Het leek een groot feest bij de binnenkomst. Aardige mensen. En een goed uitgevoerde reparatie, niks meer te zien van de deuk.

Kleine deukjes , groot plezier

Goed geregelde organisatie, vakmanschap van de uitdeukers. Bedankt hoor CB.

Top geregeld!

Natuurlijk iedereen bedankt. Goed geregeld. De barchetta is weer deukjes vrij

Uitstekende service!

Uitstekende service, deukjes keurig opgelost. Tevens ook gedacht aan de inwendige mens. Super geregeld!

leuk en goed geregeld

goed en prettige ervaring

Prima heel goed geregeld

Goed heel goed

Wat geweldig goed georganiseerd met aardige mensen !!!!!!!

Kon t eerst niet vinden , maar toen overal borden met kleine deukhes Ballonnen en vriendelijke mensen , kreeg een appel met Centraal beheer erop !! Lange rij , ik dacht oh dit gaat uren duren , maar nee hoor 10 min en overal zulke hulpvaardigen aardige mensen Allemaal !!! Eenmaal op de plek , kreeg je koffie met appelflap of sauzijzenbroodje en de mannen 2 gingen deukjes uitdeuken heel voorzichtig . Van te voren had n juffrouw al met roze aangekruisd , waar de 3 deukjes waten !!! Daarna nog doekje en handige tas gekregen en toen naar huis met muziek en al Het was gewoon een feestje Erg goed gedaan Een 10 beter kan echt niet !!!!! M de Jong Vr gr

Vanaf binnenkomst wordt je vriendelijk en hartelijk ontvangen. De deukjes worden op een perfecte wijze hersteld. Dit alles onder het genot van een kop koffie en een lekkere appelflap. Wat was alles perfect georganiseerd!

Een fantastische ervaring

Goed opgezet en ingedeeld. In 'mijn' geplande halve uur kwam ik ook aan bod terwijl ik, gezien de dubbele rij wachtende auto's, aanvankelijk voor het ergste vreesde. Goede en gezellige opzet met de verschillende 'eet en drink hoekjes'. Het doel, het verwijderen van een tweetal (hele) kleine deukjes op een moeilijke plaats (volgens de deskundige) in het achter portier naar volle tevredenheid uitgevoerd. Kijk met een heel goed gevoel terug naar deze gezellige en nuttige uurtje en zal zeker de mensen die zo'n uitnodiging krijgen van Centraal Beheer aanraden hier naar toe te gaan.

Gezellig en goed geholpen, TOP!!

Gezellig en goed geholpen,TOP!!

Super, ik heb nu 2 onzichtbare deukjes..dat wil je toch?

Twee nare deukjes in mijn beide voordeuren zijn werkelijk top gerepareerd. Onzichtbaar eindresultaat, en dat wil je nou exact. Echter, het 3e deukje was volgens de expert lastig bereikbaar, zat in de deur iets voor begreep ik. Hij heeft daar geen andere mogelijkheid geprobeerd, dat had ik wel gehoopt. Echter al met al... top !!

Heel positief.

Uitstekend verzorgd,van binnen komen tot uitrijden.prima geholpen en een fijn contact met de schadehersteller. Al met al heel positief ervaren en zal dit laten horen bij mijn collega's, werkgever gvb Amsterdam.

Mijn auto is weer als nieuw

De dekjes zijn op een vakkundige wijze hersteld, na eerst vriendelijk ontvangen te zijn. De sfeer was gezellig en relaxed. De herstellers zijn vakmensen. Daarnaast was ook persoonlijke belangstelling voor degene die met hun auto kwamen.

Leuke vriendelijk mensen, superstrak georganiseerd, lekkere koffie en appelbeignet, en niet te vergeten: deuk eruit!

Ongelooflijk

Stond vijf minuten in een rij auto’s die het er naar uit liet zien dat dit wel eens een hele grote vergissing was om aan de kleine deukjes dag mee te doen. Kon ik maar ergens er tussen uit. Maar er was geen ontkomen aan. Twee rijen auto’s vol met deukjes voor mij. Hoe lang zou dat gaan duren. En ja leuk hoor we kregen een appeltje voor de dorst en een of ander briefje. Maar toen ineens om negen uur kwam er beweging in de beide rijen auto’s. En geloof het of niet maar al die auto’s met al die vele deukjes reden achterelkaar naar binnen. Heel veel zeer vriendelijke medewerkers die ons binnen lieten En deskundige tekende op de auto de deukjes aan en even later werd er door een vakman de deukjes weg getoverd. Intussen kreeg ik met het eerder gekregen briefje een lekkere kop koffie en wat lekkers erbij. Met de auto zonder deukjes reed ik om even na half 10 weer uit de hal. SUPER SUPER geregeld. Een echte happenings. Heel erg bedankt en bedankt voor festijn.

Erg leuk en goed georganiseerd!

perfect

goed georganiseerd en gezellig ook nog

Uitstekend georganiseerd, snel en vakkundige geholpen.

Onder het genot van een kop koffie, appelflap en muziek van diverse dwijlorkesten, werd het verblijf veraangenaamd. En voor dat je het in de gaten had, was het deukje in de deur verdwenen. Nogmaals bedankt voor deze prima service.

Behoorlijk massaal, maar zeer goed georganiseerd!

Mooie accommodatie voor dit soort evenementen. Centraal Beheer laat een prettige indruk achter. Vooral erg prettig dat er verder geen 'gezeur' van 'te verkopen producten' aanwezig was. Wil jullie bedanken voor de inzet. De monteurs (en alle andere medewerkers) leken er ook plezier in te hebben. Met vr gr, Bart Scholtus Tot het volgende deukje ;-)

Geweldige actie!

Ik vond het zeer goed verzorgd. Petje af voor de organisatie. Aan alles was gedacht! Ook waren mijn deukjes verholpen. Ik reed erg tevreden weg.

Resultaat prima maar veel te lang wachten voordat ik aan de beurt was

Was keurig in mijn tijdslot aanwezig maar moest vervolgens 45 min wachten totdat ik naar de plek kon rijden. Daar nog een klein half uur wachten omdat voor mij iemand met een te grote deuk werd geholpen. Koffie etc was prima. Mijn deukjes werden uitstekend en snel afgehandeld en daar ging het om en dat maakte het wachten enigszins goed 😊

Leuk initiatief en prima georganiseerd

Helemaal geweldig

Ik had twee ‘lastige’ deukjes, maar ze zijn nu bijna niet zichtbaar meer (alleen als je het weet). Dus wat het resultaat betreft prima en verder was ook de aankleding, verzorging en sfeer uitstekend. Ook de mensen van CB hadden er duidelijk zin in, zeer geslaagde dag dus!

Het was fantastisch

Dit smaakt naar meer. Dank U wel Centraal Beheer

Een TOP dag

Wat een goed georganiseerde dag was het. Alle werknemers waren super enthousiast, gastvrij en vriendelijk. Bedankt Centraal Beheer.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn