Gezelige dag en en duekje uit de auto

Bij aankomst enigszins geschrokken door de drukte bij nader inziens een geweldige ontvangst een gezellige binnenkomer en entertainment was geen straf om het deukje er uit te halen mijn dank is groot snel en perfecte dag gehad .

topevenement

alleen maar vrolijke mensen en ondanks de drukte verliep alles voorspoedig maar vooral professioneel verwijderen van het deukje wat je op de voet kon volgen sjapo

Gedreven vakmensen aan t werk.

Strak georganiseerd met enthousiaste en een zeer bevlogen vakman aan het werk die me super vriendelijk hebben geholpen. Trots op zijn werk.

Service zorgt ervoor dat ik tevreden blijf met Centraal Beheer. Al bijna 30 jaar non-stop verzekerd bij CB.

heel gezellig

prima personeel van cb vakmensen van de schadebedrijven

Werd goed geholpen, werden goed verzorgd met een drankje en iets lekkers tijdens het wachten.

Geweldig geholpen!

Super initiatief!

Grandioze service

Gezellig en zeer nuttig uitje

Goed georganiseerd

Voor mij was het de eerste keer, goed georganiseerd, snelle service, Top!

Ik vond het helemaal fantastisch!!

Ongelofelijk wat een organisatie en toch precies op de afgesproken tijd aan de beurt. Leuk die dwijlorkesten, appel en koffie met een saucijzenbroodje. Ook een enorm leger van mensen met hesjes om alles in goede banen te leiden, ik vond het klasse, de monteurs haalden deukjes weg waarvan ik dacht dat lukt ze nooit. Maar ik had ongelijk, chapeau, waanzinnig dat Centraal Beheer dit organiseert, ga ermee door want er is wat ik gezien heb animo voldoende. Bijna zou ik willen zeggen, blij dat ik bij Centraal Beheer verzekerd ben, maar dat staat zo slijmerig. Ik ben er enorm blij mee dat ik deze mogelijkheid aangeboden heb gekregen, bedankt!

Mijn ervaring omschrijf ik als

Alle eerst bedankt allemaal, zeer te vreden en goed georganiseerd . Hoop dat elke jaar deukjes dag wordt georganiseerd. Nogmaals bedankt, Mvg , R Autar

Het was een leuke dag

Wat moet ik nog zeggen,het was de moeite waard.

Geweldig goed geregeld gezellig en zeer goede vak mensen

Kan niet beter en zeer tevreden hoe mijn auto er weer bij staat . Hartelijk dank voor deze servies ga zo door👌👍😗🚙

Goed georganiseerd!

Prima geregeld, goede vakmensen

De Kleine Deukjes Dagen zijn een geweldige service die je het plezier in je auto terug kunnen geven.

Ik ben onder de indruk van de organisatie van dit evenement die wel wat weg heeft van de meest waanzinnige wasstraat van Nederland. Misschien dat de omvang sommigen wat naar de keel grijpt maar hier worden toch in een mum van tijd heel veel ergernissen over je auto weggewerkt. En dat gaat dan typisch over schades waar je eigenlijk nooit actie op onderneemt omdat het wel meevalt, reparatie te duur lijkt, je voor dan soort ongein geen tijd hebt en andere excuses die je iedere keer bij het wassen van je auto weer voor jezelf herhaalt. Dank.

Super georganiseerd Was ook gezellig met live muziek en hapjes.

Even een toelichting: meteen na mijn bezoek aan de KDD, heb ik meteen mijn oordeel gegeven. Is die niet ontvangen (hoewel ik een bevestiging heb ontvangen) of heeft dit bericht een ander motief?

Goede service voor kleine deukjes. Daarnaast een gezellige ontvangst gehad met muziek, koffie en lekkers.

Uitdeuken is voor mij een feest geworden

Prima organisatie vanaf begin tot het end. Vlotte afhandeling door vriendelijke en vakbekwame monteurs. Een uitstekende manier om aan klantenbinding te doen. Alhoewel ik momenteel geen deukjes heb, verheug mij wel op de volgende uitnodiging! Met vriendelijke groeten Charles van Wees

Deukjes perfect verholpen!

Alles perfect verlopen onder genot van drankje en hapje, bedankt!

Een uitstekend georganiseerd evenement. Prima vaklui en behulpzame CB medewerkers. CB jullie hebben heel veel mensen in dat weekend blij gemaakt. Hulde!!

Goed georganiseerd. Mooi resultaat

Goed georganiseerd. Mooi resultaat

Ik vond het super

Goed geregeld en alles liep vlot en het resultaat is ook helemaal naar mijn zin!

super, de AUTO WEER DEUKJES VRIJ

super, de AUTO WEER DEUKJES VRIJ

Goed initiatief

Mooi initiatief om deukjes waar je anders niets aan zou laten doen weg te halen. Ik had echter een kras op mijn bumper en daar kon men niets mee. Eigenlijk ben ik dus voor niets gekomen, maar de monteur vond een klein deukje in mijn deur, die mij zelf nog niet was opgevallen zo klein was die. Dat deukje is nu ook weg.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn