

Geen actie geweest. Wij doen geen deuken in bumpers, geen lakschade op de motor kap, geen lakschade in de kofferbak. Jammer, maar irritanter is, dat ik in totaal meer dan anderhalf uur voor niets heb gestaan.

Heel erg slecht behandeld

Goede dag Ik ben al jaren Klant bij jullie maar ik vond Zo slecht zo belachelijk ik wacht bijna 2 uur en ze hebben niks gedaan en wat rede is is groot is groot zei die mensen kan toch niet wat is deuk die was Klein beetje groot maar ik vond heel erg slecht

Te lange wachttijd

Afspraak op tijd werkt niet. Dit gaf geen voldoening. Opzet is prima

beetje tegenvaller

zullen best vaklui zijn ,maar voor 3 deukjes hebben ze geen tijd genoeg

Het deukje kon niet worden weggehaald

Helaas geen deukvrije auto wel heel goed idee en een leuke middag gehad!

niet goed uitgedeukt

De deukjes zijn nog steeds zichtbaar, er werd overhaast gehandeld en niet met zorg. Volgens mij vonden ze het wel mooi zo en wouden snel naar de volgende.

mijn ervaring is niet zo best

Ik had 1 deukje is niet uitgehaald is te moeilijk volgens de schade hersteller.

Zeer teleurstellend en zelfs misleidend

Ik kwam voor 2 deukjes. 2 kleine van een paar milimeter.. Helaas werd het ene deukje afgekeurd omdat het kunststof zou zijn. Thuisgekomen constateerde mijn man dat dat deel van de auto helemaal geen kunststof is. Het andere deukje was te ingewikkeld om weg te halen. Men heeft toen een totaal onopvallend plekje dat ons totaal niet stoorde, zo klein, gemaakt. Uiteindelijk ging ik totaal gedesillusioneerd naar huis en ik voel mij ook nog ernstig misleid doordat er helemaal geen sprake van kunststof was. Het stomme is dat de medewerker ook helemaal niet gevoeld heeft of het echt wel kunststof was. Als hij dat gedaan had bv even erop kloppen, dan hoor je meyeen het verschil. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt ipv mij voor niets te laten komen. Doodzonde van al mijn tijd. Een teleurgestelde klant

Goed georganiseerd, top!

Toen ik aan kwam rijden dacht ik: nee hé maar niets was minder waar. Goed georganiseerd, waardoor het vlot verliep. Aardige medewerkers en ontzettend leuk om mee te kijken hoe zo'n deuk eruit wordt gehaald.

Prima georganiseerd, ondanks de drukt ging het allemaal toch redelijk snel en was alles goed verzogd. de volgende keer komen we zeker weer (als het nodig is)

Geweldige ochtend

Ik heb reeds eerder een reactie gegeven op centraalbeheer/reactie kdd maar doe het nu maar weer. Heel gezellig, goed opgezet. Koffie met een broodje, een muzikaal trio en vaklui die de deukjes eruit 'toveren '. Ik hoop dat we de volgende keer weer terug mogen komen.

Goede service!

Goede service en goed georganiseerd. Duurde wel ietjse langer dan ik vooraf gedacht had.

Vakkundig, precies, goed georganiseerd

In één klap drie deukjes weg

Snel en vakkundig geholpen, 3 parkeerdeukjes onzichtbaar hersteld. Topwerk.

Gastvrij, deskundig en klantvriendelijk

perfect geregeld

wachttijd kort vakmanschap uitstekend Verzorging verwend. (Koffie en hapje)

Prima verzorgde middag

Prima verzorgd, vanaf het binnen rijden tot het wegrijden na het uitdeuken. Goede ontvangst, was bang voor lange wachtrijen. Maar viel reuze mee, zo aan de beurt. Bij het wachten tot mijn auto klaar was, goede verzorging. Koffie met wat lekkers, eventueel stoel om te zitten en gezellige live muziek. Half uur was zo om. En bij het wegrijden nog een klein cadeautje van Centraal beheer, klasse.

Perfect geregeld

Oké, we moesten even wachten tot we aan de beurt waren maar de service was perfect. Wij zijn goed geholpen en zeer tevreden.

Snel, effectief en leuk

Kon het goed vinden, Kreeg duidelijke uitleg. Werd tussentijds vermaakt. De kleine deukjes zijn weg

Geen wachttijd, prima werk verricht

Zeer goed georganiseerd, aangename ontvangst, deukjes prima verholpen

Hele fijne middag, deukjes zijn uit mijn auto

Vriendelijk ontvangst, verschillende bands voor muziek, wat te eten en te drinken en ondertussen werden de drie deukjes uit mijn auto gehaald. Aan het einde nog een leuke goodiebag meegekregen.

Ongelooflijk , wat een perfectie

Ik had geen voorstelling van deze dag . Achteraf kan ik u zeggen dat het mij zeer verrast heb. De organisatie ,de sfeer , het in de watten leggen . Niets op aan te merken .

Prima geholpen door fantastische mensen

Als je aankomt rijden, schrik je in eerste instantie van de enorme rij. Echter ging dit redelijk snel. Voor de inwendige mens werd goed gezorgd en de uitduikers deden hun werk prima. Leuke muziekbandjes vrolijkten de boel op. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Super service van Centraal Beheer

Mooie service voor de trotse autobezitter, die kleine schade heeft opgelopen.

perfekt!

prima geholpen, vakwerk! ook uitleg, verder uitstekende catering, nette muzikale omlijsting; ook leuk voor kleintjes die meegekomen waren

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn