Prima service. Goed opgezet. Tijdens het wachten lekker verwent met een appel en een kopje koffie met wat lekkers. De service van het uitdeuk bedrijf was ook zeer goed. Alle mensen die er rond liepen waren gezellig en servicegericht. Zo werd het een leuk dagje. Top gedaan. 👍🏼🙂

Top actie van centraal beheer

Leuke vriendelijke mensen, goed geholpen

Ik vond het geweldig! Wat is dit goed georganiseerd!

Voor mij was dit de eerste keer dus ik had niet zo'n goed beeld van wat er zou gebeuren. Op de file na, om binnen te komen, was het top geregeld. Hele vriendelijke mensen, een appeltje en een consumptiebon bij binnenkomst en vrij snel aan de beurt. Daarna een hele vriendelijke monteur die onze drie kleine deukjes moeiteloos verwijderde, terwijl wij een lekkere kop koffie kregen met een overheerlijke appelflap. Toegezongen door een van de gezellige dweilbandjes was het een hele leuke ervaring. Na een goed half uur reden we tevreden de Expo weer uit.

Echt klasse service, zowel van Centraal Beheer als de schade herstellers.

Top om dit aan te bieden. Gezien de grote aanloop viel het wachten uiteindelijk best mee. De mannen van het uitdeuken waren iig buitengewoon vriendelijk.

Perfect geregeld

Centraalbeheer Jullie hebben dit uitstekend geregeld en mij auto is weer schade vrij

Wat een groots evenement!

Erg goed georganiseerd, gastvrij en professioneel. Helaas kon het deukje niet verwijderd worden omdat de plek onhandig was.

Wat een ervaring, boven verwachting.

Excuses voor het niet eerder reageren. Ik ging naar Vijfhuizen met het idee zo'n 50 auto'te zien. Maar bij aankomst zag ik al verkeersregelaars en werden we opgesplitst in 2 rijen. Tijdens het wachten was er entertainment, (ook al regende het), maar eenmaal binnen in de hal was er ook genoeg te doen er kwamen vriendelijke dames langs met o.a. een appel, een vriendelijk praatje en een bon voor koffie met wat lekkers voor tijdens de reparatie. Ik verwonderde mij over het grote aantal reparatiepunten zowel links als rechts. De doorstroming was dan ook vrij snel. De 2 reparaties zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd door een super vriendelijke monteur. Al met al een onverwachte super ochtend in Vijfhuizen. Mijn complimenten en dank aan allen die daar een bijdrage aan hebben verleend.

Perfect georganiseerd

Mijn deukjes zijn echt weg!

Zeer verassende ervaring

Het liep gesmeerd, was heel goed georganiseerd en heel leuk dat je op weg in de file een appeltje kreeg. Later een bon voor koffie met iets lekkers dat was allemaal goed verzorgd en lekker. De deukjes zijn er naar tevredenheid uit gehaald en bij vertrek werd er nog een tas met wat verrassingen uitgedeeld, kortom een mooie ervaring.

Geweldig war een service en hoe goed georganiseerd

Vrijdag 11 oktober naar de kleine deukjes dagen van Centraal beheer geweest om een kleine parkeerschade te laten repareren. Na aankomst in vijfhuizen even geschrokken van de lange rij auto's maar die schrik was snel voorbij omdat het wonderwel snel doorliep. De monteur die mijn auto onderhanden nam was zeer deskundig en behulpzaam. De schade was snel verholpen en als bonus werd ook nog een schade gerepareerd welke mij niet eens was opgevallen. Tijdens het wachten op de reparatie genoten van lekkere koffie en een heerlijke appelkoek. Kortom alles perfect geregeld en tevreden weer naar huis gereden.

erg blij mee

ik ben erg blij met het resultaat. jammer genoeg mocht hij er maar 3 doen. had nog 1 pitje die ik er graag uit gehad willen hebben. maar zeer ervaren en vriendelijk . ziet er weer uit als nieuw. goed geregeld door centraal beheer top

Awesome

Prima service. Erg leuk van centraal beheer.

goeie actie om trouwe klanten vast te houden

dit was de eerste keer dat ik naar de KDD ben geweest en vond het goed georganiseerd, redelijk snel geholpen.

Goed en strak georganiseerd

Zeer goed en professioneel georganiseerd en werd goed geholpen en ondertussen goed verzorgd qua koffie en hapje. Helaas zaten 2 deuken te diep in mijn deur dus konden deze niet verholpen worden maar de andere 2 wel. Heel blij mee en voor herhaling vatbaar. Zijn altijd deuken die je er zelf niet in hebt gekregen maar zit nooit berichtje bij van degene die het veroorzaakt heeft. Dan is deze gratis aanbieding heel fijn!

Fantastisch, goed georganiseerd op alle fronten.

Super goed geregeld een hapje en drankje en zeer professionele vakmensen. Kortom een dikke 10

Mooi stukje klantenbinding

Prima actie deze kleine deukjes dagen en zeker voor herhaling vatbaar.

Een dagje uit

Voor eerste keer is dit een leuke ervaring. Netjes uitgedeukt. Koffie en muziek in goed atmosfeer. Alleen nog deze tip: I.p.v. groene raamdoekje zou een handige hand-steeltje met plat bedekte doekje, de ramen overal makkelijk bij. Heb er 2 van. Misschien voor de volgende keer??

Leuk initiatief en goed georganiseerd!

Helemaal top gedaan

Alles was top geregeld heb mijn mening alle door geven.

Fantastisch georganiseerd. Pluim

Uitstekende service en organisatie.

De totale entourage en verzorging heb ik als uitmuntend ervaren. De organisatie verdiend een dikke pluim, maar ook de medewerkers op de dagen zelf.

indrukwekkend

Erg professionele mensen die het uitdeuken uitvoeren en top dat CB dit faciliteerd

Met bewondering naar de vlekkeloze organistie gekeken

De deukjes werden vlot en uiterst professioneel verwijderd. Goede koffie en een lekkere appel voor onderweg. Helemaal top

Steengoed

Het wasgoed georganiseerd een dikke 10 en de deukjes zijn er uit groetjes Leo en Ada

Geweldig event

Leuke manier om nader kennis te maken met centraal beheer en het vakmanschap van het uitdeuken. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn