Eerste kennismaking kdd prima.

Niet de deukjes maar wel de kdd een aanrader!👍

Fijn dat alles deskundig en in een gemoedelijke en fijne sfeer is verlopen. Ook mijn complimenten voor de vele vrijwilligers.

Heel goed georganiseerd 👍

2 deukjes fantastisch gerepareerd en er waren voor iedereen versnaperingen en dat alles omlijst met de verschillende muzikanten.

Grandioos

Wel even moeten wachten , maar dan krijg je ook wat. Een super reparatie , vriendelijk ontvangst , koffie met een koek en klaar terwijl u wacht . Beter kan haast niet . Voor mij krijgt Centraal Beheer een dikke tien .

Fantastisch georganiseerd!

Deukje verdwenen, ziet er weer top uit.

Super leuk

Vlot en goed geholpen ondanks grote opkomst. Deskundig eea uitgedeukt!

Heel leuk.

Mijn auto heeft geen deukjes meer. En de mensen waren heel professioneel in hun vak.

Het was een mooie vrijdag middag, Waar we zijn verwend met fruit , een broodje , warme / koude drank enzovoort . Top 10 dag.

Professioneel uitgedeukt

Fantastisch!!!

Prima georganiseerd, vriendelijke mensen en goed en professioneel geholpen,!

goede georganiseerd

Zowel de kwaliteit van het werk als de hele logistiek eromheen was uitstekend. Als ik een verbeterpunt moet noemen, dan kan ik alleen de locatie (bijna 50 km uit Almere) bedenken.

Heel fijn en welkom initiatief!

Goed georganiseerd en alles was perfect verzorgd👌🏼! Ik ben echt super tevreden. Bedankt Centraal Beheer!

Goed geregeld

Idem

super

Was heel goed geregeld ,goed opgezet leuke attentie vooraf en bij weggaan. Zeer goede monteurs die de deukjes verwijderde . Een geslaagde dag.

Geweldige actie

Goed georganiseerd en vrolijk personeel. Ga zo door.

Gezellig, goed georganiseerd, goed verzorgd

Duidelijk aangegeven, vriendelijke benadering, goede catering, kundige reparatie.

Geweldig en prima verzorgd event dat de klantteveredenheid een stevige boost geeft

Volledig onbekend met dit fenomeen had ik geen beeld van wat me te wachten stond. Met strakke maar plezierige regie werd een groot aantal automobilisten geholpen in een feestelijke ambience. Mijn auto ziet er weer puik uit!

Verrassend goed en gezellig

Uitstekend resultaat in prettige en klantvriendelijke sfeer

ik was er voor de eerste keer. De service was perfect. Mijn deukjes waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Ben erg tevreden het was toppie Bedankt voor deze dag.

Gastvrije ontvangst. Koffie, thee en iets lekker. Auto snel gerepareerd!

Was wederom weer gezellig, en een deukje minder.

Vond het heel gezellig alleen de afvoer van de uitlaat gassen daar had ik enorm last van heb nl COPD gold 3.

Top ontvangst en prima herstelt

Heel prettige ervaring, prima ontvangst en lekker vlot weer door, 3 deukjes keurig gemaakt.

Professioneel afgehandeld

Reparatie soepel gegaan

Er werd goed nagedacht om de kloof tussen planning en uitvoer zo min mogelijk te houden. In mijn ervaring was dat goed gelukt!

Fantastish

Was prima georganiseerd