Schitterend

Ik wist niet wat ik zag voor de eerste keer Apppeltje, blaasorkest, koffie met een kaasbroodje, en. Uitstekende Vaklui. Hulde

grandioos

Bijzonder leuke dag met enthousiaste medewerkers

Prima heel smooth verlopen

Alleen het voorsorteren ging een beetje stroef, maar eenmaal bij de toewijzing, ging het voortreffelijk.

Geweldige actie!

Prima actie, prima vakmensen en top geregeld met koffie enz Voor herhaling vatbaar

Een geweldig leuk evenement en super service!

Aanvankelijk wilde ik gelijk omkeren toen ik in de file voor de ingang aansloot, maar er stonden meteen al teveel auto's achter me waardoor ik niet meer terug kon! Gelukkig echter kon ik gestaag doorrijden en werd ik op het laatste stukje vergezeld van een lifter in een roze T-shirt.. Het bleek een medewerker (econoom) van CB die van zijn werkgever vrij had gekregen om hier de klanten te leren kennen... Gek eigenlijk, hoe snel je met een volkomen vreemde kunt verbroederen als je samen in de file staat! Al met al vloog de tijd voorbij en kon ik bij de ingang van de hal mijn lifter inruilen voor een appel en een koffie-mét bon. In de gigantische hal mocht ik nóg een rondje rijden langs tientallen plaatwerkplaatsen om uiteindelijk mijn auto in een parkeervak vlak naast één van de koffietentjes te parkeren. Ik gaf mijn sleutels aan een van de wel-honderd plaatwerkers in groen T-shirt en ruilde mijn koffie-mét bon bij een dame in 'n groen tentje in voor een espresso met appelflap. Deze versnaperingen kon ik nuttigen aan een vrijwel vrij tafeltje, dat ik deelde met een aantrekkelijke, Indische dame van ongeveer de helft van mijn eigen leeftijd. Zij vertelde enthousiast over haar Peugeot 308 cc, waarin zij liefst "oben ohne" reed... Onze groeiende wederzijdse belangstelling werd echter in de kiem gesmoord door een groepje - in blauw geklede - jazz-musici. Helaas was haar auto eerder klaar dan de muzikanten! Ook mijn auto was al snel klaar en vakkundig ontdaan van twee kleine parkeerlittekentjes. Met een zo-goed-als-nieuwe plaat en een groene goodiesbag mocht ik na anderhalf uur de hal verlaten. Ik was te laat voor mijn afspraak, maar vond het zo jammer dat mijn auto klaar was, dat ik - eenmaal buiten -uitstapte en met mijn ruitenkrabber een deuk in mijn deur sloeg en opnieuw achter in de rij aansloot...

alles was netjes geregeld

Heel goed geregeld

Auto ziet er weer prachtig uit goed gelukt

Was geweldig

Geweldige organisatie. Zeer vakkundig personeel aanwezig.

Goed en gezellig ontvangen leuk idee van c b

Goed en gezellig ontvangen leuk idee van c b

top !

Gezellige ambiance en redelijk snel opgelost.

Uitstekend verzorgd; snel en behulpzaam.

De ontvangst was vriendelijk en effectief, daarna zeer goed geholpen. De koffie met wat lekkers was erg attent en dan ook nog een goodie bag bij vertrek: in één woord, top!

geweldig goed georganiseerd.

geweldige ontvangst en geholpen door vakkundige uitdeukers. top.

Een geweldig goed georganiseerde evenement.

Vanaf de ingang van het terrein werd alles in goede banen geleid door uiterst vriendelijke medewerkers. Binnen een en al gezelligheid met live muziek met koffie en wat lekkers. De deukjes specialisten waren allemaal druk bezig om iedereen weer tevreden en deuk vrij naar huid te laten gaan. Met een woord Chappo.

Feest.

Ik viel van verwondering naar verbijstering tot blijdschap. Dus samenvatten was het een "feest".

Prima en goed georganiseerd

Snel en goed geholpen. Deukjes zijn niet meer te zien.

Prima georganiseerd, fijne sfeer en mooie service van CB

Aanrij route was prima aangegeven en ondanks de grootte van het evenement was het volledig duidelijk waar je wanneer heen moest. Ok de koffie met snack was erg welkom en prima om de wachttijd pretig door te komen. Er werd goede uitleg gegeven van de werkzaamheden die werden verricht en resultaat was ook goed. Kortom zeer geslaagde dag.

Alles prima geregeld

Alle goed geregeld

UItstekend

Dit is nu de 2e keer dat ik met een auto heit naar toe ga. En het is altijd uiotsekrend geregeld. Door het personeel van Centraal Beheer en inhuutr krachten wordt je hartelojk welkom geheten en begeleid. Ook voor de inwendige mens wordt gezorgd. En de schade medewerkers leveren echt een topprestatie. Gewoon in één woord TOP.

Zeer goed georganiseerd

Een hele belevenis met zovelen achter elkaar, zeer goed overdacht en de alle mensen waren ook zeer vriendelijk en open. Ik ben ook prima geholpen. Ondertussen de wachttijd ingevuld met leuke muziekbandjes en ook aan de interne mens is gedacht.

Fantastisch!!

Toen ik de rijen auto’s zag die op dezelfde tijd als ik aankwamen vermoedde ik dat het een lange dag zou worden. Niets is minder waar, ruim een uur later waren wij geholpen en drie irritante deukjes waren verwijderd. Alles was ver boven verwachting en niets anders dan complimenten voor deze service van CB

Persoonlijke en vakkundige aanpak, in een gezellige sfeer

Goed geregeld. Logistiek goede aanrij route en goede heldere begeleiding op het terrein Vakkundige en vriendelijk uitdeuker. Prachtig om het van zo dichtbij te zien. Het geheel omlijst met leuke muziek een hapje en drankje. Zelfs voor de kleinsten onder ons een tekentafel Ik heb gesproken met diverse medewerkers van de hoofdkantoren Het leek voor hun ook een dagje uit. Een woord: klasse

Zeer goed georganiseerd met perfect resultaat.

Ik had niet verwacht dat ik naar een organisatiebvan deze omgang ging. Ik werd erg leuk ontvangen en onder het gemak van een bakje koffie en een appelflap kon ik genieten van het uitdeuken. Uutdeuken werd netjes gedaan en als ik vragen had werden deze netjes beantwoord en de mannen stonden open voor een praatje.

zeer goed georganiseerd prima vakwerk

aardige mensen werd goed op de hoogte gehouden werd vakwerk geleverd werd ook allemaal goed uitgelegd

Super dag en vakkundig mijn deuk in de motor kap verwijderd

Zeer geslaagde dag

Prima geregeld van Centraal beheer.

Hartelijk ontvangst met appel en koffie met iets erbij. En niet te vergeten de muziek erg leuk. Correcte begeleiding van moment van aankomst tot vertrek. Compliment voor degene die de deukjes heeft verholpen echt een vakman.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn