Fantastisch.

Geweldig gedaan, heel goed en gezellig georganiseerd! En échte vaklui aan het werk. Zelfs een deukje waarbij wij onze twijfels hadden of dit zou lukken is totaal verdwenen! Heel veel dank voor deze unieke happening!!

Grandioos!

Geweldige actie. Gezellige sfeer. Goed georganiseerd en natuurlijk vaklui.

Zeer goed geregeld

Alles was zeer goed, behalve geen wc in de buurt.

zo top geregeld

echt zo top en nu was het ondanks dat het druk was zo mooi dat een ieder zonder probleem ritste fantastisch ook de plaatsen en hulp volgende keer wil ik best ook vrijwilliger zijn hoor om zo mij steentje bij te kunnen dragen

Geweldig en mijn auto is weer aks nieuw

Geweldige dag gehad. Koffie met wat erbij voor tijdens het wachten en met muzikale omlijsting. Door vriendelijke vaklieden uitleg gekregen wat ze gingen doen met uiteindelijk een uitstekend resultaat. Hadden best wat langer willen blijven, zo gezellig was het. Pluimpje van ons!

Onwijs goede service, super actie.

goed georganiseerd en een prima service

Een vervelend deukje op een lastige plek is prima gerepareerd, terwijl wij konden genieten van een kopje koffie met wat lekkers. Mooi idee van Centraal Beheer.

Ik vond het helemaal top,groot compliment naar jullie

Prima service en mooi vakwerk in korte tijd.

Een goed geoliede organisatie voor zoveel geïnteresseerden. Petje af voor het verloop vanaf het bereiken van het terrein. De speciale wegwijzers hadden ook nog geplaatst mogen worden langs de provinciale weg voor betere vindbaarheid. De service vanaf de ontvangst bij de ingang van de hal was prima. Het leek lopende band werk en de wachttijd was beperkt. Na een kop koffie werden de deukjes in mijn auto al onder handen genomen EN met een prachtig eindresultaat. Mijn dank aan de vakman die mijn auto er weer prachtig uit laat zien.

Goed georganiseerd.

Vond het een leuke ervaring. En de deukjes zijn keurig verholpen.

Perfect georganiseerd

Vriendelijk, professioneel en een uitstekende ervaring (en een goed resultaat ;-)

Heel goed georganiseerd, en professioneel!

Uitstekend georganiseerd en mijn deukje zo goed als onzichtbaar hersteld!

Een aanrader, onder het genot van een hapje en een kop koffie zeer snel en vriendelijk geholpen.

geweldig

Uitstekende ontvangst. 3 deukjes verwijderd in 15 min. zeer goede vakmanschap. Centraal Beheer,bedankt.

KUT: Kwalitatief, Uitmuntend, Top

Vaker doen!

Uitstekend maar.....

Alles perfect geregeld behalve de file/wachtrij die zeker een half uur duurde ondanks afspraak.

Leuk initiatief van CB

Ik vond het leuk om uitgenodigd te worden voor de kleine deukjes dagen. Erg leuk initiatief van Centraal Beheer.

Goed geregeld en geen kleine deukjes meer

Goed geholpen zaterdag met een bakkie koffie en wat er bij en weer een deuk vrije auto

Een zeer leuke dag

Het waren allemaal zeer vriendelijke mensen ook al zijn de deukjes niet helemaal weg was het toch een leuke dag

Top geregeld. Vriendelijke hulpen

Een leuke ervaring. Vlotte doorstroming en leuk personeel. Heerlijk kopje thee met iets lekkers. Het enige minpuntje is de locatie, weliswaar een mooie grote hal, maar met alle auto’s die in de wachtrij steeds hele kleine stukjes naar voren konden rijden, gaf veel overlast van uitlaatgassen. Zeker voor de mensen die de hele dag erin hebben gestaan geen goede aanrader.

Voor het eerst naar de deukjes dagen, tot mijn verrassing een leuke en praktische happening Volgend jaar weer, deukjes genoeg Uitstekende service! Zou ook mooi zijn als kleine krassen behandeld kunnen worden Die heb ik ook genoeg, niet door mijzelf, maar allemaal door toedoen van anderen

Fantastisch om die irritante kleine deukjes zo snel te zien verdwijnen

Onder het genot van een bakkie koffie, geweldige service!

Prima goed geregeld en snel voor herhaling vatbaar.

Was prima verzorgd.

TP

4 x TOP organisatie, ontvangst, verzorging EN kwaliteit van (in ieder geval die mijn auto behandelde) medewerkers Schadenet. Verfrissend dat het ook echt alleen om kleine deukjes ging en CB medewerkers de bezoekers niet vermoeiden met acquireren voor andere CB producten (wat niet is kan nog komen 😅)

echt heel gezellig

leuk om er heen te gaan!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn