Tot in allepuntjes verzorgd

Iedereen was vriendelijk en attent ,op alle vragen antwoord en oplossingen .ik had alleen 2 kleine pitjes van open slaande deuren, dus dat was zo gebeurd en keurig opgelost. Heel leuk van centraal beheer.

Super evenement

Werden goed ontvangen alles liep gesmeerd top. Muziek versnaperingen helemaal top.

Geweldig!!!!!!

Super aardige mensen en zeer blij wat ze voor mij hebben gedaan

Snel en perfect

In eerste instantie schrok ik van de lange rij met wachtenden. Eenmaal binnengekomen viel alles op zijn plek. Ik werd snel en vakkundig geholpen en het was al klaar voordat ik mijn consumptie op had. Zeer tevreden over het resultaat.

Top en een flinke rit waard

Zeer positief en dat had ik in een review vermeld. Voorziet kennelijk in een hele grote behoefte gezien de grote aantallen auto's en mensen 😀die ik bij aankomst gewaar werd. Desalniettemin vrij snel geholpen/Centraal Beheer waardig!! Chapeau met vr.gr. Peter Dekker

Geweldige ervaring

Het binnen komen was al een prettige start door de vriendelijke mensen die ons begroeten. Het ging, ondanks de drukte, heel snel. De catering was goed verzorgd, de reparatie was snel en het "afscheid" was toch weer heel goed. Ik hoop dat ik niet meer gebruik hoeft te maken van deze geweldige actie maar een grote pluim voor een ieder.

Geweldig!!

Enorm fijne ervaring en leuk gebaar vanuit Centraal Beheer en haar partners! Enorm bedankt voor de goede zorgen!

Super goed geregeld

goede vak mensen

Service al jaren op hoog niveau!

Service, afhandeling claims en communicatie al jaren goed. Ik ben een heel tevreden klant.

Leuk/gezellig

Mijn interesse in techniek werd volop gevoed op deze dag.

Super geregeld en nog gezellig ook

Bij aankomst stonden er al heel veel auto's dus we dachten dat wordt een lange dag. Maar door de perfecte organisatie liep het allemaal snel door. Het was gewoon een feestje om erbij te zijn. En dan ook nog eens 3 deukjes verwijderd uit mijn auto. Kortom geweldig

prima actie, met een goed resultaat

Goed doordachte opzet en organisatie, met een prettige doorlooptijd. Het verpozen was aangenaam door de catering en het zicht op de uitdeuk activiteiten. Het uitdelen van de milieuvriendelijke souveniers was een verrassing. Met een auto zonder deukje reed ik met een tevreden gevoel weer naar huis.

Mooie ervaring met prima resultaat

Top ervaring, en de deukjes zijn verwijderd, op naar de kleine krasjes dagen haha.

Goed geregelde dag.

Bij aankomst ging ik even twijfelen ivm de 2 lange rijen wachtende auto's. Het ging echter vrij vlot en de moeite van het wachten waard, weer een strakke auto😊

Ge weldig goed

Met uitzondering van de wat lange wachttijd was het een prima actie . Dank voor dit mooie initiatief.

Een prima service van Centraal Beheer

Prima georganiseerd, ontvangst door vriendelijke mensen, deukjes uitstekend weggewerkt door een deskundige mijnheer van Freestyle Services, en nog een gratis consumptie op de koop toe. De enige bedenking die ik nog heb: betalen we dit nu uiteindelijk toch, via onze premies???

F A N T A S T I S C H!!!!!!!!

Zie mijn eerdere reactie op 11 oktober jl.

Super geholpen en gecoördineerd

Bij aankomst werd er direct eenconsumstiebon en een appel uitgedeeld. En binnen kontje tijdens het wachten wat te drinken nemen en wat te eten door inwisselen van de bon De schade herstellers zijn zeer deskundig en repareren de deukjes fantastisch er is dan ook niets meer van te zien

Top service, bedankt centraal beheer!

Goed georganiseerd, de auto is weer als nieuw.

zeer leuk, en gezellig, ervaren monteurs ( kunstenaars) voor herhaling vatbaar.

Prettig ontvangst

Vlotte afwerking ervan

Snel geholpen ondanks grote drukte, deukjes weg, mooi resultaat

Bij aankomst stond er een enorme rij auto's voor een enorme hal dus ik verwachtte de rest van de zaterdag in de wacht te staan. Maar het ging onwaarschijnlijk snel en soepel. Binnen 20 mins was ik aan de beurt in een hal waar een groot aantal schadeherstellers bezig was. Allemaal heel professioneel. Schadehersteller bezig met mijn auto, ik aan een kopje koffie en een saucijzenbroodje, ondertussen vermaakt door allerlei bandjes. Was eigenlijk gewoon heel gezellig. Ik had 2 kleine deukjes in mijn motorkap en die waren in 20 mins hersteld. Niets meer van te zien. Heel blij met het resultaat.

Goed geregeld allemaal.

Prima service en een gezellige boel. Heb het naar mn zin gehad, bedankt.

Leuk initiatief

Er was een gezellige sfeer bij de expo. Waardoor het wachten niet vervelend was. Ook was de monteur heel aardig en dacht goed mee! De volgende keer zou ik zeker weer gaan als we deukjes hebben.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn