Heel goed georganiseerd, goede vaklui en prettige sfeer.

positief.

gastvrij, goede sfeer, voor herhaling vatbaar.

Mooi initiatief voor klanten met hoge betrokkenheid

Deze dag is natuurlijk een feestje want uw auto wordt kosteloos een beetje mooier gemaakt. Er wordt goed voor u gezorgd middels hapje en drankje. Instructies zijn duidelijk. Na er 60 km voor gereden te hebben wel een kleine teleurstelling, 1 van de deukjes was te scherp en kon er niet uit. Die kans bestaat nu eenmaal, was van tevoren ook duidelijk gemaakt, helaas was er geen andere mogelijkheid dan ter plekke proberen. Verder nu een deukvrije motorkap en genoten van de betrokkenheid van het Centraal Beheer personeel en mede-verzekerden.

Een bijzondere ervaring!!!

Het was voor mij een bijzondere ervaring. De organisatie was perfect en de begeleiders waren zichtbaar en vriendelijk. De Vakmensen waren geconcentreerd bezig met hun werkzaamheden plus dat zij vriendelijke en klantgericht zijn. Jammer dat het niet duidelijk voor mij was wanneer een deuk wordt gerepareerd of niet. Bedankt Centraal Beheer voor het organiseren.

Super.

Wat een professionele opzet bij binnenkomst al , live music, appels en consumptiebonnen. Auto werd onder handen genomen, terwijl wij genoten van koffie en een hartige versnapering. Echt geintresseerde medewerkers die ons adequate informatie gaven. En aan het eind nog een servicepakketje..... Oh ja, de twee deukjes en enkele krassen, die waren weg! Dank, dank.

Echt een goede move van Centraal Beheer

Ik vond het een bijzonder leuke ervaring, was ook verrast door de grote drukte. Toch ging het allemaal zeer vlot. Vervelend deukje werd zeer vakkundig gerepareerd, terwijl ik van een heerlijk kopje koffie kon genieten. Ik was ook aangenaam verrast door de aardige medewerkers van Centraal Beheer, allemaal in voor een leuk gesprekje. Echt een goede move van Centraal Beheer, ik heb het zeer gewaardeerd!

Top geregeld

Prima ontvangst en geweldig resultaat. Van te voren werd aangegeven dat de deukjes waar ik voor kwam op een lastige plek zaten (op de naad). De reparateur zag het echter als een uitdaging en heeft de deukjes volledig weggewerkt. Resultaat was boven verwachting.

Uitmuntend

Dat Centraal Beheer als service naar hun klanten toe, de kleine deukjes dagen organiseert, is grote klasse. Super gastvrij werden we ontvangen en terwijl de auto onder handen werd genomen, kregen wij koffie met wat lekkers. Iedere medewerker was even vriendelijk en behulpzaam. Kon niet beter! Bedankt!

Alles top georganiseerd

Alleen maar vriendelijke en behulpzame mensen tegen gekomen.

Een goed resıltaat in korte tijd.

SUPER

Geweldig goed georganiseerd. Bijzonder goede ontvangst. Zeer vakbekwame plaatwerkers. Resultaat boven verwachting.

Knap werk

Ben blij met de reparatie

Zeer goed geregeld

Zeer goed geregeld. Om eerlijk te zijn: Ook eindelijk eens profijt van mijn premiebetaling.

Prachtig georganiseerde dag

Ik ben zeer goed geholpen door een zeer kundige man die helaas maar 1 van mijn 3 kleine deukjes kon verhelpen. Maar dat ene deukjes niet meer te zien.

Topservice, zowel voor het uiterlijk (auto) als de innerlijke mens (koffie met wat lekkers).

Goed opgezet, vlotte en prettige afhandeling met mooi resultaat!

SUPER

ONGELOOFLIJK GOED GEORGANISEERD. ZEER TEVREDEN.

Auto weer strak en ik glimmend naar huis!

In een gezellig ambiance, na een vrolijk onthaal door een jazz-orkestje en een gastvrouw, ontfermde een professionele schadehersteller zich over een nare buts op het linker voorspatbord van mijn auto. Het visitekaartje van een onbekende in een Amsterdamse parkeergarage... De uitdeuker was sneller klaar dan ik met het verorberen van de koffie en het kaasbroodje, die ik ondertussen aangeboden kreeg. Mijn auto ziet er weer tiptop uit en ik verbeeld me dat-ie zelfs beter rijdt. Bedankt Centraal Beheer!

Een goed georganiseerde happening om klein deukje te verwijderen.

Bij aanrijden op het terrein was ik verrast over de goede bewegwijzering (verkeersborden, ballonnen, verkeersregelaar). Eenmaal binnen in de grote hal stonden er veel auto’s die goed werden begeleid om uiteindelijk aan de beurt te zijn. Dit onder het genot van muziek, drinken en lekkernij. Deukje werd ondertussen snel hersteld. Fijn en nogmaals bedankt.

Heel positief

Uitstekend georganiseerd, het (parkeer-) deukje in mijn linker voorportier is verdwenen, "als sneeuw voor de ......".Er heerste een gezellige stemming, daarna met een goed gevoel naar huis.....

Heel goed verzorgde ervaring, aangepakt als event.

Heel blij met de zeer professionele uitdeuker, de sfeer en de verzorging! Je rijdt blij, en 3 deukjes armer, weer naar buiten. Een leermoment, doordat via 2 wegen aangereden kon worden ontstond nog voor de expo-hal een onnodige wachttijd. Ik zag mensen geirriteerd en ook mensen rechtsomkeert maken.

geweldig

erg blij dat een paar deukjes weg zijn. Jammer dat er op een andere plek niet goed bij kon worden gekomen

Super goed, verzorgd en prettig geregeld.

Ondanks de rij toch snel door om de deukjes te Laren repareren. Prettige ontvangst, aan alles gedacht inclusief advies wat te doen toen er hagelschade werd geconstateerd op de motorkap.

Goed georganiseerd en verrassend leuke middag

Verrassend was de ontvangst en de goede organisatie. Heel veel voertuigen welke aan de lopende band werden behandeld. Zeer professionele aanpak met een verbluffend resultaat. Zo goed als niets meer te zien van de deukjes. Iedereen was zeer vriendelijk en behulpzaam en bovendien nog leuke cadeautjes gehad.

Was erg gezellig en mijn deukje is nog wel ook

Ik ging heen zonder enkele verwachtingen maar vanaf het moment van binnen rijden gelijk naar het zin. Een appeltje voor het wachten en later een lekker bakie en een broodje. Uitdeuken ging snel en ziet er weer top uit.

Goed en snel geholpen!

Aankomst werd duidelijk aangegeven met wegwijzers en ballonnen. Gezellig ontvangst met een brassband. Snel en vakkundig geholpen en tijdens het wachten werd ik getrakteerd met een consumptiebon voor koffie met iets lekkers en na afloop een tasje met wat kleine kado's en info gehad. Top georganiseerd Centraal Beheer!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn