goed georganiseerd

goed georganiseerd,vriendelijke medewerkers was echt top. Ik ging blij naar huis.

Toppie

Wanneer komt er een "Kleine krasjes dagen"?

Goed georganiseerd !

Alles super geregeld wat een organisatie en ontvangst. Iedereen even beleefd en beleefd.

Alles perfect geregeld.

Wij waren verrast zo snel alles is gegaan.

PRIMA!!

Goedemiddag Ik had al eerder willen reageren, maar dat lukte even niet. Alles prima en duidelijk georganiseerd! Ook de snelheid en vakkundigheid waarmee gewerkt was nam uitstekend. Ook de verzorging van de inwendige mens mocht er zijn. Hartelijk dank en met vriendelijke groet, DickvanderLecq, Bleiswijk

Top geregeld wel erg druk

👍

Overweldigend

Wat een drukte en wat een snelheid zat er in. Ondertussen genieten van een kop koffie en een saucijzenbroodje en gezellige muziek! Alleen heel erg jammer dat ons deukje er niet uitgehaald kon worden!!! Maar de dag was een fantastische ervaring.

Fantastisch georganiseerd.

Voor het eerst ben ik naar een degelijk evenement gegaan. Want dat is het. Vanaf begin tot eind, prima geregeld. Heel veel gastvrouwen die je vanaf de eerste tot de laatste meter begeleiden. Wachttijden waren minimaal, binnen een uurtje stond ik weer buiten. Lekker bakkie koffie en iets lekkers erbij. Deukjes onzichtbaar weggewerkt, kortom prima. En als het wat langer zou duren dan was dat geen probleem geweest. Je kunt je er prima vermaken.

uitstekende service en goed georganiseerd

Prettig geholpen en top initiatief.

Leuke ontvangst met appeltje voor de dorst en consumptiebonnen voor een kop koffie of thee met iets lekkers erbij.

super service met geoliede organisatie

bijzonder tevreden met de manier waarop men mij ontving en mijn deukjes opnam, koffie met broodje verzorgde en binnen het uur stond ik weer buiten. buitengewone ervaring

Dagje uit met benefits!

Goed geregeld, fijne ontvangst, goede service en verwacht resultaat. Perfect!

Heel leuk georganiseerd.

een bakje koffie terwijl je moet wachten, heerlijk!

Top georganiseerd

Helaas bleek mijn deukje voor de monteur niet bereikbaar ☹️

Uniek

Ondanks de enorme drukte wisten de verkeersregelaars alles in goede banen te leiden. Daarvoor complimenten. De deskundigheid en de snelheid waarbij de kleine deukjes zijn verholpen waren optimaal. Tevens hebben wij de in ontvangst genomen appels en de gratis uitgereikte consumptiebonnen zeer gewaardeerd, evenals de attentie die bij het verlaten werd uitgedeeld. Heel veel dank daarvoor.

Top actie!

Top actie goede service en duidelijk in de verwachtingen, graag volgend jaar weer!

Prima service!

xxx

Knap

Goed werk geleverd

Super geregeld graag nogmaals

Goed te bereiken locatie

Het wachten waard

Feestelijk gebeuren, vakkundig geholpen, prima resultaat, wel een beetje lang wachten, het aangeven van tijdframes wekt de verwachting dat je snel geholpen wordt

Perfecte service en afhandeling

Op basis van o.a. deukje in dak van de auto, geen demontage plafondbekleding men ging via de zijkant met hulpstuk naar deukje, en vervolgens met hulpmiddel lijm-zuignap is deukje verwijderd, grote klasse dank

Geweldig!!!!

Bijzonder positieve ervaring, hartelijke ontvangst, een en al vriendelijkheid, enorme service!!! En de auto weer als nieuw...

Leuke happening met muziek en versnaperingen.

Geweldige vakmensen! Leuk om de deuk te zien verdwijnen!

Professioneel vakwerk goed bereikbare werklocatie gastvrij en vlotte afwikkeling.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn