Positief

Ik kwam voor de reparatie van 1 parkeerdeukje op de deur. Doordat er geen briefje bij zat van de dader, baalde ik hier best wel van. Bij deze deukjesdag heb ik dit deukje er uit kunnen laten halen. Ik ben er blij mee! Verder kwamen ze, met behulp van extra verlichting, tot de ontdekking van nog een klein deukje aan de andere deur en hebben zij dit ook meteen gerepareerd! Ik werd vriendelijk ontvangen en geholpen en het ging heel erg vlot! Terwijl ik een lekker kopje thee dronk en een babbeltje maakte was mijn auto klaar voor ik het wist! De locatie was duidelijk aangegeven, overzichtelijk, leuk versierd, er werd muziek gespeeld en de medewerkers waren erg vrolijk. Bedankt voor deze deukjesdag! Vriendelijke groet, Saskia & een blije Opel Agilla :)

Geweldige actie

2 deukjes goed gedaan 3de moest ik aangeven dat de deuk groter leek als bij aanvang. Na wat gemopper begon hij er weer aan. Jammer dat je de vakman moet overtuigen. Vervolgens was de tijd volgens hem verstreken. Vandaag stoorde ik me weer aan het deukje. Verder lekkere koffie en appelflap gehad groet Jan

Erg goed georganiseerde dag met zeer vriendelijke medewerkers

Zeer efficiënt én gezellig (live muziek!) opgezet evenement. De ontvangst was erg vriendelijk en terwijl ik een kopje koffie dronk en een appelflap at, werd de auto uitgedeukt. Binnen een uur weer onderweg!

Top, professioneel en verliep voorspoedig!

Zeer vakkundig geholpen. Deukje als sneeuw voor de zon verdwenen. Leuk en vriendelijk opgezet. Iedereen met een lach en een gezellig woordje. Versnaperingen was ook super geregeld. Keep it up

Leuke en perfect geregelde dag

Een warme ontvangst door uitermate vriendelijke mensen. De muzikale omlijsting maakte het gezellig met daarnaast een prima georganiseerde catering. Het vakkundige uitdeukpersoneel kon nog net niet toveren, maar heeft er voor gezorgd dat het deukje in mijn voertuig helemaal gerepareerd werd.

Keurig geregeld gewoon zo doorgaan

Ik vond het een geweldige dag, heel veel vakmensen we werden vriendelijk ontvangen met koffie en gebak heel goed georganiseerd. Ik vind het een geweldig evenement en als ik een score van 20 mag geven dan is het mij ook wel een 20 waard, BEDANKT aan iedereen die er aan meegewerkt heeft.

Vakkundige reparatie van de deukjes.

Centraal Beheer en de vakmensen van A.A.S. Schadeherstel en Schadenet bedank ik bij deze voor het vakkundig herstel van 3 kleine deukjes aan de zijkant van mijn auto en voor het gezellige ontvangst. Deze reparateurs zijn top. Helaas heb ik nu nog 2 kleine deukjes op de motorkap en daar was uiteraard en heel begrijpelijk geen tijd voor om ze te repareren. De instructies waren heel duidelijk. Wel jammer. De deukjes komen vaak van opspattende steentjes en dat is zonde van de auto en de automobilist kan er meestal niks aan doen. Ik hoop daarom dat Centraal Beheer vaker deze deukjes dagen gaat organiseren.

Super leuke dag

Leuke mensen, gezellige sfeer en heerlijke versnaperingen! Tot volgend jaar!!

Even mijn vrienden bellen

Bijzonder goed georganiseerd, leuke aardige mensen. In een woord fantastisch. Heerlijk sausijsebroodje en koffie. En mijn deukjes eruit. Top

Top evenement

Dit is het 2e jaar dat ik er was. Erg leuk evenement daar word je blij van. Gezellig en attent en je deukjes weg!

Goed,

Leuk om zo van dichtbij te kijken hoe ze zulke kleine deukjes eruit halen (ookal is het voor een autoliefhebber alsnog pijnlijk om te zien hoe iemand moedwillig panelen "vervormd", het resultaat was weer goed. Enige is, dat het lang wachten is.

Helaas hebben ze toch het deukje niet kunnen herstellen. Maar het was erg gezellig.

Topkwaliteit!

Zeer klantgerichte service van topkwaliteit!

Nooit eerder geweest, maar uiterst tevreden.

Vond het een zeer goed georganiseerde dag, voorzover ik dat kon zien. Met zeer bekwame en uiterst vriendelijke uitdeukers en overig personeel. Niets dan lof.

Geweldige ervaring met ook nog een mooi resultaat.

Het komt tegenwoordig niet vaak voor dat een gemaakte afspraak zo goed geregeld is. Het aanmelden, daarna bevestigen en nog eens herinneren was aleen goede start. Bij aankomst heb ik me zeer welkom gevoeld ontvangst met een lekker appeltje en koffie met een appelflap in een warme en droge hal, daar heb ik niet op gerekend, het leek op een dagje uit. Ook is de auto nu schadevrij, dat zou je haast vergeten. Al met al een geweldig idee, ik ben zeer tevreden

Prima initiatief

Goed georganiseerd, in de buurt, vlot geholpen voor iets kleins waar je niet snel voor naar de garage gaat.

Helemaal gratis 3 kleine deukjes er uit gehaald, Centraal Beheer maakte er een groot feest van .met muziek vriendelijke ontvangst en nog eens diverse cadeautjes.

Ongelooflijke service. Heel goed georganiseerd met erg klantvriendelijke medewerkers.

Goed geregeld super service

De toerit was alsof je naar een feestje rijdt. Vervolgens hartelijk ontvangst, super vakkundige reparatie en een heerlijk kopje koffie met iets lekkers. En na afloop nog een goodie bag ook! Wat een service van Centraal Beheer!

Goed georganiseerd

Gewoon geweldig !!!

Geweldig initiatief, vriendelijk geholpen en mooi resultaat

Wow!

Goede sfeer, leuke en vriendelijke mensen. Echt helemaal top

Super leuk!

Mijn Chevy ziet er weer top uit. Was een leuke ervaring.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn