De kleine deukjesdag was geweldig!! Zeer goed georganiseerd, heel erg klantvriendelijk en erg effectief!

Een fantastische belevenis

Het was ontzettend goed georganiseerd met veel leuke, enthousiaste medewerkers, de versnaperingen en vooral de muziek! Echt TE leuk. Ook ons deukje is er prachtig uitgehaald door een zeer kundige medewerker. Wij, mijn vrouw en ik, vonden het een zeer geslaagde ochtend en hopen dat jullie dit nog eens willen herhalen. Onze complimenten!!

Gezellig deukvrij naar huis

Het is een gezellig uitje om de deukjesdag te bezoeken en na koffie met taart deukvrij weer naat huis. Volgend jaar weer!!

echt TOP !

Voor ons de eerste keer, maar wat een geweldige organisatie van de dag, nog nooit eerder meegemaakt. Vaak zijn die kleine deukjes een doorn in het oog van de berijder.

Fantastische service

Ik heb al gereageerd, in een woord super.

Perfecte ervaring voor mijn auto en voor mij!

Binnen 35 minuten van in de rij naar professioneel geholpen ( 2 deukjes aan beide zijden voorkant auto ). Een perfecte ervaring met een kopje koffie en saucijzenbroodje erbij. Dank jullie wel! Fam. Bakker

geweldig

Ik heb mijn ervaring al gedeeld en ik vond het groots. In een woord. De ontvangst was goed. De behandeling ook fantastisch en voor wat mij betreft een zogenaamde thuis wedstrijd. Een geslaagde dag.

Blij mee en mijn auto ook.

Vrijdagochtend bij de eerste lichting, vlot en gezellig. Met een bakkie en een snack was het een welbestede ochtend. Dank u wel.

Leuk evenement

Prima georganiseerd en mooie campagne van Centraal Beheer.

Geweldige actie.

Van begin tot eind één succes. Leuke optredens van hoog niveau. Ook de inwendige mens werd verwend. Ik reed weer buiten voordat ik er erg in had. Maar dan wel zonder deukjes. Weer een upgrade van de wagen. Kortom een top-actie. Met vriendelijke groet, Henri de Vries

Alles prima geregeld

Het deukje is prima gerepareerd ! ! Tevens een goede ontvangst door de gastvrouwen. Nog iets te drinken gekregen met wat lekkers erbij. Leuke omlijsting door diverse muziekgezelschappen. Super !

super

uitstekend geregeld,personeel zeer klant vriendelijk,deukje snel en vakkundig gerepareerd

Goede service en goed geregeld.

Top geregeld, deukje weg en gezellige sfeer !

Er zat een klein deukje in mijn auto, waarschijnlijk van een boodschappen wagentje. Het was echt zo'n rotputje wat je altijd ziet als je naar de auto loopt. Binnen een kwartier was het deukje gerepareerd terwijl wij koffie met wat lekkers kregen. Super !

Prima geregeld, deukjes verdwenen als sneeuw voor de zon. Niets meer van te zien.

Goed georganiseerd en leuk event. snel en vakkundige reparatie en koffie met iets lekkers tijdens het wachten.

Echt fantastisch geregeld, dikke pluim👍👍👍

Eerst dacht ik, wat een auto’s, hoe lang gaat dit duren, maar toen ging de hal open en konden er allemaal tegelijk in, en werden allemaal tegelijk geholpen, fantastisch, heerlijk bakkie met iets erbij was ook grandioos👍👍👍

Goed verzorgd

De dag was goed verzorgd en georganiseerd op het gebied van de logistiek en de aanwezige professionals.

Top geregeld!

Toen ik aankwam dacht ik oh jee dat wordt een latertje..maar het ging zo snel. Alles top geregeld, helaas is er maar 1 deukje uitgehaald. De andere 2 zaten op een moeilijke plek en de monteur durfde het niet aan

fantastisch leuke aktie!!!

We werden heel leuk ontvangen verbaast dat het zo groots opgezet was, het deukje is er heel mooi uitgehaald,kortom het was een waar feestje

vakkundige herstellers eneen geweldige ervaring

Een prachtige ervaring ! vakkundig opgelost en een ware happening en een geweldige sfeer.

Echt super dat Centraal Beheer dit mogelijk maakt.

Ondanks de vele bezoekers werd ik vlot geholpen. Voordat ik het wist was het deukje in de motorkap van mijn auto verholpen. Ondertussen genoten van de sfeer (muziek, etc), de koffie en het saussijzenbroodje.

Super georganiseerd en vakkundig geholpen.

Alles top georganiseerd.

Goed verzorgt

Uit de deuk

Het initiatief is gewoon fantastisch opgezet en georganiseerd. De uitdeuker leek me een vakkundig persoon. Maar de ene deuk bleek makkelijker te verwijderen dan de andere deuk. Het kleine putje in de zijkant van de deur werd zonder moeite glad gestreken. De deukjes in de motorkap en het dak vereiste een wat andere aanpak. In beide gevallen vereiste ze een nabewerking met een dreveltje. En die drevel beschadigde de lak op beide plekken. Dan rijst de vraag of het niet beter had geweest om de deukjes minder perfect te verwijderen maar dan wel zonder de laklaag te beschadigen? Ik had die ervaring en kennis niet en kreeg ook die keuze niet. Maar het geeft te denken.

Fantastisch.

Ik was onder de indruk van de organisatie en blij dat mijn deukje uit mijn autodeur is. Dank!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn