SUPERGOED

Bij aankomst geweldig ontvangen. Auto's in goede banen geleid, ontspannen naar het vak verwezen. HEEL GOED. Goed verzorgd met versnaperingen terwijl je wacht. Ja het was de moeite waard er naar toe te rijden. Top!!!

goed geregeld, leuk om te doen

goed geregeld, leuk om te doen

Super service, prima georganiseerd

Goede verwijzing, begeleiding van verkeersstroom en snel geholpen, onder het genot van een kopje koffie. Uitstekende organisatie!

Fantastisch geregeld mooi resultaat!

Goed geregeld! Ging soepel geen gedoe! Iets lekkers tijden het wachten! Echt top!

Dikke 10

Geweldig ontvangen en geholpen

Geweldig event!

Super goed initiatief, voor klanten en schadeherstelbedrijven. Echt geweldig georganiseerd en geholpen.

Goed voorbereid en georganiseerd. Chapeau !

Was prima. De bewegwijzering was uitstekend. Gele borden met pijlen. Veel personeel. Vriendelijk ook. Ontvangst met koffie en een saucijzenbroodje. Prima. En een Duitse uitdeuker voor mijn BMW. Dat verzin je niet......top ! Deze heer kwam uit Dortmund. Alles goed geregeld. Ben er blij mee. Centraal Beheer, bedankt ! 🏆👍

Ontzettend goed geregeld

Centraal Beheer heeft de Kleine Deukjes dagen goed geregeld. Het is erg druk dus je moet even wachten. Hier hebben jullie goed op ingespeeld door een aantal contactmomenten te hebben in de rij. Het vermaak d.m.v. een klein gezelschap dat muziek maakt is wat mij part daarvoor niet nodig. De deukjes worden snel en netjes gerepareerd, terwijl wij mochten genieten van een kopje koffie met wat lekkers, super!

Erg goed georganiseerd, gezellige sfeer en deskundige specialisten. Misschien voor het milieu een manier vinden de uitlaa5gassen te reduceren. Ook prettig voor de vele mensen in de hal

Geweldige ervaring

Veel deskundigen op één plek, gezellige sfeer. En drie irritante deukjes verdwenen!

verrassend als.event met dynamiek en top resultaat

was verrast door het ongedwongen karakter en geweldige sfeer werd zeer leuk geholpen door de schade hersteller en zeer tevreden over het resultaat

Gewoon klasse

Alles klopte van ontvangst tot en met de reparatie.

Van begin al heel leuk ontvangen. Alles was goed geregeld.

SuperTe gek dat centraal beheer dit voor zijn klanten doet

Eindelijk van die vervelende deuk af.

Voelde bijna als een uitje en zonder deuk weer naar huis. Prima georganiseerd!

Wat een warm welkom!!Alles was goed georganiseerd tot in de puntjes. Een hapje en een drankje met leuke muziek erbij. Kortom geweldig. En mijn deukjes zijn eruit. Klasse geregeld.

Het voelde alsof ik een belangrijke klant was

Buiten gewoon goed geregeld. Ondanks de drukte, aandacht voor de persoon achter de auto Professionele specialisten. Die de tijd namen om vakwerk te leveren. Dank u wel voor de uitnodiging

heel blij en tevreden

een dikke 10 eindeloos goed en harde werkers en een fijne sfeer overal heel erg bedankt voor alles groetjes rietje

Heel goede actie prima georganiseerd.

Mijn eerste ervaring met de kleine deukjesdagen is zeer positief. Bij het aanrijden werd alles al in goede banen geleid door zeer vriendelijke medewerkers. Eenmaal ter plaatse werden we uitermate professioneel geholpen. De deukjes zijn compleet onzichtbaar geworden.

Goede organisatie: goede promotie

super!

Event was super georganiseerd en auto vakkundig en snel gerepareerd!

Event was super georganiseerd en auto vakkundig en snel gerepareerd!

Echt super .

Van het begin tot het eind alles top geregeld en geen deukje meer te vinden.👍🏻

Prima geregeld

Goed gewerkt vakmanschap

leuke dag

leuke ervaring, goed georganiseerd. vakmensen

Super leuke dag gehad.

Zaterdag middag had ik één afspraak om 14.00uur Haarlemmermeer expo in vijfhuizen, daar aangekomen was het één drukte van heel veel auto's, binnen een paar minuten reden we de hal naar binnen, en kreeg ik 2 lekkere appels en twee consumpties bonnen. Bij controle naam aanmelden, werd ik verzocht om naar vak b 5 te rijden,daar kwam een monteur van het schade net mij vragen waar de schade zat, rechts achter in de deur één lelijke deukje vertelde hij mij precies in de vouw van de deur in het midden, hij ging meteen aan de slag, ik naar de koffie tent,daar kreeg ik op vertoon van mijn consumptie bonnen één lekker bakkie koffie en een kaasbroodje verwarmd lekker. Na ongeveer een kwartier was de auto klaar. Wouw wat mooi geworden het lelijk deukje was eruit,ik bedankte de monteur van schadenet. En ik maakte plaats voor de volgende auto's, bij de uitgang kreeg ik één tas met hebbedingen reclame en leuke dingen, bedankt centraal beheer Nederland en alle mensen die dezen dag mogelijk hebben gemaakt en alle schade bedrijven, he was één gezellige middag mijn hyundai atos uit 2001 zag er weer als nieuw uit bedankt.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn