Uitmuntend

Goed georganiseerd en wat een vakmensen

Heel erg blij mee

Geweldig een hele mooie dag !!!

Een ontzettend leuke dag. Mijn auto ziet er weer tip top uit. Ik ging met een grote glimlach weer richting huis. Bedankt Centraal beheer en de vakman van het schade herstel bedrijf

Top gedaan die deukjes eruit!

Blij dat de deukjes eruit waren. Wachten was minder, maar al met al viel het wel mee. Eenmaal in ‘de garage’ was alles heel goed verzord.

Inspirerend

Dit overtrof mijn verwachting, zo groots opgezet had ik niet verwacht. De sfeer was aller prettigst, ook de meegekomen welsh terrier vermaakte zich en liet zich door diverse medewerkers knuffelen. De 2 deukjes werden door Ronald zo goed als uitgedeukt, was wel even schrikken toen hij hamertje tik deed op en rondom de deukjes, leuke ervaring en bovenal een leuke geste van Centraal Beheer waarvoor mijn hartelijke dank. Paul van der Zee

In sfeervolle ambiance technisch goed werk verricht

zeer prettige ervaring met veel vriendelijke en gastvrije mensen

Deskundig

Door verkeersregelaars goed in banen geleid, heel vriendelijk ontvangen, deskundig geholpen en nog een Goody Back op de koop toe. Ben zo enthousiast dat ook de autoverzekering er een klant bij. Ook een compliment voor de pr van Centraal Beheer, die is zelfs in de appel terugvond. Bravo1

Erg leuk evenement.

Top evenement, redelijk tot goed georganiseerd. Wel erg druk/wachtrij.

Heel blij mee dat de kleine deukjes verwijderd zijn hele goede service van centraal beheer

Geweldig!!!!

Perfect geregeld. Echt een meerwaarde en reden om bij Centraal Beheer te blijven.

netjes geholpen!

Was voor het eerst en heel leuk. Had maar 1 klein deukje op een lastige plek, maar keurig gerepareerd! Dank

fantastisch

Wat een leuke, lieve mensen en wat een leuke sfeer

Super!!

Wat een gigantisch opgezet iets, zoveel groter dan ik verwachtte, mijn auto weer netjes, amper hoeven wachten en allemaal vriendelijke mensen. Top!

Goed verzorgd en efficiënt

Uitstekend, vriendelijk en gastvrij.

Zie hieronder mijn ervaring

Ik vond het een geslaagde evenement met muziek, hapje en een drankje en ook feestelijk versierd. Ook de herstelwerkzaamheden aan mijn auto zijn super uitgevoerd. Dank u wel!!! Al bij de afslag naar de loods vond ik het feestelijk en bovenal goed geleid door de medewerkers. Jammer genoeg was de afstand van mijn woonplaats er naar toe best ver rijden in een stromende regen. Maar tja dit is Nederland!!!!

Prima, was mijn 1e keer, goed initiatief

Behoorlijk drukker dan ik had verwacht dus ik was beduidend meer tijd kwijt dan voorzien. Maar de organisatie was prima en ik ben van mijn deukje afgeholpen, dar ben ik erg blij mee.

In een oogwenk was de kleine deuk verholpen, zo snel en vakkundig, onze aangeboden kop thee was nog niet op en de auto was al klaar.

Het was een uitje opzich zelf, zo goed georganiseerd.

Goed georganiseerd begon al bij route aanduiding verder goed begeleid in de hal en alles prima uitgelegd door de schade hersteller. Een leuke middag om op terug te kijken.

Prima georganiseerd, zonder verrassingen

Goed geregeld, zowel verzorging als de reparatie

Geslaagde dag!

Zeer goed georganiseerd. Vrolijk en enthousiast personeel en het verliep heel vlot.

GEWELDIG!

Zo leuk, met muziekbandjes, een kopje koffie en iets lekkers erbij. En ondertussen...de deukjes eruit op mijn linkerportier door een scherpe heg! Heet veel dank, Saskia Mulder

Heel gezellig en leerzaam

En ook nog mooi gemaakt de auto

fantastisch een groot feest en fantastisch geholpen

reeds meegedaan met de enquête

Schitterend 👍

Een hele mooie belevenis,hartelijke en vakbekwame medewerkers,alles goed geregeld.

Super leuk aangekleed deze dag! Top dat de verzekering dit doet om kleine deukjes aan te pakken!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn