Uitstekend geregeld

Heb ik al de eerste dag laten weten

Een geweldig uitdeuk-feestje!

Even een paar deukjes uitdeuken....dat kwam mooi uit. We hadden nog wel een paar kleine beschadigingen tgv ouderjaarsvuurwerk in de straat. Nee we steken zelf geen vuurwerk af...maarja de schade was er wel. Opeens waren daar de kleine deukjes dagen...had ik nog niet eerder van gehoord. Het was geweldig, groots en de organisatie liep op rolletjes. Bij aankomst werd eenieder opgewacht door een heus Brassbandje...er bleken meer muziekanten te zijn. Blij in de rij, volgde er een appel, met het logo van Centraal Beheer. Maar er was meer....Gastvrijheid, gezelligheid en professionaliteit. De koffie en thee stonden klaar. met een overheerlijke appelflap of ander lekkers. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat een vakmensen, bewondering voor de precisie en het geduld. Bij deze wil ik Serge in het zonnetje zetten. Serge was de schadehersteller die de deukjes als sneeuw voor de zon deed verdwijnen. Wat vond ik het jammer dat ik niet eerder aan een bos bloemen gedacht had, want eerlijk gezegd had Serge die meer dan verdiend. Grazie mille Centraal Beheer, voor deze buitengewone fijne actie!

Goed georganiseerd

geweldige ervaring

Het ontvangst was hartelijk. ik ben goed geholpen door de medewerkers en heb precies gehad wat ik verwachte . mn deukjes zijn verholpen en de medewerker die mij hielp was gepassioneerd over zijn werk . Toppie

Een geslaagde actie met erg goed resultaat

Ik vond het een geslaagde dag met een heel goed resultaat. Op naar de volgende keer!!

Ben goed geholpen.

Ik ben goed geholpen. Het was alleen wel wat druk.

Geweldige actie

Goed georganiseerd. Top actie. Deskundig personeel. Lekker bakkie koffie met appelflap. Praatje door werknemers achmea. Super ervaring!

zeer leuke ervaring

Medewerkers waren klantvriendelijk, behulpzaam, efficient.

Geniaal om op deze manier je klanten te helpen..

Zeer blij met deze actie van Cenraal Beheer. Binnen een half uur af zijn van een deukje die net te klein is om te laten repareren en te lelijk om te laten staan. Super blij dat ik nu vanaf ben en het heeft me een hoop moeite bespaart. Bedankt

Met een woord: zeer goed.

Goed georganiseerd. David Joustra super deuken hersteller. Door deze ervaring ben ik van plan om zelf een afspraak in te plannen bij David voor nog een klein deukje.

Zeer vakkundig gedaan en goed georganiseerd

Vakkundig hersteld en goed georganiseerd evenement

fantastische georganiseerd en uitgevoerd

goed overleg en vakkundigheid ten top van de reperateur

Een gezellig moment met koffie en koek, waarbij de auto er na reparatie weer top uitziet!

Een leuk evenement voor de autoliefhebber en/of mensen die gewoon zuinig zijn op hun auto. Aardige, vriendelijke vakmensen uit de autoschadeherstelbranche die samen met medewerkers van Centraal Beheer klaarstaan voor hun klanten. De auto wordt gemaakt, terwijl je geniet van een gratis kopje koffie en een koek. Echt top!

Geweldig idee

Ik had sinds januari 2018 ‘n klein deukje in de rechter voor portier. Iedere keer als ik het zag ergerde ik mij hier aan tot dat de oplossing kwam van Centraal Beheer. Geweldig idee, de auto is voor mij weer nieuw zoals deze er nu uitziet zonder deukje. Geweldig. En tevens was het allemaal goed verzorgd. Nogmaals bedankt. Groeten Harry.

Goed en mooi gedaan

Goeie ervaring en blij met het resultaat.

Het was zeer professioneel opgezet , en zeer goed opgezet .

Was top goed geholpen en goed georganiseerd

Was top en goed georganiseerd!

Geweldig dat een verzekeraar dit doet!

Niet lang wachten. Deukje er snel uit! En ook nog lekker kaasbroodje met thee.. en ook nog appels en een tas met kado's! Super!

Wat een geweldige service!

Ik stond versteld van zoveel service. Wat een organisatie om dit allemaal in goede banen te leiden. Alle medewerkers en Centraal Beheer heel erg bedankt voor deze actie. Het resultaat van twee deukjes weghalen was echt geweldig. Bedankt voor de appel en de koffie met wat lekkers, het kon niet op. Zeer tevreden weer huiswaarts gereden!

Fantastisch goed georganiseerd evenement met een prachtig eindresultaat!

Wat een organisatie. Zaterdag even na 09:00 uur in de dubbele rij naar binnen. Appeltje voor de dorst uitgereikt gekregen. Dan door mannen en vrouwen in gele hesjes naar je plaats gedirigeerd. Een vriendelijke en deskundige "uitdeuker" trekt hier en mept daar en weg is het deukje of de deukjes. Onderwijl koffie met wat lekkers. Wat rondneuzen bij andere "patiënten" en kort na 10:00 uur weer onderweg naar huis met een weer zo goed als nieuwe auto. Een top-evenement!

Goed georganiseerd, gezellig, snel en vakkundig geholpen. Mijn complimenten.

Geweldig Superrrrrr

Mijn eerste keer, ik had een kleine buts in mijn achterwiel scherm. Goed initiatief en geweldig ontvangst eerst een appel toen een consumptie bon voor een drankje en een snakje en een goodie bag. Deukje is gerestyled en auto is weer als nieuw. Lieve mensen en goede service, keep it going on ! Mijn auto is nu weer punt gaaf... Bedankt.

Ge-Wel-Dig

Supersnel geholpen en zoooo blij met het resultaat..!

Geweldig evenement

Ik heb voor het eerst deelgenomen aan de kleine deukjes dagen. Fantastisch georganiseerd. Het was ook gezellig, allemaal gezellige mensen. En ik ben van 3 deukjes afgeholpen. Dit gebeurde op een zeer proffesiole manier. Kortom het was TOP.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn