Uitstekend!

Top geregeld, Wat een vakmannen!!

Top georganiseerd en vakkundige service.

Na de kleine-deukjes-dagen ziet onze auto er weer fraaier uit. Goed georganiseerd door Centraal Beheer met een gezellige sfeer door de optredende bandjes. De deukjes verdwenen als sneeuw voor de zon door de vakkundige medewerkers van de deelnemende schadeherstelbedrijven.

Wij kwamen voor de eerste keer. We wisten niet zo goed wat we ervan moesten verwachten maar de organisatie liep op rolletjes. In de ‘wachtrij’ buiten al verrast met een appeltje, leuk idee! Verder ontzettend goed de weg gewezen door de verkeersregelaars. Binnen verwend met koffie en iets lekkers. Ons deukje prima eruitgehaald door iemand die er duidelijk verstand van had. We hebben een rondje gelopen en ons verbaasd hoe efficiënt alles ging. Volgende keer melden wij ons zeker weer aan met onze tweede auto! Dank voor alles!

Dat we aankwamen dachten we o jee wat een enorme rij auto’s. Maar het ging ontzettend snel en wij zijn super geholpen . Lekker kopje koffie erbij met een appelflap het kon niet beter . Daardoor was het ook zo klaar . Als ik weer een klein deukje heb kom ik vast nog een keer

Leuke en leerzame middag.

Perfect verlopen, alles zeer strak geregeld. Voor de inwendige mens werd er zelfs gezorgd. Vakkundige mensen die liefde hebben voor hun werk. Mijn dochter was mee en ondanks alle drukte wordt het uitgelegd hoe de deukjes hersteld worden tot een zgan oppervlak. Zou iedereen aanraden om er naar toe te gaan ook al zou het een stuk rijden zijn.

Heel goed georganiseerd! Verrassende ontvangst met koffie en wat lekker. Korte wachtttijd en 3 drie deukjes weg! Vriendelijke mensen/medewerkers. Echt onze complimenten!!!!

eindelijk na 50 jaar lidmaatschap iets terug ontvangen

een super goed georganiseerde happening waaraan wij met plezier hebben deelgenomen, proficiat CB

fantastische service van centraal beheer

spontane ontvangst correcte en vakkundige schadeherstel.

waardevolle kennismaking met deze manier van schadeherstel

Zie boven

Ik heb mijn ervaring al in een eerdere beoordeling beschreven!¥

Zie voorgaande beoordeling!!

Top geregeld

Geweldige goede organisatie en verzorging

Goed verzorgd

Wel lange wachttijden ondanks tijdsplanning

Top!!

Goed georganiseerd leuke sfeer en iedereen uiterst vriendelijk.

heel goed opgezet in 1 woord fantastisch! chapeau!

heb verbaasd gekeken hoe alles op rolletjes liep, tijd, op iedere hoek een Centraal Beheer agent, versnapering, gemoedelijkheid etc!

Na afloop hadden we het gevoel dat we een dagje uit waren geweest.

Aankomend rijden viel ons de zorgvuldige annwijzingen op. Tijdens het wachten een appelrje, In de hal gekomen werd het wachten opgeleukt met een muziekje. Benieuwd hoe het verder zou gaan kwamen er dames langs die uitleg gaven en we kregen een bon voor koffie met wat lekkers. Nog gauw even zoeken waar de deukjes zaten, werden we gerustgesteld dat ze wel gevonden zouden worden. De dame liep even mee rond de auto en zij vond ze erg vlot. Ze werden aasngestreept zodat ze strak snel behandeld konden worden. Voor we er erg in hadden waren we aan de beurt. Tijdens een bakje koffie met heerlijke appelflap ( onze keuze uit tal van lekkers) konden we de hal goed overzien. Lezen en daarmee leren over deukjes. Iedereen was in een goede bui. Wat waren er veel auto's met deukjes, ( of kwamen ze voor de gezelligheid) en al die uitdeukers continue aan het werk. Rijen auto's werden tegelijk geholpen. Het was een feest om te zien hoe vlot en gladjes alles verliep. Vol bewondering gekeken naar de deskundigheid van het uitdeuken. Nu konden we zien hoe het in zijn werk ging. Dit alles samen met de Muziek, koffie met lekkers, leuke gesprekken met medewerkers van Centraal Beheer maakten deze dag tot een dagje uit. Oh, ja, ik zou het bijna vergeten: fijn dat de deukjes eruit zijn gehaald. Bij afscheid als herinnering een gevuld tasje. Centraal Beheer: SUPER BEDANKT.

Prima service, goed georganiseerd

Prima service, goed georganiseerd

Top evenement!

Perfect georganiseerd en hele goede service.

Toen Ik aan kwam rijden dacht Ik waar Ben Ik aan begonnen zo druk. Maar we werden in goeie banen geleid. Waar de gezelligheid begon Met leuke muziek en heerlijk appeltje. Binnen gekomen ging de muziek door! Zijn heel goed geholpen plus een drankje en heerlijke appelflap. Zonder deukjes naar buiten plus een tas met kadootjes van mijn krijgen Jullie een dikke 10👍👍👍

Zeer goede ervaring

Ik heb een heel fijn gevoel overgehouden, van de reparatie komt woorden te kort

Super georganiseerd.

Top vakmensen.

Prima opzet en prima opgezet!

Bij aankomst even wachten en vanaf het moment dat deuren open gingen was het een goed geoliede machine. Koffie corner en tegelijkertijd toch een blik op de werkzaamheden gaf een goed gevoel.... en allemaal gratis....heel prettige ervaring.

super actie zeer tevreden !!!

top actie vanuit centraal beheer

Goed geregeld en top service gehad.

Boven mijn verwachtingen. Hartelijk dank.

Helemaal top ! Super goed georganiseerd ! Ik ben helemaal gelukkig met de deukjes die eruit gehaald zijn . Helemaal goed dit

Goed geregeld, leuk evenement

Ondanks dat ik een uur te vroeg was en er rekening mee hield een uurtje aan de koffie te moeten kon ik meteen naar binnen en werd meteen geholpen. Even een snelle check en de mannen gingen aan de slag en werden er 3 in rap tempo uitgehaald. De koffie was op, een lekker appelflap en ik kon meteen weer door. Super geregeld en tot volgend jaar🙂

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn