Indrukwekkend, gemoedelijk en goed georganiseerd.

Zie bovenstaand

In 1 woord geweldig

De hele route was uitstekend georganiseerd. Om 11.00 uur de afspraak, in de rij met een appel, koffie met een saucijzenbroodje en om 12.00 uur zonder deuk weer naar huis. Ook leuk om te zien hoe dat uitdeuken ging.

Goed georganiseerd. Goede muziek, leuke attenties en kundige uitdeukmensen.

Leuk om mee te maken

Heel goed georganiseerd, aardige medewerkers/sters

geweldig nog nooit eerder op deze manier mee gemaakt

zo grootschalig en perfect geregeld geweldige service

GEWELDIG!!!

Geweldig!!! Volgende keer willen wij graag weer opgeroepen worden. Jullie hebben het fantastisch gedaan!! Complimenten van ons.

Prima organza

Uitstekende organisatie in een gezellige sfeer

Super service!

Goede ontvangst, super geholpen. Prettig geregeld

Ik had op een van m'n auto's 2 deukjes. Eentje prima gelukt de andere niet omdat de bekleding in de kofferbak uit moest en daar Was geen tijd voor begreep ik van de reparateur. Ik heb het maar zo gelaten onder het mom.....een deuk Is er uit en hij heeft zn best gedaan. Jammer dat deze ook niet volledig gelukt is. Maar voor de rest ging het goed en veel lachende gezichten van de dames en heren ter plekke. Wat mij betreft graag vaker in Amsterdam en omgeving de driedeukejs organiseren.

Super service en ook nog eens ontzettend leuk gedaan

Dat deze service aangeboden wordt is uniek. Dat ze het tot in de puntjes organiseren is lovenswaardig. Overweldigend goede organisatie, meet dan 5 sterren waard. Kosteloos is ook prachtig, ze hadden best een bijrage kunnen vragen. Snel aan de beurt, snel gerepareerd. Koffie, wat lekkers erbij terwijl je wacht. Een appel voor de terugweg. En enkele attenties achteraf. WOW, zit je bij een verzekeraar waar je blij van wordt. Dat is helemaal uniek. Als ik aan een verzekering denk dan wordt ik niet blij, deprimerend, onbetrouwbaar, achterdochtig denk ik dan. Centraal Beheer krijgt het voor elkaar dat ik een lach op mijn gezicht krijg als ik aan ze denk. Ik heb er vertrouwen in. Echt een ontzettend unieke prestatie. Als nu bij de banken sector nog iemand opstaat die dit evenaart.. (al komt ASN bank al in de richting).

Ik vond de organisatie fantastisch. Met muziek en een koffie en koekje. Ik heb er van genoten.

Geweldige service en sfeer!

Top deze actie! Kundige vakmensen, vriendelijk geholpen en te woord gestaan, kopje koffie met wat lekkers. Wat een service! Hartstikke bedankt!

Goed georganiseerd, een pluim van mij

Vak mensen zijn het ik kwam er inderdaad blij vandaan.

TOP

Geweldig deze service

Leuk initiatief

Goed voorbereid, goede afhandeling en brengt klant letterlijk en figuurlijk dichterbij

Prima georganiseerd en uitstekende service.

Alles verliep vlot zonder al teveel vertraging. De muziek van de verschillende bands vonden wij persoonlijk teveel en te luidruchtig. Professionele mensen om de deukjes eruit te halen en ook een eerlijk en duidelijk antwoord waarom bepaalde kleine moeilijke deukjes niet mogelijk waren. Alles verder prima geregeld.

Werkelijk fantastisch georganiseerd en ook nog erg leuk

Ontzettend gezellig, goed georganiseerd met drankje en versnaperingen en nuet te vergeten enorm leuke muziek. Het was verrassend! Deukjes zijn er perfect uitgehaald. Helemaal top en complimenten aan Centraal Beheer!!👍🏿👍🏿👍🏿

Heel goed georganiseerd

Het was een groot feest gezellig goed gewerkt. Topper blijven doen

Grandioos

Zeer deskundig en klantvriendelijke medewerkers Deukjes keurig verwerkt/herstelt

Fijn dat het deukje er weer uit is...

Leuk om vakmensen bezig te zien om met simpel gereedschap de lastigste deukjes er uit krijgen. Prettig en relaxt sfeertje waarbij de vakmensen het goed vinden dat je hen op de vingers kijkt en ze de tijd nemen om er uitleg bij te geven.

Super goed georganiseerd en vakkundig hersteld

Blij dat ik de uitnodiging heb bijgewoond Nogmaals bedankt

GEWELDIG

Ik vond het een fantastische ervaring. zoveel personeel om mijn deukjes uit te deuken. en het resultaat was heel mooi en snel gedaan met koffie en koek erbij !

Uniek en goed georganiseerd

Vriendelijk en uiterst goed opgezet en doordacht! Moest er stuk voor rijden maar vond het de moeite waard!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn