Heel goed georganiseerd en professionele uitdeukers.

Heel goed georganiseerd en professionele

Super geweldig fantastisch ongelofelijk zoooooo blij

Super georganiseerd 1100 autoโ€™s per dag en ik moest maar een kwartier wachten. Ik had 1 nare deuk in het portier waar ik geen geld voor had om te laten repareren. Wat een vakmensen ongelofelijk toen hij bezig was dacht ik steeds het komt niet goed. En opeens helemaal weg, echt zo blij. Centraal beheer en iedereen die deze dag mogelijk maakte bedankt !

Super actie & service.

Goede service, ondanks de extreme drukte werd er goed en snel geholpen. Klein ongelukje doordat er een clipje is afgebroken, ook dit wordt binnenkort opgelost via de dealer.

Zeer goede service en goed georganiseerd.

Zeer goede service en goed georganiseerd.

Top & slim initiatief dat zeer goed georganiseerd is

Bovenstaande zin dekt de lading. Alles goed geregeld, vriendelijk, vrolijk en professionele mensen. Leuk aangekleed, aan alles gedacht en fijn dat mijn auto weer schadevrij is.

Geweldig.

Een heel mooi evenement met hele aardige en behulpzame mensen. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ

Het was geweldig, goed georganiseerd, goed verzorgd. Echt vakwerk is er geleverd wij zijn blij.

UItstekend initiatief en vakkundig uitgevoerd

Over all uitstekend georganiseerd en uitgevoerd

Goed geregeld

ร‰รฉn woord; vakwerk!

Een mooie actie van Centraal Beheer.

Het is inmiddels al de derde keer dat ik er ben geweest. Altijd gezellig en alles heel goed geregeld.

En happening

Verbaasd was ik over de grootschaligheid van de ontvangst, zowel qua grootte als gezelligheid. Met vele personen gesproken, ook met bv een chef van een medewerkster die ik de vorige dag nog had gesproken. Kortom, overweldigend, uiterst nuttig en plezierig. Een groot compliment (weer) voor CB!!

Netjes en snel

Geweldige ervaring alles netjes en goed geregeld. En knap werk verricht van de schadebehandelaars. Je ziet er niks meer van proficiat.

Mooi georganiseerd! Super enthousiaste medewerkers

Bij aankomst een zeer warm welkom, alles verliep heel gestructureerd. Zeer vriendelijke en bekwame medewerkers. Kundig geholpen

geweldig

ik was verbaast dat er zo'n grote opkomst en hal was geregeld alles ging perfect de wachttijd was minimaal de ontvangst was overweldigend maar de kwaliteit van de heren die de schade weg werkte was super.

Perfecte marketingactie!!

Buitengewoon goed en netjes geregeld. Grote glimlach op het gezicht van alle medewerkers en monteurs die meegewerkt hebben op deze 2 dagen. Bij aankomst op zaterdagmorgen welkomst muziek, een heerlijk stukje fruit, overheerlijke koffie met een lekkernij, perfect uitgedrukte auto en zelfs de ruiten werden vakkundig gereinigd bij de uitgang. Als laatste ook nog een goddiebag het afsluiting Aan iedereen gedacht, zelfs ballonnen voor de kinderen. Met deze service heeft Centraal Achmea laten zien dat ze er voor de klant zijn en daardoor de klant met een tevreden gevoel naar huis gestuurd. Graag tot de volgende keer en goede zaken gewenst vanuit Ijsselstein. Vriendelijke Groeten, Ciga Roelofs ( trouwe klant )

Het was een mooie dag en de koffie was heerlijk. En mijn deukjes zijn er netjes uitgehaald. Nogmaals bedankt Centraal Beheer.

Geweldige service.

Ik had een aantal kleine deukjes op mijn dak van mijn auto. 3 konden er gedaan worden. De monteur heeft uiteindelijk meer dan 3 deukjes gedaan. Erg attent dat hij dit deed.

Prima geregeld en vakkundig de deukjes verwijderd

Ik ben zeer tevreden over de kleine deukjes dagen. Netjes ontvangen door de medewerkers van Centraal Beheer en op een zeer vakkundige manier de 2 deukjes verwijderd die in onze auto zaten. Kortom een dikke 10

Prima service en goed georganiseerd

Geen wachttijden en zeer prettig geholpen onder genot van koffie en versnapering.

voor herhaling vatbaar

zeer goed georganiseerd en een leuke prettige sfeer in de hele hal.

Professionel EN gezellig!

Dit was een eerste ervaring voor mij. Ik zocht een kleine garage op de hek ergens, vond niets, en gaf het op. Maar, door mijn grote omrijding kwam ik toch weer in de buurt en dacht: zo makkelijk geef je nooit op, Dus... nu wat anders opgelet en... hele grote borden zag ik... autos. ballonnen, mensen, appels.... ik war super verbaasd en onder de indruk Koffie met appelflap... super vriendelijke meneer die 2 super kleine deukjes voor me wist weg te toveren. Allemaal leuke en gezellige medewerkers, iedereen blij alsof het een feestje as Nou dat was het dus ook wel Hartelijk dank margaret

Geweldig georganiseerd en grote klasse uitdeukers!

Goede organisatie met veel aandacht voor de klant en de auto!

Top geregeld alles verliep tot in de puntjes. Ontvangst meer dan vriendelijk. Het was voor mij de eerste keer en en wist niet wat ik zag, geweldig ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Fantastische goed georganiseerde evenement.

Er vond filevorming plaats, die echter heel goed werd opgelost. Een ieder was vriendelijk en behulpzaam. Gewoon heel goed geregeld en daarmee een mooi gebaar naar de verzekerden. De deukjes die ik zelf had zijn perfect weggehaald. Mijn dank en complimenten.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn