Een heel leuk initiatief en een goede organisatie.

Al eennpst gedaan diezelfde dag nog via de site welke op het meegegeven formulier stond.

Goed geregeld top

Super goed

Mooie, geweldige ervaring, Bedankt centraal beheer. Chapeau

Top geregeld en super professional allemaal

Zeer vakkundige monteur en uiteraard na tevredenheid gemaakt.

Goed en strak georganiseerd, kwalitatief goede service en een gezellig kopje koffie met appelflap erbij!

Wat een service helemaal Top

Prima service drank en een prachtige dag. Bedankt

Goed geregeld, mooie service

Heel goed georganiseerd, ondanks de drukte binnen een uur weer op weg. Mijn auto mooi gerepareerd.

Super leuke ervaring

Als allerlaatste auto van de dag voor de vakman kreeg ik alsnog top service, heel vriendelijke top service!

Was perfect

Goed geregeld ging snel en was gratis dus dus niks te klagen

Alle deukjes weer weg, auto ziet er weer als nieuw uit. Leuk idee, misschien volgend jaar weer?

Prima actie

Het was wel druk en ruim 30 minuten wachten, maar de afhandeling was prima. Ook de koffie en lekkers waren goed geregeld.

Professioneel georganiseerd evenement

Een goed georganiseerd evenement, vooral vriendelijke mensen en aan de inwendige mens was ook gedacht. Goede begeleiding en reparateurs die hun vak verstaan. Ik ben zeer tevreden met de uitgevoerde herstelling die tijdens de voorinspectie wel als uitdagend gekwalificeerd werd. Mooiinitiatief dat ook eens een andere kant van de verzekingsmaatschappij laat zien.

Top dag,alles goed geregeld.

Het was de eerste keer dat wij zoiets meemaken, alles was in de puntjes geregeld. Zelf was aan de innerlijke mens gedacht.een appel bij binnenkomst,een kopje koffie met een broodje,muziek. en bij het uitrijden nadat het deukje was gerepareerd een tas met een doekje en een boodschappen tas. wij houden ons aanbevolen voor nog zo een dag. Mocht er in de toekomst een deukje in de auto zitten.

Fantastische Happening zeer service gericht

Het was een uitgebreid verzorgde dag met aan alle kanten verwennerij en kundige uitdeukers top.

FANTASTISCH!

In een van de flyers in de goodiebag las ik de vraag: 'Lacht u tegenwoordig om deukjes?' en toen dacht ik, jullie missie is geslaagd! Het was voor mij de eerste keer dat ik aanwezig was en ik heb werkelijk vanaf de ballonnen als bewegwijzering tot en met het eindresultaat echt met een glimlach genoten.

Overweldigd door professionele organisatie

Het overtrof alle verwachtingen. Prima verzorgd, leuke sfeer en een rust bij de vakman! Kritisch heeft hij de deukjes uitgedrukt, de auto is weer als nieuw! Het was een geslaagde actie 😄

Fantastisch.

Top geregeld en ook nog een deukje weg. Helemaal blij mee. 👍

klantgerichte, vakkundige en enthousiaste medewerkers

ondanks drukte, geweldig geholpen

Boven verwachting, goed georganiseerd, en natuurlijk super blij met het mooie werk dat verricht is!

Goed geholpen liep redelijk snel door en goede faciliteiten Centraal Beheer bedankt

Fantastische sfeer, een gezellige uitdeuker én de auto weer spil-en-span!

Voortreffelijk en snel twee kleine deukjes weggemasseerd in een gezellige atmosfeer

Een monster operatie die als een geoliede machine verliep. Meesterlijke logistiek en naast een snelle reparatie ook nog leuke goodies gekregen

Geweldige service

Zeer professioneel opgezet. Goede service en zelfs geïnvesteerd in een goede sfeer. Was zeer onder de indruk.

Leuk opgezet. Geheel kosteloos. Aardig geholpen. Daarnaast ook nog eens van drie deukjes af!

Mooi gebaar van centraal beheer!

Ondanks lange rij werd ik snel geholpen, er waren veel monteurs aan het werk. Ze hebben drie deukjes uit mijn auto gehaald. Prima!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn